Mielenkiintoinen malli, mutta onkohan mallin potenttiaalia hyödynnetty mitenkään? Varmaan kuulostaa tosi tökeröltä kommentilta, mutta en osaa sitä sen kaniimminkaan sanoa. Toisinsanoen, tästä on hyvä jatkaa
Aika jyrkässä valossa ainakin tuo kakkoskuva otettu, aivan kuin malli hieman siristelis silmiään, voi tosiaan olla noi meikitkin mikä tekee moisen vaikutelman..Ehkä diffuusin läpi ens kerralla? Toisaalta, kun kuva on näin 'jyrkkä' aiheeltaan, voi tyyliin sopia jyrkkä valokin, en tiedä.
Minusta tuo eka olis vaatinu isompaa aukkoa ja reilusti, vaik sellanen oravan mentävä aukko et olis takana oleva seinä softimpi
Minä jäin miettimään että minkälaisessa ympäristössä tämä malli olisi parhaimmillaan, enkä keksinyt. Eipä ole tuollaisia muratteja tullut vastaaan. Mut enivei varsin tyylikäs malli ja hienosti somistettu mutta mun mielestä tiiliseinä on väärä tausta.
Tuttu malli yheltä kurssilta. Näin henkilökuvaaja ja maalaismammanpoikaperspektiivistä vaikea kuvattava tuo minulle ainakin oli.
Pimeä kuja, katulampun alla ja malli nojaileen autonikkunaan... Tai sitten jonkin kukkaloiston keskelle...