Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

TOP-3 asiat jotka vituttaa.

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana Teemu Laine, 20 Toukokuu 2005.

    Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    .
     
  1. Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    Mua toi on ennemmin naurattanut, mutta ymmärrän kyllä, että se voi myös vituttaa :)
     
  2. Juke.K

    Juke.K Well-Known Member

    14 670
    215
    63
    Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    Ainakin sadas viiikko kun on noukka tukossa....alkaa ottaa pikkuhiljaa pattiin.
     
  3. Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    out
     
  4. 4x5

    4x5

    1 986
    0
    0
    Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    Juu, joka aamu ja iltapäivä kolmosella ja ykkösellä... kun vielä kaikki tietää sen, niin rinnakkaisreititkin on tukossa :-(

    [QUOTE>
    [/QUOTE]
    Hobukat...?

    [QUOTE>
    [/QUOTE]
    Näillä säillä sinne kannattaa mennäkkin vasta perjantaina, jos todella sataa räntää.


    Ai niin, mikäköhän mua nyt vituttais...?
    Ehkä vähän se, että telkkarin leffat tulee vääriin aikoihin väärinä päivinä...
     
  5. pleppanen

    pleppanen Active Member

    1 534
    0
    36
    Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    Sulla taitaa olla nenän välilevy vinksallaan. Onkos nokka murtunut? Oman nenuni välilevy sai taltasta, ja vot, paranihan vaiva. Levy irrotettiin ja keskitettiin uudestaan.
     
  6. Juke.K

    Juke.K Well-Known Member

    14 670
    215
    63
    Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    Ai jaa...voipi olla. En minä noukan murtumisia ainakaan muista. Nuorena poikana niitä on voinnut olla. Nytkin joskus sitä saa töksyä sinne sun tänne mutta en sellaista muista.
     
  7. RDahl

    RDahl Ylläpidon jäsen

    7 892
    116
    63
    Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    1. Eilen kolaroin auton
    2. Tänään sahasin kuviosahalla sormeeni luuta myöten.
    Eiköhän siinä ole ihan tarpeeksi ilman kolmatta.....
     
  8. Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    Ostinpa autoon talvirenkaat. Liki testivoittajarenkaat kilpailuttaen viittä eri liikettä ja hintaa jäi vaivaiset 640€. Nyt ei sitten ostetakaan mitään vähään aikaan. Joulukin on peruttu.

    Toista lukiessani vedin vaistomaisesti kättä lähemmäs ruhoa :eek:

    Juu, ei silti ihmeemmin vituta.
     
  9. Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    Mietin pitkään, enkä keksinyt mitään ja se alkoi vituttamaan!
     
  10. pmu

    pmu Well-Known Member

    2 052
    44
    48
    Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    Täällä on autoilu ollut vitutuksen aiheena monesti ja monella, joten jatketaan sillä.

    1. Autoilijat Lahdessa.  Täällä on selkeesti autoilijat kunkkuja vaikka olis väistämisvelvollisuus suojatiellä. Vittu, monta kertaa meinannu jäädä jo auton alle vaikka autolla olisi ollut väistämisvelvollisuus. Saatana. Toistaiseksi mua on pidätellyt liikennevaloissa hyvät tavat, mutta nyt vetelen jatkossa surutta päin punaisia liikennevaloissa jos siltä tuntuu tai ajan muuten vain ihan miten itse haluan, sillä en helvetti luota enää siihen että autoilijat osaa liikennesääntöjä. Jos jään auton alle niin jään mieluummin ihan omatoimisesti - en siksi että joku urpo päättää olevansa kuningas ja ajaa päälle. Saatana.
    2. Autoilu
    3. Autot
    4. Autolehdet
    5. Autuourheilu

    jne.
     
  11. Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    Oon jo muutaman päivän meinannu kirjottaa samantapasen viestin Turusta.
    Tosin täällä autoilijat ei ole kunkkuja. Ne ilmeisesti ei vaan osaa, tajua eikä katso.

    Musta tuntuu että toi risteävällä tiellä vihreää päin kulkijoitten väistäminen olisi unohtunut ihan viime kuukausien aikana. (Valottomissa risteyksissähän autoilijoiden "etuajo-oikeus" on ollut niin kauan kuin muistan.)
     
  12. Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    Turussa olen huomannut että helmasyntinä on risteyksien tukkiminen. Sinä ei vihreät auta kun on poikittain rivi autoja edessä. Salossa ei toimi autoissa vilkut ja rateissa on paljon klappia. Pyöräilijät ajavat jalkakäytävillä jollei siinä ole myös pyörätietä -ja jos on pyörätie, niin silloin ajetaan kadulla.
     
  13. Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    out
     
  14. Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    Halpaa lainaa olet saanut valtiolta -kannattaako sitä harmitella? ;-}
     
  15. Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    Böäh, mitättömiä harmeja:

    jos haluaa päivittää tietokoneen niin yksi osa vie kierteeseen jossa vaihdetaan kaikki.

    Jos haluaa pysytellä mahdollisimman paljon vanhoissa osissa tulee myös löytämättömyysongelma:

    Jos haluaa pysytellä vaikka agp-näytönohjaimessa, niin vaihtoehtoja on todella vähän, kaksi muistaakseni löysin, ja kumpikin mATX-emoja, jolloin ei löydy liitäntöjä, esim. vaadittavat 2 ide liitäntää muutamille vanhoille kiintolevyille, cd-asemien lisäksi. Myös usbit ja sata_liitännät noissa kortilla.
    Jos taasen luopuu näytönohjaimesta, mutta halpuuden takia ottaisi aluksi integroidun näyttiksen, ollaan taas mATX-emoissa, paitsi muutama ATX löytyy, paitsi että ne taas vain yhdellä ide-liitännällä...
     
  16. Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    Mutta vakavampi harmi: Fujin F30 ja F31 on myyty tosiaankin loppuun. Mistään ei kaupoista löydy.
     
  17. RDahl

    RDahl Ylläpidon jäsen

    7 892
    116
    63
    Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    Haavasta irtosi toinen tikki ja nyt sitä perkeleen haavaa vihloo. Lasketaanko tunnon menettäminen osassa sormea pysyväksi haitaksi? Ainakin maalaisjärjellä ajateltuna kyllä, mutta vakuutusyhtiöstä en osaa sanoa. Jos sieltä sais jotain pientä korvausta ;)
     
  18. Kasimir

    Kasimir Well-Known Member

    9 680
    543
    113
    Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    Roy Anderssonin elokuva "Sinä elävä". Liikkumaton kamera, täynnä "valokuvia". Loistavia, jos vain poimit.
    Miksi minä en osaa? Vituttaa.

    Kapa
     
  19. RDahl

    RDahl Ylläpidon jäsen

    7 892
    116
    63
    Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    AAAAARG 
    Eli viikko sitten auto meni Biliaan kolarin jälkeen ja vasta tänään ovat saaneet auton työn alle ja ainakin koko ens viikko menee. Voi helvetin helvetin helvetti, ens viikolla pitäs alottaa duunit Espoossa, nyt vituttaa oikein kunnolla.