Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

TOP-3 asiat jotka vituttaa.

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana Teemu Laine, 20 Toukokuu 2005.

    Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    Valitettavasti/onneksi(?) joskus hyvinkin paljon pidempään :)
     
  1. jus_si

    jus_si Active Member

    3 150
    0
    36
    Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    1) Fyssan koe, voi helvetin helvetti.. :(

    2) Löysin juur leffavuokraamon leffan, en sitten ollut palauttanutkaan sitä! paripäivää vaan myöhässä,
    mutta miten helvetissä tuollaisen voi edes unohtaa.. :(

    3)
    a)rule 70cm (venetyö .. )
    b)koulu yleisesti, kyamk on sekä opillinen,että hallinnollinen helvetti..
    c)olen laiska,tyhmä ja saamaton
    d)ööh, väsyttää..

    edellisiin vielä, isääni lainatakseni
    "Ihmissuhde on yksi iso paska!"
     
  2. Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    Ja edelleen, tuossa pieni avautiminen mikä tapahtui irc:ssä tänään. Koskee siis minun asuntoa

    [09] <el_pena> no nii.. pieni avautminen ->

    [09] <el_pena> tuossa eilen pyysin kaveria ottamaan yhteyttä mun kiinteistö välittäjään

    [09] <el_pena> soitteli konttorille ja pyys näyttöä..

    [09] <el_pena> sanottiin että tuu hakee avaimet niin saat paperitkin täältä niin VOIT ITSE MENNÄ KATTOMAAN

    [09] <el_pena> ei sopinut mitään aikaa..

    [09] <el_pena> kotiin ajaessa soittelin kiint välittäjälle että onko mitään kuulunut.. ?

    [09] <el_pena> sanoi että 1 nuori kaveri lupas tulla kattomaan.. menee näyttämään 5ltä asuntoa..
    että hyvältä näyttää

    [09] <el_pena> soittelin sitten kaverille ja kysyin että sovitko oikein näytön.. niin sanoi EI ..

    [09] <el_pena> sanoin että menee katsomaan 5ltä sinne että onko siellä sitten joku muu 5ltä kun oli
    kerran joku näyttö sovittu..

    [09] <el_pena> oli siellä 5 vajaa 5.. ja hieman yli.. ei ollut ketään paikalla näyttämässä

    [09] <el_pena> no tänään sitten soittelin välittäjälle ja kysyin että mites näyttö meni eilen ?

    [09] <el_pena> niin sanoi että HYVIN, nuoren kaverin PORUKAT tulee kuulemma vielä katsomaan..

    [09] <el_pena> kysyin että koskas olit näyttämässä sitä niin sanoi että puol 5ltä.. ??

    [09] <el_pena> -"ei se prkl millään sitä 25min näytä jos joku on kiinnostunut"

    [09] <el_pena> sanoin vielä välittäjälle että mitäs toimintaa se on että yksi kaverini pyysi näyttöä ja
    sille oli tarjottu pelkkiä avaimia.. että mitä myymistä se on ?
    [09] <el_pena> -tuli vaan jotain muminaa..
    [09] <el_pena> sitten sanoin että kerro nyt vielä sen nuoren kaverin nimi (ajattelin jos olis sanonut mun kaverin nimen) niin ei sanonut muutakun että on nyt koulutuksessa.. ja palaa asiaan 13:00 aikaan
    [09] <el_pena> EI VITTU MITÄ TOIMINTAAA!!!!!
    [10] <el_pena> soitan sille vielä 1 aikaan ja jos ei ole kerennyt keksiä jotain jannun nimeä niin välittäjä vaihtuu ja nettiin tulee tosi kivat jutut tästä !!!!
    [10] <el_pena> joka vitun paikkaan..
    [10] <el_pena> Jos vittu mä oon turhaan tota 4kk pitänyt tolla mulkulla myynnissä joka ei edes myy sitä !!!!
    [10] <el_pena> ja kusettaa päin naamaa että porukkaa käy vaikka ei edes ketään käyu
    [10] <el_pena> on se kumma kun ei ole yhtään tarjousta tullut ½ vuoteen...
     
  3. Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    Tää vetää kyllä hiljaseks.........
     
  4. Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    Aika usealla kiinteistövälittäjällä systeemi sellainen, että on asunto kaksi kertaa lehdessä ja sitten homma etenee niin että myyjätahoa pyydetään aina yhteydenoton yhteydessä laskemaan hintaa. Mitään muuta ei tapahdu ja yhteydenototkin ovat siis myyjän toteuttamia kyselyitä miten homma etenee.
     
