Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Vaimo.

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Anonymous, 27 Elokuu 2005.

1. Anonymous

Anonymous Guest

Jatkoa edelliselle kuvalle. Sain vaimonkin houkuteltua mestoille.

2. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    Ai uutta kämppää funtsimassa, kyl huomaa et vaimo on onnellinen ja täydessä vauhdissa suunnittelemassa jo verhojen sopivuutta jne. :)

Hyvä kuva, tekeekö kanon noin muovista jälkeä?

3. Kivasti valoa riittää myö toiselle silmälle ja poskelle. Iho on ilmeisesti kärsinyt photoshopista?

Lähtisin tässäkin kuvasta siitä, että vaalealle puolelle tummaa taustaa ja toisin päin. Näin olisi vielä parempi, ehkä. Hyvin naama erottuu muutenkin taustasta. Hiuspuoli vähän hukkuu.

4. 4x5

4x5

1 986
    0
    0
    Hauska ilme, jota emerikin tarina tukee hyvin. Samallahan tässä on hyvä havaintoesimerkki laajiksen lähipotrettiominaisuuksista. Nätti vaimokin vielä, onko ihan oma?

5. Anonymous

Anonymous Guest

Kyllä minä olen siinä käsityksessä elänyt, että naimisissa ollaan.

6. vn

vn

1 464
    0
    0
    Nätti malli ja nätti kuva. Oikein onnistunut. Valo toimii ja tausta toimii aika rankasti kontrastina (karu, tumma) mallille (vaalea, nätti).
    Sommittelu on tavallisesta potretista poikkeava eikä huononna kuvaa, päinvastoin tekee siitä kiinnostava. Ilme on mainio myös. 'Vähän maalia ja .. '

Vesku

7. Taattua tare laatua. Vähän semmonen mietiskelevä katse että: "kun tuolta vähän maalailis ja tuolta seinä matalaksi niin ihan kiva tästä tulis". Satuitko ottamaan kuvaa samanlaisella rajauksella kuin itsestäsi?

"Vaimo ei oo mitään muutaku ongelmii, mä en voi elää sen kans mut ilman sitä mä en selvii"

:)

8. Anonymous

Anonymous Guest

Yritin ottaa, mutta kamera ei jostain syystä lauennut. Tiedä sitten, mikä siihen tuli... ;) (EDIT: äh, käsitin väärin eli en ottanut vaimosta ihan samalla rajauksella, mutta sinnepäin.)

No, jotain tämän kuvan tyylistä on tulossa.

9. Monen vaimoa ei ilkeäisi tuosta perspektiivistä kuvata mutta tämä toimii kyllä;) Taitaa olla laajiksella otettu, valo joka tapauksessa erinomainen.

10. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Tämä on ehottomasti paras näistä. Silti tulee mieleen, josko kasvojen varjopuolta vähän olisi esim. heijastanut jollain. Kullanvärinen heijastin voisi sopia tuohon. Leukaa laskisin myös, nyt on himpun laajakulmalla otetun oloinen? Värit on hyvät ja vaimosi on nätti ja silmissä on sellainen kiva, iloinen ilme.

11. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    Kyllä tästä kuvasta ja koko sarjaa kun funtsii niin miten pirusti vaikuttaa kuvaan tuo ilme jotta se nousee esille positiivisessa mielessä.

12. JPu

JPu Well-Known Member

5 476
    219
    63
    On se sitten kommentoitava kuitenkin, kun luin mitä huh kirjoitti ja pohdin olenko samaa mieltä, pitkälle olen, mutta en ihan kokonaan.

Pidän näet tuosta valon ja varjon olemisesta kasvoilla, kullanvärisellä heijastimella olisi voinut valon puolelta heijastaa hiukset härältä aluelta esiin, muuten kuva on minusta hyvin hyvä, hyvä se on näinkin, mutta jo jotain lisäisi. Vaimo on minusta hienosti, enkä muuttasi häntä mitenkään ;)