Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

TOP-3 asiat jotka vituttaa.

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana Teemu Laine, 20 Toukokuu 2005.

  1. Jukkis71

    Jukkis71 Active Member

    Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    1)Appiukko katsoo gp-kisaa teeveestä 00.30 niin kovaa, ettei kannata yrittää nukkua.
    2) Aamulla anoppi ja appi heräävät 6.30 kolisteleen.
    3) Minäkö tyhmä, en ymmärrä?
    T Jukka
     
  2. 4x5

    4x5

    1 986
    0
    0
    Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    Minä olen joutunut myös tilanteeseen, jossa en saanut laitettua toisen tilille  rahaa hänen käyttämässä pankissaan.

    Lippulaivan Sampo-pankin virkailija kieltäytyi hämmästyksekseni ottamasta vastaan käteistä rahaa, yrittäessäni laittaa rahaa poikani tilille.
    Ihmetellessäni että eikös tämä ole pankki, virkailija kertoi että heillä ei oteta vastaan käteistä tietyn kellonlyömän jälkeen. Kummallisia ovat pankkienkin käytännöt :-(
     
  3. AndyCapp

    AndyCapp Well-Known Member

    3 561
    159
    63
  4. 4x5

    4x5

    1 986
    0
    0
    Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    Youtube linkit keskusteluissa, ilman että niiden sisältöön on viitattu mitenkään. Idioottimaisimmillaan näitä näkee sellaisten otsikoiden alla kuin: "mitä kuuntelet".
    Mieluummin luen vastauksen esim. "Jimi Hendrix: Voodoo Chile" kuin pelkän youtube -linkin.
    No olen kyllä keksinyt keinon kostaa: en avaa niitä ollenkaan, ja osoitan siten haluttomuuteni tietää mitä kirjoittaja kuuntelee.

    (AndyCapp, tämä ei ollut suunnattu sinulle, kerroinpa vaan yleisenvitutusaiheeni.
     
  5. AndyCapp

    AndyCapp Well-Known Member

    3 561
    159
    63
    Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    4x5 olet oikeassa, tuo pelkkä Youtube linkki minulta oli surkea esitys.
    Mutta Alangon laulu osui ja minusta tuntui juuri samalta, vituttaa tällä hetkellä vähän kaikki.
     
  6. 4x5

    4x5

    1 986
    0
    0
    Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    Nou haart viilings...
     
  7. jus_si

    jus_si Active Member

    3 150
    0
    36
    Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    1) En ehdi kuvata niin paljon kuin haluaisin.
    2) Minulla ei ole mallia niin usein käytössä kuin toivoisin.
    3) Työt ja koulu sopivat hienosti yhteen ja aiheuttavat sitten yllämainittuja :D
     
  8. saltikov

    saltikov Member

    529
    0
    16
    Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    vakioihmiset... ihmisissä ei sinänsä ole mitään vikaa mutta kun heitä on liikaa niin kaupasta ei löydy kuin vakiomitoistustavaraa.
    kohdat 2-3: ei mikään
     
  9. RDahl

    RDahl Ylläpidon jäsen

    7 892
    116
    63
    Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    Voi kuule, tässä vähän lisää, hienoista pankkien käytännöistä :(
    Nordealta ei ole nyt kahteen kuukauteen tullut anopille tiliotetta. No anoppi soitteli reilu kuukausi sitten pankkiin ja kyseli aiheesta, sanottiin vain, että kyllä se on lähtenyt heiltä. Uutta eivät lähetä, että pankinsta saa tulla noutamaan uuden. Maksoi vain 7€ ??? Eikö olekin hienoa, kun saman asian saa 0,50€ kun tekee saman asian itse automaatilla.
     
  10. Juke.K

    Juke.K Well-Known Member

    14 670
    215
    63
    Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    1.Ajan puute
    2.Typerät ja touhukkaat
    3.Ainainen puute
    Kysy oraakkelilta jos et tiedä.
    Lintukoto
     
  11. SakkeM

    SakkeM Well-Known Member

    22 837
    3 347
    113
    Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    Toi ainainen puute, se on kyllä aika paha.
     
  12. Jsaasta

    Jsaasta Ylläpidon jäsen

    1 710
    59
    48
    Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    Huono yksilö vaihdettu, upee kamera!
     
  13. Heli

    Heli Active Member

    6 689
    0
    36
    Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    Tän mäkin näyttö. Ihan soossi. Ikivanha putkinäyttö on miljuuna krt parempi. En saa säädettyä tätä mitenkään kivasti :(
     
  14. Juke.K

    Juke.K Well-Known Member

    14 670
    215
    63
    Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    Siis ihan aikuisten oikeesti. Putkinäytöt on parempia kun yksikään lituska.
     
  15. pleppanen

    pleppanen Active Member

    1 534
    0
    36
    Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    Olen kovin tyytyväinen, että pääsin putkinäytöstäni ja littu tuli tilalle. Kyllä tämä nykyinen littunäyttö on aiempaan verrattuna kuin sinfoniaa.
     
  16. Juha Koli

    Juha Koli Well-Known Member

    1 530
    85
    48
    Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    Tuosta huolimatta on ihan pakko laittaa tuo linkki.  Piristää kummasti, kun vituttaa
     
  17. 4x5

    4x5

    1 986
    0
    0
    Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    En tiiä, mutta taas vituttaa kun tuli pelkkä Juutuupilinkki.
    Miksei porukka liita siihen oikeaa viestiä? Meneekö mielipide piiloon linkityksen taakse?


    Edit. Mun mielestä nää youtubet on jopa alempaa sarjaa kuin kuvatekstit: "Tällaista tarttui tänään kennolle..."
     
  18. Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    Tuostapa tulikin mieleeni etä enpä tiedä *tuttaako vai naurattaako ainaiset uuden kameran kommentit: "nyt on laatikko aukaistu ja tää täyttää mun toiveet ja hyvältä vaikuttaa"  Kukapa ostaisi kameran josta pitäisi kommentoida: "tää on kyllä just niin surkea esitys kuin kaikki sanovat, onneksi en edes koittanut tiskillä, olisi tullut oksennus"
     
  19. pleppanen

    pleppanen Active Member

    1 534
    0
    36
    Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    Anna, Osku, ihmisten olla onnellisia.
    Nimim. Elämä on vain laiffii.
     
  20. Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    Juu, aika onnelisia ovat ;-] ...mutta kun se on myös se testi ja suositus muille hommata sama kamera, ku tää on kato hyvä ;-)