Laitoin Aukeaan kuvan kepistä.Kommenteista yksi oli jotenkin erikoinen.Voisiko joku tarkentaa minulle viestin. t Kimo http://aukea.net/nayta.php?teos=55568&tyyppi=1
Vs: Mitäänsanomaton Heheh joutu repeen! Toi aukea on niin perseestä ku sen valtaosa käyttäjistä on "taiteilijoita" joiden silmitön tarve purkaa omaa pahaa oloaan/saamattomuuttaan muiden kuviin Taanoin kaveri laitto tuonne katu kuvan jonka taustalla oli taloja. Joku fiksu nuorimies kommentoi tyyliin. Kuva toimisi paremmin jos talojen tilalle tekis puita. ROCK ON!
Vs: Mitäänsanomaton niin ja jos haluaa rakentavaa kritiikkiä/näkemyksiä ja tuntemuksia kuvistaan niin toi on paras paikka ehottomasti yleisimmät on kaiketi. Paska kuva, Huono sommitelma, Rajaus tökkii, Oisko joku toinen formaatti, Oisko tohon voinu manipuloida jäniksen silmät, Toimis parremin Mv:nä, Osta parempi kamera, Opettele kuvaan, Tekotaidetta, niin ja tietysti NÄIN DIGIAIKANA hehehehe
Vs: Mitäänsanomaton Mä en viitsi tuota aukeaa edes kommentoida. On sen verran hölmö sivusto. mä oon saanut siellä aina vielä enemmän haukkuja kuin täällä. Siellä on siis täysin hyvän valokuvan päälle ymmärtämöntä sakkia. T Jukka
Vs: Mitäänsanomaton OI VOI VOI kylläpä sinun linssi nyt kovasti vinjetoi! Varmaan joku Sigma, ne on tollasii. Pitäisi olla L-sarjalainen. Tekotaiteellinen.
Vs: Mitäänsanomaton Joo, satuin lueskelemaan tätä ketjua kun oli DC.net:n uutisissa linkattuna: Miksi olet Aukeassa? tuosta "cool ankarasta meiningistä" avauduin joskus taannoin näillä foorumeilla, mutta hupaisa on myös tuo että on "ihana onnistua". Onks jotain pielessä jos luovan harrastuksen päämäärä on saada hyvät pisteet nettisivustolla?
Vs: Mitäänsanomaton Kun oppii oikeat menetelmät reprota hyviä pisteitä saavien kuvien tyyli, rupeaa pisteitä tippumaan ja siitä tulee onnistumisen tunne. Harmi vaan, ettei sillä ole paljonkaan tekemistä valokuvauksen kanssa.
Vs: Mitäänsanomaton Ei tuo keppikuva minusta ole huono ollenkaan, ehkä olenkin " Perseestä oleva satusetä"
Vs: Mitäänsanomaton En juuri hae tässä sitä että onko kuva hyvä vai huono.Siellä on yksi kommentti jota ei käsitä.
Vs: Mitäänsanomaton [/quote]En juuri hae tässä sitä että onko kuva hyvä vai huono.Siellä on yksi kommentti jota ei käsitä. [/quote] Älä välitä käsittämättömistä kommenteista. Äläkä kysele onko kuva hyvä tai huono. Kuva on hyvä jos sinusta niin tuntuu. Kuva syntyy viimekädessä katsojan aivoissa.
Vs: Mitäänsanomaton Se on katsokaas vaan niin että näin DIGIAIKANA ei enää kelpaa kuvat joissa ei histogrammi ole oikean muotoinen ja levyinen, joissa ei ole juuri sen tärkeän arvostelijan näytölle sopivaa USM:ää ja jossa näkyy raetta ja ja ja... Mä lähdin ite aukeasta pois joku viikko sitten. Ei sitä jaksa lukea noita "vähän huono mv-konversio" -kommentteja vaikka kuvatekstissä olisi mainittu että se on mustavalkofilmille kuvattu. Vaan tää on intternjetti jossa ei ole järkeä päässä eikä edes hännässä. Mulla mitta tais täyttyä noin vuosi sitten kun hypetettyyn 1x.comiin tyrkin kuvaa ja sieltä arvon raati vittuili että opettele ensin tarkentamaan kameralla ja lähetä sitten kuvia... Kyseessä arkkitehtuurikuva joka taatusti on oikein tarkennettu, mutta ei ehkä ollut tarpeeksi kaakossa USM-säätimet! Mutta nykyaikana internet on pakkopaikka jos haluaa saada kuvilleen näkyvyyttä. Ei niistä kukaan tule tietämään jos vain vedostaa arkistoihin ja satunnaisiin näyttelyihin. Joku voisi tietysti kysyä että miksi muiden edes tarvitsisi tietää.
Vs: Mitäänsanomaton Niin! Digiaikana.. Eihän siinä ole edes värejä.. niin kuinkasenytmukavoisiolla hieno. Mielenkiintoisia mielipiteitä on maailma täynnä
Vs: Mitäänsanomaton Törkeintä olis ollut jos olisit vielä kertonut että mille filmille on kuvattu... Eikös se oo näin digiaikana kanssa kiellettyä, eihän kirjailijakaan kerro että millä kirjoituskoneella on kirjoitettu, vaimitensenytoli.