  5. Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    juu, olen soitellut 4kk joka viikko välittäjälle. Aina on joku ollut joka on kysellyt, käynyt kämpällä. Yleisnäyttöjä on ollut melkein joka sunnuntai ja joskus maanantaisin.
    Hinta ollut aluksi 97ke.. 1kk päästä 93ke.. ja sen se oli varmaan loput 4kk.. kunnes sanoin välittäjälle että laita nyt prkl 89ke että päästään eroon siitä.

    Soitan tuossa 13:00 jälkeen sille ja kysyn sen jannun nimen.. jos on joku nimi kuin kaverin nimi.. niin soitan sille ja kysyn onko käynyt katsomassa.

    Jos ei anna mitään nimeä tai kaverin nimen niin lähtee sellaset jutut settiin että Porin SKVllä ei ole kyllä asiakkaita netissä enää. Prkl. 
     
  6. Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    Minä tein päinvastoin: vaihdoin välittäjää ja nostin hinnan vähän yli alkup. Meni parissa viikossa kaupaksi.
     
  7. peet

    peet Member

    764
    0
    16
    Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    Sama homma, hinta tosin pysyi samama, meni kaupaksi 2 tuntia välittäjän vaihdon jälkeen, ihan mukavasti ensimmäiseen välittäjään verrattuna, joka ei 3:ssa kuukaudessa saanut aikaan muuta kuin hinnan vinkumista alaspäin ilman ensimmäistäkään ostajatarjokasta.
     
  8. Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    Aika erikoinen "palvelu"ala kyllä.
     
  9. pmu

    pmu Well-Known Member

    2 052
    44
    48
    Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    Mutta onhan tossa oma hommansa pysyä perässä kenelle asiakkaalle on valehdellut mitäkin... Eli sinänsä palkka on kuitenkin ansaittu jos kusetus onnistuu kuukausitolkulla; ei tohon kaikki pystyis! :)
     
  10. Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    Invalidipaikoille pysäköivät ei-invalidit. Nuo perkeleen uusköyhät pellet jättävät kotteronsa (ei merkki, eikä hintariippuvuutta), hyppäävät notkeasti ulos ja "vain käväisevät" asioillaan. Samaan aikaa ihminen, joka on liikuntavammainen ja jonka elämä ei sen vuoksi ole muutenkaan kevyintä mahdollista ajaa korttelin ympäri etsimässä jostain edes parkkipaikkoja. Ja kun sellainen löytyy ei ole eollenkaan varmaa, että autosta pääsee alimitoitetuissa parkkiruuduissa ulos esim. rollaattoria takakontista hakemaan.

    Ilmiö korostuu jouluruuhkissa.

    Jos ei ole rahaa parkkipaikkaan on parempi myydä auto jä kävellä. Saatanan raukat!
     
  11. RDahl

    RDahl Ylläpidon jäsen

    7 892
    116
    63
    Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    Paras oli perjantaina näkemäni auto, joka oli pysäköity poliisiaseman eteen invapaikalle, auto oli käynnissä ja sisällä istui pelkääjän paikalla teini. Ei tietoakaan invamerkistä. Olihan tietysti ulkona kylmä, n.7 astetta :p
     
  12. Heli

    Heli Active Member

    6 689
    0
    36
    Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    Kaikin puolin surullinen päivä tänään. Ulkona on kyllä hieno päivä, mutta se ei nyt vaan pelasta.
     
  13. dhat

    dhat

    229
    0
    0
    Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    1. Vituttaa se tosiasia että paskanaamat opettavat vielä yliopistotasollakin pakollisen kurssin ruotsia, ei siinä mitään, kai se on se virkamiesruotsitutkinto. No eilenhän sain itse tiedon että hylättyä pukkaa. Kurssi on 2 opintoviikon arvoinen, svedupillusmörgåsbröd opettaja toki teetätti esitelmää, suullista tenttiä, hirveän määrän kotitehtäviä, joiden arvioisin sisältävän tekemistä ja oppimista 5 opintoviikon verran. Ja oma kurssini kusi koska tentin sanasto ei ollut riittävän hyvää. Vituttaa käytäntö että kurssilla tehdään vitusti kaikkea (myös kotitehtävinä) ja arvostelu tapahtuu 90% tentin perusteella vaikka loistaisit suullisessa kokeessa ja tekisit tehtävät kunnolla. Suksikoot ämmä vittuun. Kiitos tästä ja kikkelis kokkelis.

