Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

TOP-3 asiat jotka vituttaa.

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana Teemu Laine, 20 Toukokuu 2005.

  1. jus_si

    jus_si Active Member

    3 150
    0
    36
    Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    1) Kahvinkeitin hajos

    2) yllämainitun vuoksi aamukahvit joutu keitelee "manuaalisesti" ;D

    3) Koulu vs. työt ... hmmm ... yhtäaikaa.. ??

    eikä näistä maagisesti mikään vituta tällä kertaa, vain pieniä takaiskuja :D
     
  2. Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    Kyseessä on pankkien harjoittama korko kikkailu
     
  3. Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    1. Yritin maksaa yhtiön tililtä yhtiön veroja pankintiskillä, no kas kummaa tantta tiskin takana totesi ettei ole tilin käyttö oikeuksia. (empä ymmärrä moista, jos maksaa tililtä tilin omistajan pakollisia/laisääteisiä maksuja, luulisi sen nyt olevan ihan sama kuka sen paperin siihen tiskille toimittaa.)
    2. Koitin vaihtaa tilin käyttöoikeudet, otin mukaani sen ainoan pätevän paperin eli kaupparekisteriotteen, josta selviää nimenkirjoitus oikeudelliset henkilöt, no kas kummaa tantta tiskin takaa totesi että pitää toimittaa kopio yhtiökokouspöytäkirjasta, jossa määritellään tilin käyttöoikeudet.
    3. Eipä tantalla kelvannut, vaikka sen pöytäkirjan siihen pankin ruutupaperille rustasin, nyt on koneella kirjoittu pöytäkirja, jossa lukee että allekirjoittaneella on oikeudet kaikkien pankki yms. asioiden hoitamiseen, erityismainintana oikeus ja velvollisuus irtisanoa tilit ösuuspänkistä ja vakuutukset Pöhjölästä, sekä avata uudet tilit parhaaksi katsomastaan tunnetusti hyvää asiakaspalvelua harjoittavasta pankkista ja siirtää vakuutukset johonkin muuhun kuin öp:n kanssa yhteistyötä harjoittavaan vakuutuslaitokseen.

    Ösuuspänkki keskittyköön vakuutusten myyntiin mummoille, tätä poika siirsi vakuutuksensa Tapiolaan ja tilinsä Nordeaan.
     
  4. Frank

    Frank Active Member

    7 249
    1
    38
    Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    Kai haukuit pankin tädit pataluhaksi, koska noudattivat sääntöjään (vai lakia?). Yllättävää ettei itse rustattu lappu käynyt pöytäkirjaksi? =). Oletko varma että Nordealla/Tapiolassa hommaa katsotaan paljonkin enemmän läpi sormien?

    Helpointa on, kun ottaa ensin selvää, mitä lappuja tarvitsee ja toimittaa ne kerralla niinkuin pitää.

    - nimimerkillä parin pienen kerhon hallituksen jäsen (mm. rahastonhoitaja)
     
  5. Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    Minäkin vaihdan pankkia nopeasti jos en saa toisen tililtä rahaa ulos ;-)
     
  6. Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    Sen tiedän ettei se tantta joka tiskin takana istui, nukkunut ainakaan pe-la välisenä yönä selällään, sen verran sillä oli tukka taakse päin kenollaan.

    En laista tiedä, eikä mua se kiinnosta missään määrin (koska lakia tulkitaan, niin kuin sitä luetaan.)
    Eniten vituttaa se että miksi niin helpot ja yksin kertaiset asiat pitää tehdä niin moni mutkaiseksi, no eipä ole ensimmäinen asia jossa öp on muita 10 x vaikeampi, Nordealle riitti Kr-ote, ja tapiola ei kyselyt mitään ;-)

    Kuka maksaa aiheutuneet ylimääräiset kulut?
    (laitan kyllä laskun öp:lle kaikkine seuraamuksineen, enkä jätä sitä siihen vaan vien senperintään, jollei rahaa ala kuulua)

    No saimpahan taas hauskaa kerrottavaa tilinpäätöseen

    Valitettavasti Suomen pankkilaitoksia kaikkia vaivaa sama tauti: ne ovet kiinni silloin kun normaalit ihmiset ovat liikkeellä (asiakaspalvelua???)
    Nämä ns. palvelulaitokset elävät ihan täisillä 90-luvun lama meininkiä, "me olemme herroja kumartakaa meitä", valitettavasti en ole ketään kumarrellut, enkä ole aikonut niin tulevaisuudessakaan tehdä.

    Mä ymmärtäsin asian hyvin jos sitä rahaa yrittäisi nostaa tai siirtää omalle tilille, mutta jos sitä siirretään valtiolle (pankkihan näkee kyllä kenen tili on kyseessä minne raha menee), niin mä en ymmärrä.
    Kaikki mahdolliset viivästymisestä aiheutuvat vero tms. seuraamukset siirrän suoraan öp:n maksettavaksi.


