Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

TOP-3 asiat jotka vituttaa.

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana Teemu Laine, 20 Toukokuu 2005.

    Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    1) Syysflunssa joka ei hellitä millään

    2) kohdasta 1 seurannut keuhkoputken tulehdus

    3) kohdasta 2 seurannut antibioottikuuri joka pistää mahan sekaisin
     
  1. Juke.K

    Juke.K Well-Known Member

    14 670
    215
    63
    Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    1. 700 euron tien kunnostus lasku joka eilen tuli
    2. en sannut laskua millään konstia sivutettua
    3. laki joka määrää tontin omistajat kaikkiin tien kunnostus hommiin lompakon kanssa
     
  2. Moulus

    Moulus Member

    502
    0
    16
    Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    No siinähän sulla on Jukka digikamerarahat, kun jätät tien maksamatta ja korjaamatta. Kyllä Karpo tulee viimehetkellä hätiin, ainakin julistamaan moraaliseksi voittajaksi :)

    Rahan tuloa ei voi estää!
     
  3. GynZi

    GynZi

    38
    0
    0
    Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    Karpo on laittanu karvalakin naulaan.
     
  4. Moulus

    Moulus Member

    502
    0
    16
    Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    Voi vide, mikä catch 22. Kun ei ole enää telkkaria, ei tiedä enää mitä muka edes menettää. Millähän kanavalla se Jaakko Kolmonenkin nykyään kynkkää. Ihme ettei MTV3 saanut kaapattua sitä juniorina. Mikä kanavaikoni se olis ollut. "Minä olen Jaakko Kolmonen, ja kanava on kolmonen. Onhan sinullakin" Tämä nyt oli tälläinen puujalkavitsi. Anteeksi, Jaakko. Heitä vain kylmällä kivellä.
     
  5. Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    Voihan lollero! repeilin talle jutulle kylla nyt ihan kympilla taal duunis :D
     
  6. pmu

    pmu Well-Known Member

    2 052
    44
    48
    Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    Voi saatana, nyt on pukannu päälle yleisvitutuksen joka koostuu kaikesta; kuvaamisen ja omien kuvien paskuudesta, ihmis-suhdejutuista ja kaikesta tästä tavallisesta päivittäisestä toiminnasta joka kyllästyttää ihan vitusti. Ei vittu, vituttaa niin ettei sanotuksi saa, voi jumalauta.
     
  7. jus_si

    jus_si Active Member

    3 150
    0
    36
    Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    1) koulu
    2) innovatiiviset visionääri opettejat,joille yksinkertainen komminikaatio ja ennen kaikkea ymmärrys mitä sanotaan, ei toimi
    3) koulu noin yleisesti.. milläs tässä vois leipäsä tienata? ehdotuksia?
     
  8. pleppanen

    pleppanen Active Member

    1 534
    0
    36
    Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    Tätähän tämä miehen elämä on.
     
  9. Larsson

    Larsson Member

    339
    0
    16
    Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    1 jos yhdistää verkkokaapelin läppärin kylkeen, ja toisen pään pöytäkoneeseen niin miksi en voi siirtää tiedostoja koneelta toiselle? Pitääkö tosiaan alkaa vääntämään asetuksia toisensa perään kummallakin koneella ja kirotuilla saksankielisillä käyttiksillä, joista ei tajua hevon vittua? Mikä siinä on niin vaikeaa? Jos vetää piuhan kahden koneen välille niin eikö se ole kaikille selvä että se on siihen jostain syystä laitettu? Datakaapeli on dataa varten, vai kuinka? Ei se siinä huvikseen ronota.

    2 WLAN herkeää toimimasta epäsäännöllisin väliajoin. Miksi? Onhan laitteen omien tietojen mukaan kaikki kunnossa, mutta kumma ettei data kulje. Lähetin on reilun vuoden vanha, eihän se voi jo olla rikki? Taloudessa on kaksi läppäriä jatkuvassa työkäytössä eikä kummallakaan pääse verkkoon. Hankinko uuden wlaniboksin ja opettelen taas kuukauden sen asetuksia? Entä jos vika olikin jossain muualla?

    3 läppäri vääntäytyy nokosille kesken hommien mitään kyselemättä. Miksi? Se on alta vuoden vanha. Ei se nyt kaikkein kalleinta mallia ole, mutta maksoi melkein tonnin kuitenkin, tukkualennuksella. Voisi se kai siihen hintaan edes pysyä hereillä?

    4  DVD-soitin, n. puolitoista vuotta vanha. Kesken leffan häviää puolet väreistä. Värit palautuvat soitinta kevyesti ravistamalla. Miksi? Jääkö ne värit jumiin johonkin piuhanmutkaan, häh?

    5 Windows explorer: kuvien siirto ulkoiselle kovalevylle. Neljännes kuvista mystisesti hukassa ja niitä jälestetään sitten kahdelta kovalevyltä yön synkkinä tunteina. Kone nillittää että se yksi oli kopiosuojattu (en minä sitä ole kopiosuojannut) ja se toinen oli joskus ollut auki jollain softalla, nyyh yhyy, ei voi siirtää, hukataan ne mieluummin. Selaa siinä rattoisasti 7 gigaa kuvia ettei ainakaan tärkeimpiä puutu. Mikä siinä oli taas niin vaikeaa? Cut & Paste. Ei sitä sen helpommin voi käskyttää.
     