    2. Nämä saatanan kelit. Pilaa loman aika huolella, kun on ottanut kaikki laskuvehkeetkin mukaan ja nyt sataa vettä, huomenna on pakkasta muttei sada lunta. Oikein tolkuton nautinto on lähteä tuonne jäille liukastelemaan laudalla. Perkeleen perkele. Vitun ilmaston lämpeneminen ja suurvallat jotka eivät tee tikkuakaan ristiin sen ehkäisemiseksi, ei sillä että se mahdollista oliskaan enää.

    3. Se kylmä tosiseikka että sain veikkauksen joulukalenterissa 7 joulupukin kuvaa, yhdeksällä saisi 10 000e. Eipä ole moneen päivään tullut pukin kuvia vaikka kiltisti olen aamulla innolla raaputtanut, saakelin poron kuvia ja tähtösiä kyllä, muttei niitäkään riittävästi. No vielähän tässä on kaksi päivää aikaa.
     
  14. Larsson

    Larsson Member

    339
    0
    16
    Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    Tuo lämmitti sydäntäni. Muistelenpa omaa ruotsinkoettani hiukan... Kolmannella pompulla taisi mennä läpi kun tentaattori varmisti lunttauksen ja yleisen vilpin laittamalla onnettomimmat uusijat samaan huoneeseen ilman valvontaa. Vieressä istunut kaveri sitten kuiskasi (tarpeetonta sinänsä, olimmehan ilman valvontaa) että hei, ootko kuullut sellaista kuin spotpa: subjekti, predikaatti, objekti, tapa, paikka, aika? Sillä tavalla kuulemma ruotsissa laitetaan lauseet järjestykseen. Sillä kuulemma pääsee läpi. Näin kävi.

    Kurssi sinänsä oli ihan hauska. Kaikki hölöttivät ruotsia kukin tyylinsä mukaan ja kyllä siinä ihan oikeaa kommunikaatiota oli. Sellaista "kunhan info kulkee" -kielenoppimista suosittelisin ihan motivaationkin vuoksi, jos nyt ei ole kääntäjän tutkintoa tekemässä. Pääasia että sitä kommunikaatiota syntyy, ja sitähän syntyy kun on motivaatiota. Sen jälkeen on helpompi hioa niitä kielioppijuttujakin. Mutta pakollinen tutkinto on pakkollinen tutkinto...

    Mutta miksi, oi miksi meille väkisin mitään yritetään opettaa? Olen vapaaehtoisesti opiskellut useita kieliä ja joitakin jopa oppinutkin - ja pakollisia vain pakon edessä ja varsin keskinkertaisella menestyksellä.
     
  15. jus_si

    jus_si Active Member

    3 150
    0
    36
    Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    Kuka vittu on keksinyt kelan tulorajapolitiikan!!
    Opiskelijallahan ei vain saa olla vahingossakaan satasta tilillä.. ja Mistä vitusta tulee se 170e:n marginaali!?!?

    Opiskelijallahan EI SAA OLLA varaa esim. KOULUKIRJOIHIN!
     
  16. Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    Minäkin olen ihmetellyt tuota tulorajapolitiikkaa, ja usein. Miksi opiskelijoita, jotka ovat niin ahkeria että opiskelevat JA työskentelevät pitääkseen ekonomiansa kunnossa, pitää rangaista?


    1. Minulle on kasvamassa yksi viisaudenhammas lisää ja suuhun sattuu. Koko ajan.

    2. Minun piti tavata eräs henkilö mutta olin sille päivälle suunnitellut muuta, nyt saa sitten nähdä ehtiikö hän jonain toisena päivänä ennen kuin minä lähden täältä. Toivottavasti.

    3. Riittämättömyyden tunne, jeahjeahjeah.
     
  17. Tero Leponiemi

    Tero Leponiemi Member

    285
    0
    16
    Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    1. oksennustauti
    2. kuume
    3. 760 km ajaminen autolla oksennustaudissa ja kuumeessa
     
  18. Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    Onnea vaan ja selviä hengissä. Vietin itse just eilen kahta ensin mainitsemaasi tiukasti omassa sängyssäni.
     
  19. Tero Leponiemi

    Tero Leponiemi Member

    285
    0
    16
    Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    Kiitos, luulen, että selvisin, vaikkei se kokoaikaa siltä tuntunutkaan.