Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

varaslähtö pinholekuvaan.

Discussion in 'Kuvat ja galleriat' started by J.W.The NowHere Man, Apr 25, 2009.

Mun pieni varaslähtö, jos huomenna sunnuntaina ei oliskaan mahiksia ottaa kohtuullista kuvaa, Tottakai yritetään...
    Mun pinholeräppänä. 70mm filkka, valotus hatusta, suunaus lonkalta, printtaus by Photoshop.

1. Vs: varaslähtö pinholekuvaan.

pinhole eiku...niin , hole in two...

2. Vs: varaslähtö pinholekuvaan.

Joku hyppäs pois...

3. Kasimir

Kasimir Well-Known Member

9,684
    548
    113
    Vs: varaslähtö pinholekuvaan.

Täälläkin varaslähtö. Tein uuden  reiän. Tuntuu pelittävän. Lämmön ja reiän ja hienon ilman kunniaksi sytytin kuubalaisen. On ollut jääkaapissa pitkään, saatu valokuvaajalta, joka on vedostanut sen kuuluisan kuvan Chestä. Siis sen originaalin.
    Nyt en muista vakokuvaajan nimeä, mutta vedostajana oli José A. Figueroa.

Tuossa kuitenkin se varaslähtö. Digillä (D700, 3200 ISO, käsivaralta) sorry filmi-ihmiset.

kapa

4. SakkeM

SakkeM Well-Known Member

23,216
    3,528
    113
  5. Kasimir

9,684
    548
    113

Korda tietenkin. Kiitos muistutuksesta. Meillä täällä periferiassa oli Josén kuvia 60-luvun Kuubasta. Hienoja mustavalkoisia. Oli viime Lumon ns. klassikkotaiteilija.

Kaksi pötkylää jäi vielä jääkaappiin. Jospa sitten juhannuksena vaikka seuraavan kerran.

kapa

6. Vs: varaslähtö pinholekuvaan.

No niin, tervetuloa joukkoon, harmaahapsiseen, Kapa !!

7. Kasimir

9,684
    548
    113

Kiitos, kiitos kovasti. Jäänyt tuo juurikasvu viimeaikoina värjäämättä ;)

kapa

8. Vs: varaslähtö pinholekuvaan.

Tuunaa sä juureksia, mä tuunaan silmänaluksia !

9. Vs: varaslähtö pinholekuvaan.

ja tää ei ole sitten mikään varaslähtö, vaan mun virallinen neulanreikäpäivän osallistumiskuva. ihan terveisiä vaan vaikka mistä, esimerkiksi ryysyrannasta. ja tää on mun säije bytheway, mutta enhänmä mitään herneitä ala kasvattaan...kunhan toi vuorimies ei tänne eksyisi noine työpaikkaviisauksineen, Sit kun joku on kameralaukussa töissä, niin vois virallisesti ilmoittautua, niin tullaan yhdessä ihmetteleen ja hymyileen. Ja tää on Erskamaisesti sitten ilmoitus että eihän tässä mitää vit***lla...
    ja tää toinen vois olla vaikka terveisiä meittin Erskalle. "smoke gets in your eyes" Onneksi saa edes keltsussa smokata ciggarria...