Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Treenit

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana kinrosai, 23 Helmikuu 2006.

Ei se sua mihinkään ole vääntänyt, sä olet!

On muuten kiva kuva siis tuo mikä tässä ketjussa vielä killuu.

1. Katsoin kuvan ja vinohan se on. Voi kauhistus! En lukenut kun pintapuolisesti vinouden synnyttämää pitkää keskustelua mutta vaikutelmaksi jäi, että kaikki, mikä on "todellisuudessa" suorassa, pitää kuvassakin olla. Vaikka sitten vatupassilla tarkistettuna. Minusta kuvassa olevan staattisen ja historiallisen näkymän asettaminen pikku vinoon kyseenalaistaa kohteen ja laajentaa muuten tylsän "repron" tulkintamahdollisuuksia huomattavasti. Selättää painovoiman ja ajan aika mukavasti.

2. JPu

JPu Well-Known Member

5 476
    219
    63
    Minustakin tuo kuva on hiukan vinossa (puoliastetta luokkaa..), mutta "härö" syntyy ehkä kuitenkin siitä, että kuva on rajattu symmetrisesti ja kuvattu epäsymmetrisesti, jolloin kuvan linjoja on mahdoton suoristaa täysin. Lattian viivoituksen perusteella on kuvattu oven keskikohtaan nähden hiukan vasemmasta reunasta. Kaikki linjat tavallaan on vinoja, vaikka "horisonttia" suoristaisi.. ja jos korjaa distortiota, niin vaakalinjoja ei kuitenkaan mitenkään saa suoriksi.

Kuva kyllä silti on aika tunnelmallinen ja sävyiltään hieno.

3. nokku

nokku Active Member

2 456
    0
    36
    Totta. Riippuu kuvasta. Tuossa se ei mun mielestä toiminut.
    Kuvaajan mielestä vinoutta ei edes ollut, joten harkittua se ei ainakaan tainut olla.
    Kuva oli muutoin viehättävä, minkä silloin jo totesinkin.

4. Mike

Mike

699
    0
    0
    Vanhuus on katsojan silmässä. Itse näen tuossa ikinuoren viriilin sonnin joka ei kuitenkaan kiellä naisellista puolta mikä meissä kaikissa asuu. Riemulla odotan seuraavaa miittiä jos mua ei taas harhauteta.

5. Voit arvata, miten käy.

6. Mike

Mike

699
    0
    0
    Pitää naamioitua.