Jos ei, niin ylläpitäjä poistanee tämän ja pyydän anteeksi. Teetin BoD.n kautta pienen (17x21) kirjan jossa on noin 80 mustavalkoista alunperin filmille otettua kuvaa Oulusta. Jos vaikka joku toinen oululainen on kiinnostunut, niin BoD myy sitä kaupassaan tuolla: Winter and other seasons Muutaman ensimmäisen kuvan kohdalla tiesin mielestäni kuvien resoluution paremmin kuin BoD:n automatiikka (edelleen olen mielestäni oikeassa) joten jälki niiden osalta ei ole aivan sitä mitä toivoin.
Muutaman kuvan kirjan sivulta onnistuin selaamaan, joten foorumin osiovalintasi lie perusteltu. Tekniikka näkyy olevan ilmoitettu kuvien alla tarkkaan.
Onneksi olkoon tietenkin! (Toivottavasti painojälki tyydyttää. Mainitsemaasi resoluution vaikutusta en ymmärrä.) Jaa tällainen. En ollut ennen tietoinen. Julkaise oma kirjasi ja e-kirjasi ammattitaitoisesti: BoD - Books on Demand GmbH
Kiitos. Tuo oli ensimmäinen yritelmäni, mutta kiinnostavaa touhua sinällään. Opin kyllä pari asiaa, karsi, mieti ja karsi. Se miettiminen ja karsiminen oli sinällään kasvattaaa vaikkei mitään painotuotetta olisikaan syntynyt. Ja matta ei ehkä ollut kuitenkaan oikea valinta. Painojälki varmaan olisi voinut olla parempikin, mutta ehkä toisella kerralla...
Juu, onnea projektiin. Kai tässä voi käydä sitten asiaa yleisellä tasolla läpi? Joskus itsekin miettinyt tuollaista. Mulla oikeastaan ollut mietteenä se, mihin palveluun sen kirjan sitten laittaisi. On jotenkin tosi vaikean työn takana selvitellä sitä, kuinka paljon tavoittaa mahdollisia ostajia, kun palveluntarjoajia on niin paljon. Toinen on se, että millaisia "pullarahoja" tuollaisella saa per kpl...? Keskimäärin...? Kun nämä ei ole missään suhteessa sen yhden itselleen tilatun kuvakirjan kanssa. Vaikka periaate sama.
Katselin jonkin verran eri palveluja, tuohon BoD:iin päädyin ennen kaikkea koska se vaikutti helppokäyttöiseltä ja sieltä kyllä kyselyihin vastattiin nopeasti ja ihan suomeksi Toisaalta se ei ole mitenkään erikoistunut kuvakirjoihin. Mutta aikanaan piti kuitenkin lopettaa se eri palvelujen vertailu ja mietintä Pullarahojen määrän per kpl voi itse päättää.
Kiitos kiitos, olisi kiinnostavaa sitten kuulla, miltä vaikutti. Eilen vasta tuli minulle ilmoitus, että opus on saatavissa, mutta oletettavasti tilattavissa on ollut jo aiemmin.