Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

TOP-3 asiat jotka vituttaa.

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana Teemu Laine, 20 Toukokuu 2005.

  1. Teemu Laine

    Teemu Laine Ylläpitäjä Ylläpidon jäsen

    4 723
    124
    63
    Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    1. Yövuoro ja vatsa sekaisin syystä x, joka on jäänyt hieman epäselväksi. Eipä oo tuuraajia, joten juostaan sit wc:ssä vartin välein :p

    Nyt vaan elättelen toiveita, että vatsa rauhoittuis aamuun mennessä ettei tartte ajaa kotiin P*skat housussa!

    2. ja 3. Ei mikään, muuten kaik o iha mallillaa :)
     
  2. Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    1. Maalasin kylppärissä spraymaalilla koska ulkona sataa. Nyt se maalattu objekti ei tahdo edes kuivua, enkä löydä siskoni hiustenkuivaajaa. Maalia tuli kylpyammeeseenkin.

    2. Eilen oli pitkä ilta ja pitkä yö. Paljon tuli sanottua, taitaa olla kaikki vihdoinkin sanottu ja tehty. Nyt on tyhjä, kumma olo.

    3. En pysty nukkumaan öisin.
     
  3. Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    Tell me about it. Joskus vois olla tosiaan kiva sopeutua vallitsevalle aikavyöhykkeelle sopivaan päivärytmiin. Mä pystyn tosin nukkumaan aamupäivisin ihan hyvin. :)
     
  4. Saaga

    Saaga

    293
    0
    0
    Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    Sama ongelma. Toissa yönä 0 tuntia ja viime yönä vajaa 5 tuntia unta palloon. Mun elimistöä ei oo luotu toimimaan tehokkaasti perinteisen 8-16 -mallin mukaan.
     
  5. Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    Univaivaa täälläkin, tosin ehka hieman itseaiheutettua mutta valvominen on minulle aivan liian helppoaa, joten tulee sitten luettua usein hieman liian myöhään; toisaalta eipä sitä untakaan saa jos ei uneta. 4-6h unilla tässä jo menty jonkin aikaa..
     
  6. Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    Asiat eivät ole nyt ihan yhtä hullusti kuin ennen (joitakin kuukausia toimin 2-3 tunnin yöunella, joskus harvoin enemmän), mutta ei ole kivaa kun ajoissa menee nukkumaan mutta lojuu hereillä sängyssä pari, ellei kolmekin tai enemmän tuntia. Eikä kyseessä edes ole haluttomuus nukkua, vaan ihan kyvyttömyys. Lieneekö sitten stressi tai muuten vaan elämää ja mieltä painavat asiat, kumma tosin, että vasta nyt reagoisin niihin.
    Pitäisiköhän apteekista hakea jotain tätä vastaan, Valerina tms on luonnonperäinen ja reseptitön.
     
  7. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    Joo, toi on kyllä tuttua ja ärsyttävää. Mulla se monesti on kyllä ihan tressiin ja muuhun elämään liittyvää joka jossakin mielessä mietityttää. Toisaalta nyt talvella kun tietokoneen ääressä tulee oltua todella paljon ja tietty kaamos painaa kovasti päälle niin aikaisin ei tule mentyä nukkumaan vaan vitkuttelee yö pimeille tunneille. Raskasta aikaa siis, karhut on fiksuja tietyssä mielessä tässäkin asiassa..
     
  8. dhat

    dhat

    229
    0
    0
    Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    Nyt se löytyi! Tähän tiivistii universumin vittumaisin asia. Ylivoimaisesti.

    Nimittäin CDDB vai mikä se onkaan se CD levyjen database mistä esim itunes etsii koneeseen laitettavan levyn biisit jne. Vittumaisinta tässä hienossa systeemissä on että biiseillä vierailevat artistit on AINA kirjoitettu sen itse artistin perään artistikohtaan, VOI VITTU! Tämähän digitaalisessa maailmassa tarkoittaa sitä että kone voi olla täynnä mitä sattuu kansioita ja yksi ainoa cd levitettynä vaikka mihin, ja etenkin sitten soitto-ohjelmassa se levy on artistin mukaan 9 eri nimen olla. VOI PASKAAAA. Ja ongelman kliimaksi tulee iPodiin ladatun musiikin kanssa. Myös siellä toki artistivalikossa nämä näkyy aivan päin helvettiä.

    KUKA SAATANA NIITÄ BIISIEN NIMI TUNKEE SINNE TUOLLA TAVALLA!! HÄ! Eikö voisi vaan laittaa artistiksi vaikka sen jonka albumi se on ja biisikohtaisesti vierailijat, kuten takakannessakin aina. MUTTAA EEEIII.

