Noh aika perinteisiä kuviahan nuo ovat koirasta hakupäällä, mutta kun en sellaisia ole ennen ottanut, niin laitettakoon nyt sitten näytille pari.
Vs: Hakee hanskoja ja halkoja Riehakasta menoa hauvalla... Jos nyt jotain, niin aika ahtaa rajaukset vauhdikkaista tilanteista... koira törmää heti 'seinään' ku liikahtaa. Ja pikkasen vois valotusta säätää kuvatessa.... nyt on vaaleet alueet pahasti puhki.
Vs: Hakee hanskoja ja halkoja Yliterävöitystä harrastettu oikein raskaalla kädellä Muutenkin olisi hyvä vähän tarkistaa sävyjä ja kuvan värimaailmaa. Muuten hauskoja kuvia ihmisen parhaasta ystävästä, ja sen vilpittömästä ilonpidosta
Vs: Hakee hanskoja ja halkoja Jep, no terävöitystä taisi tulla aste liikaa laitettua.. Oli hieman vaikeeta toi valotuksen säätö, ku koira juoski valossa/varjossa vaihdellen, niin olis saanu kokoajan olla rullaa kierittämässä (tiedän RAWeja olis voinu ottaa, mutta kun en olis niitä jaksanu niin montaa työstää). Rajaukset nooh, jotkut tein jälkikäteen, koska henk. kohtaisesti vaan pidän enemmän kun kohdetta tuodaan lähemmäs. Noissa nyt olis varmaan ollu snadisti varaa jättää tilaa, mut tiedä sitten olisko ollut suurta merkitystä. Thanks for comments, enempikin tervetullutta. Aamulla lämpimästä suihkusta nautiskellessa ajatukset pyöriskelivät ja ajautuivat kuvaamiseen ja sain älynväläyksen, minkä olis pitäny olla itsestäänselvyys: Kamera Av asentoon ja aukko semmoseks, että automatiikka pistää pisimmillään valotuksen vaikka 1/200 varjossa niin että kuvat on kuitenkin tarpeeks valosia. Näin ei tarttis ite rullailla säätöjä ees takas ku koira juoksee valosta varjoon... Olen vaan niin tottunut täysmanuaaliin, ettei edes tullut kuvashetkellä mieleen.. Noh muistan tämän itse itselleni antaman neuvon ensikerralla =)
Vs: Hakee hanskoja ja halkoja No jos lumi palaa puhki auringonpaisteessa niin turha siitä on minun mielestä välittää. Hankalapa siitä on paikanpäällä silmilläkään mitään detaileja erottaa... Mutta toi yliterävöitys iski heti silmään tuossa ensimmäisessä. Muutoin ihan hauskan vauhdikas foto.