    Jätetään tämä pankki aihe tältä osin tähän.
    Menee muuten koko topic ihan v.tuiksi
     
  7. SakkeM

    SakkeM Well-Known Member

    22 837
    3 347
    113
    Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    Hmmm... eiks topicin nimi ollutkin juuri se....
     
  8. Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    Olenko jo maininut että VW-pakuni kone uuvahti.
    Ei kyllä, outoa sinänsä, paljoa pänni, ainakaan vielä.
    Näihin on tottunut, tämä oli neljän tuossa pakussa hajonnut pahnapuhallin.
    Täytynee ihmetellä mistä saisi taas uuden kuplan koneen.
     
  9. Frank

    Frank Active Member

    7 249
    1
    38
    Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    No kyllä kiirettä pitää ;-D. Ehkä sen ajan jostain voisi nipistää kuitenkin, sillä kiire tuskin kelpaa selitykseksi sillon kuin jokin virallinen taho vaatii tositteita.

    [QUOTE>
    [/QUOTE]

    Eli on hyvä jos joku voi käydä jotai "veroja" makseleen sun yhtiös tililtä valtiolle? Vaikka nyt joku vittuuntunu tyyppi vaan kostoks käy tyhjentämässä tilin, menköön vaikka valtiolle tai poliisilla :).

    Toi vihree on muuten ärsyttävä väri tällä tummemmalla taustalla...
     
  10. Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    No nytpä keksin mikä nyt *ttaa:

    Keskittymiskyvyn puute, lyhytjännitteisyys ja asioiden siirtely huomiselle.

    Nuo saavat itsekritiikiksi riittää aika pitkäksi aikaa, siirrän enempien keksimisen...huomiselle ;-]
     
  11. Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    Ihanko tosi! vähänkö sen on tarkoituskin olla ärsyttävä <COLOR color="green"] ;-)</COLOR>
     
  12. RDahl

    RDahl Ylläpidon jäsen

    7 892
    116
    63
    Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    Hillitön väsymys. Juuri kun olin saamassa unenpäästä eilen illalla kiinni, niin ensin vaimo huhuilee unissaan ja hetken päästä sitten tyttäret viereisessä huoneessa, meni tunti ennenkuin sain unenpäästä taas kiinni. Nyt väsyttää......
     
  13. Jukkis71

    Jukkis71 Active Member

    Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    Tunnin olit nukkumatta?
    Mä olen nukkunut keskimäärin 3.5 tuntia yössä viikon ajan.
    Vaimo on ollut synnytyksen käynnistyksessä kaksi päivää.
    Töissä on hirveä kiire.
    Jo olemassa olevaa lasta en näe juuri ollenkaan.
    Väsyttää, vituttaa ja uusi lapsi ei synny.
    Maanantaina on pakko olla töissä, mitä jos juuri silloin on synnytys.
    Notta sellaasta.
     
  14. Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    Valitettavan tuttu tilanne. Se on muuten tuo unen raja hankala paikka, jos joku juuri silloin hätkäyttää minut hereille, niin käy just kun kuvasit.... ja jossain vaiheessa sitä pyörimistä alkaa sitten ajatella kauhulla aamua huonosti nukutun yön jälkeen ja sitten ei ole enää senkään vertaa toivoa nukahtamisesta...  ;-)
     
  15. Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    No itse saan nimenomaan aika likiarvoisella metodilla itseni uneen: simuloimalla miltä tuntuu kun kello soi; miten väsyttääkääääääääännnnn ;-}
     
  16. sahe69

    sahe69 Well-Known Member

    10 265
    47
    48
    Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    :D  Joo nukkuminen on h-tin raskasta puuhaa; ainakin itse olen yleensä sen jälkeen tosi väsynyt  ;D
     
  17. Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    Mua harvemmin vituttaa, joten en ole tänne ennen kirjoitellut. Nyt on kuitenkin jonkinlaista aihetta ***tukseen:

    1. Pöytäkoneesta tuli toimintasavu ulos.
    2. Epätietoisuus siitä, mitä kovalevyn tiedostoille kuuluu
    3. Olen viimeksi ottanut backupin joskus pari kuukautta sitten

    <SIZE size="80"](4. Olen näköjään riippuvainen tietokoneestani)</SIZE>
     
  18. Heli

    Heli Active Member

    6 689
    0
    36
    Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    Nyyh, sama vika.

    Mut nyt suorastaan vituttaa olla näin kädetön noiden nettiyhteyksien kanssa.
     
  19. Juha Koli

    Juha Koli Well-Known Member

    1 530
    85
    48
  20. MA-K

    MA-K

    182
    0
    0
    Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    Vituttaa ihan Hulluna siis niinqu iha Creizinä, et Hoitotiede I tentti on vieläkin rästissä! Pitäis vaan, mutta kun ei jaksais.