    Kiitos tästä.
     
  9. Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.


    :-----------------------------------------------------------------D

    www.winamp.com muille kuin mäkmäkeille. ;)
     
  10. Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    Paitsi etteivät ole paljoakaan nukkuneet tänä talvena, nekään.
    Minä saan itseni usein suggeroitua uneen sillä metodilla että ajattelen miltä aamulla tuntuu, kun KYllä väsyttäisi. Sitä kun aikansa näyttelee niin alkaa ruumiskin uskoa..
     
  11. Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    Salolainen liikenne, monessakin mielessä ;-)
    Tänä aamuna se, että pääakadulla ajetaan joko keskellä tai ainakin keskikaistaa, ollaan sitten jatkossa menossa mihin vain. Pääasia että vallataan mahdollisimman paljon sitä -omaa katua.
     
  12. Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    Tällä hetkellä minua vituttaa vain yksi asia, nimittäin kotitenttini. Istun edelleen koulussa sitä väkertämässä ja tuntuu siltä, etten pääse läpi. Minulla on vielä viikonloppu aikaa, onneksi, joten kai tämkä tästä.
    Eikä asia ehkä olisi niin paha jos kyseessä olisi vain tieto jonka saa lukemalla, mutta tässä pitäisi saada CMYKattua kuva jonka tulisi näyttää samalta kuin siitä tehty RGB-variantti, ja tästä tulisi vielä tehdä webbiversio. Raaah!!! ja minä in-ho-an CMYKiä.
     
  13. Teemu Laine

    Teemu Laine Ylläpitäjä Ylläpidon jäsen

    4 723
    124
    63
    Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    Mun tekis mieli avautua aika monesta duuniin liittyvästä asiasta, mutta taidan jättää sen siksi kunnes noihin tulee joku selvyys...
     
  14. Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    No nyt mä olen kääntänyt kelloa niin että sammahdan iltayhdeksältä ja herään viideltä. Onks tääkään ny sitte hyvä? HÄ?
     
  15. Anonymous

    Anonymous Guest

    Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    Itse elättelen toiveita klo 22.30-07 rytmistä, mutta kolmivuorotyöläisenä taitaa olla mahdotonta.
     
  16. Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    Puolilta öin nukkumaan. Viideltä ulos. Ei väsytä yhtään. Sitten seitsemältä väsyttää, sänkyyn ja sitten väsymys ei lähde millään. Ja onko perskutarallaa vähän krapulaakin...
     
  17. Tero Leponiemi

    Tero Leponiemi Member

    285
    0
    16
    Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    :D :D :D Harjoitus tekee mestarin! Kyllä ne kikat sieltä hiljalleen löytyy...
     
  18. Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    Älä siellä virnuile! :D
    Sain eilen väkerrettyä sekä RGB, että CMYK-version kuvista, en tosin tiedä, olenko niin tyytyväinen. Toivottavasti tämä ei kuitenkaan mene uusintaan tämä tentti, en jaksaisi toista samanlaista. :D 10 suht lyhyttä kysymystä, sitten vielä 5 esseekysymystä, ja nämä ovat kuitenkin aika vaikeita.
    Jos tänään vaikka saisi tuon tentin tehtyä ajoissa niin ehtisi kotiin laittamaan hyvää ruokaa ja katsomaan jonkun kivan elokuvan. Telkkarista tosin näyttäisi tulevan esim. Sleepless in seattle, niin enpä tiedä, olisiko tämä sittenkään sen arvoista. :D


    Ensin kuitenkin treenaamaa. o/
     
  19. Tero Leponiemi

    Tero Leponiemi Member

    285
    0
    16
    Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    En virnuile enempää ;-) Toi on tosiasiassa vaikeinta ainakin tietynlaisilla kuvilla (joillakin jopa mahdotonta). Hyvän CMYKin saa usein tehtyä, kun ei tarvi orjallisesti noudattaa RGB:tä, mutta sitten juuri kun pitää rakentaa kampanjoita, joissa tarvitaan samaa kuvaa kaikissa mahdollisissa muodoissa ja haluaa, että ne näyttäisivät vielä samalta kaikissa medioissa, niin siinä sitä työtä sitten riittääkin. Otan osaa, sulla on ilkeä tentaattori :)
     
  20. Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    Tentaattori taisi vielä tahallaan valita sellaisen kuvan, jossa on ihan helvetisti keltaista. Se ei hirveästi asiaa auta. :D