  10. Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    Koneet kytketään keskenään ns. ristiinkytketyllä piuhalla. Sellaisen ja tavallisen piuhan eron huomaa jos pistää johdon molemmat päät vierekkäin ja katselee niitten piuhojen värejä. Tavallisessa piuhassa ne värit on samassa järjestyksessä ja ristiinkytketyssä miten sattuu. Löytyy myös sellaisia välipalikoita millä voi yhdistää kaksi tavallista johtoa ristiinkytketyksi kaapeliksi.

    Oletko käyttänyt siitä boksista välillä virtoja pois? Tuo auttaa ainakin omaan boxiin kun se lopettaa disinformaation välittämisen

    Ei oo helppoo sullakaan.  Oli niin paatosta täynnä nuo jutut :]

    Mua ei vituta mikään, ainakaan vielä. Kohta, kun pitäisi ostaa talvirenkaat niin voi alkaa vituttamaan kun ei ole kuitenkaan rahaa ostaa mitään kunnollisia ja sitten niillä paskoilla jyristimillä pitää liukastella monta vuotta.
     
  11. juhaa

    juhaa Active Member

    8 059
    2
    38
    Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    Kitkat niin voi vetää hymy korvissa. Mulla on ollu jo kymmenisen vuotta, enkä vaihda jos ei oo pakko.
     
  12. 4x5

    4x5

    1 986
    0
    0
    Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    Leukaa kolottaa kun viisaudenhammas vedettiin pois. Tästä lähtien mun jutut varmaan typertyy, mikäli mahdollista, entisestäänkin :-(

    Kitkat on varmaan hyvät lumiteillä missä on vähän liikennettä, mutta rannikon nollassa sahaavilla säillä ne pitäisi kieltää. Kaksi kertaa oon saanut takapuskuriin kitkasankarin vuosien varrella.
     
  13. sahe69

    sahe69 Well-Known Member

    10 265
    47
    48
    Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    Mulla oli kitkat viime talvena viikon verran sijaisautossa. Normiautossa siis nastat. Taivaallisen hiljaisethan nuo kyllä on, sitä ei voi kiistää. Hymykään ei ehtinyt hyytymään kun auton nokka vippas normi nastavauhdissa pe iltapäivän ruuhkassa Kulosaaren sillan ja Hermannin rantatien risteyksessä, mutta sanottaisko että henkisesti en ole vielä valmis siirtymään kitkoihin.

    T. Nimim. "En tykkää kuorma-autoista lähietäisyydeltä"

    edit: joo tais muuten olla keli just siinä nollan tuntumissa. Kele.
     
  14. juhaa

    juhaa Active Member

    8 059
    2
    38
    Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    Mä olen ilmeisesti keskimääräistä huonompi autoilija, kun mulla ei oo ollu mitään ongelmia. Edes ekan sukupolven kitkoilla Opelin takavetoisen farkku Omagan kanssa.
     
  15. RB

    RB Well-Known Member

    9 292
    1 207
    113
    Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    Ostin ensimmäiseen autoon kitkat kun kortin sain, seitkytluvulla. En tykänny, joten ajan nastoilla ;)
     
  16. Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    Läppäri menee nukkumaan kun asetuksissa on virransäästö päällä, eli menee nukkumaan jonkun tietyn ajan päästä jos sitä ei käytä. Asetukset löytyy ohjauspanelista.

    DVD:n värit häviää ilmeisesti heikosti kytketyn scart-liitännän takia. Heiluttelemalla koko lootaa heiluu myös scartti ja se saatt asettua hetkeksi paremmin paikoilleen.

    Toivottavasti auttoi jotain :)
     
  17. Larsson

    Larsson Member

    339
    0
    16
    Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    Joo, ei ole helppoa. Paatos auttaa väliaikaisesti. Kiitokset:

    Seppo: pitää nuo piuhat vielä vilkaista, jos jaksaa. Ehkä on helpompi yrittää vielä kerran kuin yrittää siirtää musiikkia/kuvia jollain 250 Mb muistitikulla.

    Valtsu: DVD:n väriongelma lienee juurikin tuo, minkä mainitsit. Luulenpa vaan että siellä on piuha irti dvd-soittimen sisällä, scart-liittimen hanurissa. Läppärin nukahtamiseen sen sijaa ei auta kuin kirves ja laitteen takuuseen nillittäminen. Se nimittäin sammuu usein kirjoittaessa kesken lauseen.

    Mutta onhan se tietysti positiivista jos murheet ovat näin maallista ja triviaalia laatua.

    Kiitokset lohduttajille (hymiö)
     
  18. Niko

    Niko Active Member

    867
    118
    43
    Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    Mikä perkele siinä on että jokainen kameratarvike minkä nykyään kaupasta ostaa on "DIGITAL" !??!! Äsken hain salamakenkään kiinnitettävän vesivaa´an, arvaatte varmaan, paketissa lukee itse osaa isommilla keltaisilla kirjaimilla "DIGITAL". Mitä helvettiä ? Sama juttu viime viikolla kun ostin kaksi valokuva-albumia. Nahkaiset kannet, mustat sivut jne, ihan hienoja albumeita, mutta meinasi jäädä nekin ostamatta, ovat nähkääs nekin "DIGITAL" !?!??! Mitä digitaalista muka on valokuva-albumissa, vesivaa´assa, kameralaukussa , paristossa, jalustassa.... 

    Se vituttaa.