Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

TOP-3 asiat jotka vituttaa.

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana Teemu Laine, 20 Toukokuu 2005.

    Minua vituttaa tänäänkin.

    1. Eiliset kuvat epäonnistuivat. KIVAA. Nyt on entistä enemmän stressiä, minulla on nälkä ja pitäisi syödä jotain mutta ei ole ruokahalua.

    2. Ostin aamulla kahvia ja hedelmiä ja oli kiire junaan. Kahvi kannelisessa mukissa ja hedelmät olivat pussissa, sanomalehti kädessä ja yritin törkätä pilliä appelsiinimehupurkkiin samanaikaisesti kuin juoksin rappusia alas. Pussi putosi kädestä ja kahvia oli kaikkialla eikä hedelmätkään olleet enää syömäkelpoisia.

    3. Sitten oli vielä se yksi referaatti joka piti kirjoittaa. Deadline huomenna eikä minulla vielä edes ole sitä tekstiä.
     
  1. Rääh. Nyt vituttaa vain yksi asia (sen lisäksi että kello jo on puoli kolme), nimittäin se että tämä saatanan referaattini ei edelleenkään ole valmis. Neljäsosa kirjoitettavaa vielä jäljellä ja viidesosa yhtä sivistyssanaripulia luettavana. Ei kyllä enää naurata.
     
  2. 4x5

    4x5

    1 986
    0
    0
    Vituttaa kun sanomalehdetkin kirjoittelee aivan mitä sattuu. Liekö niin, että minkäänlainen perehtyminen asioihin ei enää kuulu toimittajan työnkuvaan. Hiinä ja hiinä etten lopeta tuon paskan (HS) tilaamista.
     
  3. JPu

    JPu Well-Known Member

    5 420
    183
    63
    On vituttanut siinä määrin, että lopetin jo pari vuotta sitten... Tervetuloa kerhoon :)

    Zephanian puolesta ketuttaa nuo kahvit ja tuo melkoisen hillitön kellonaika, jolloin referaattia piti vääntää.. myötäelämää ;)

    Ketuttaa flunssa... ja kun ei oo tarpeeksi rahaa ostaa kolmee pulloa viskiä, joita tässä pyörittelen näytöllä vähän väliä... Ehkä tilipäivänä tulee tilaus tehtyä... quarter cask:ia.......
     
  4. jus_si

    jus_si Active Member

    3 150
    0
    36
    1) rahapula
    2) koulu
    3) vitustako sitä taas kaikkea voi ymmärtää, jos vitutaa niin sitten vituttaa ja potkitaan mummoja.
     
  5. 1) En ole vieläkään kuullut KELAlta mitään. Pian iskee paniikki.

    2) Olen koulussa. Kello on yli puolenyön, maanantaina. Väsään hiki hatussa PDF-näyttelyitä joita tarvitaan huomenna, enkä edes ole tehnyt ko. tehtävää siten kuten piti koska minulta yhtenä kuvauspäivänä oli unohtunut muistikortti kamerasta. (DOH!) Toivottavasti löytyy opettajalta ymmärrystä ja suopeutta.
    Oli miten oli, niin täältä pitäisi viimeistään puolentunnin kuluttua olla pihalla ja kaikista mieluiten junassa matkalla kotiinpäin. Viimeinen juna, viimeinen bussi, ja ellen tällä pääse niin olen puoli kolmelta kotona eikä hirveästi naurata.

    3) On sanomaton väsy ja minua kyrpii jo pelkästään siksi.
     
  6. RB

    RB Well-Known Member

    9 292
    1 207
    113
    Tilasin yhrelle hääparille 60 kiitoskorttia.....olin kuuleman mukaan laittanut väärän päivämäärän:( Muuten oli ihan hyvä.

    Nooohh..tilataan uusiksi.
     
  7. 1. KELA, tuo helvetin hirvein paholainen. Eivät ole vieläkään saaneet mitään aikaiseksi.

    2. Luulin että tänään pääsisin kahdeltatoista koulusta. Tulikin lisäys aikatauluun ja pääsen vasta neljältä. Minun pitäisi kuvata yhteen tehtävään ainakin luonnostelukuvat ja ne pitäisi printata. Päivä näyttää siis tältä; ensin koulussa neljään, heti kotiin kuvaamaan, sitten toivottavasti ehtii laittaa ruokaa samanaikaisesti. Syödä, kouluun printtaamaan, ja luultavasti nukun yön koulun sohvalla. Ja jossain välissä pitäisi ehtiä suihkuun.

    3. Minulla on liian paljon pyykkiä, liian vähän aikaa ja ulkona rupeaa olemaan kylmä. Eikä minulla ole paksuja sukkahousuja ja kaikki housut ovat ryppyiset kun siskoni tunki ne kaikki pussiin tuodessaan ne viimeksi pesutuvasta. Eikä ole aikaa silittää.


    *stressistressistressi*


    Menen ostamaan pullaa jotta rauhoitun.
     
  8. 1) vituttaa
    2) koska vituttaa
    3) it's a loop

    kraa.
     
  9. Anonymous

    Anonymous Guest

    1: PC
    2: PC
    3: PC
     
  10. Jones

    Jones

    429
    0
    0
    Ratkaisu:

    1: Mac
    2: Mac
    3: Mac

    =)
     
  11. kb

    kb

    2 235
    0
    0
    1. Pyörä varastettiin viime yönä. Perrrrkele.
    2. Edellisestä johtuen kuuntelen aivan liian kovalla kuulokkeilla vihaista musiikkia (np: Poisonblack / Lust Stained Despair). Kuulo lähtee.
    3. Edellinen pyörä on sen verran iäkäs että omavastuun ja ikävähennyksen jälkeen käteen jää pari-kolme sataa euroa, kukkaro siis kevenee huomattavasti kun seuraavan henkilöauton korvaavan polkupyörän käyn ostamassa.
     
  12. jus_si

    jus_si Active Member

    3 150
    0
    36
    1) dellin virtalähde ratkasut! Miksi pitää olla ihmellinen kolmepinninen virtajohto ratkasu!
    2) 1:stä johtuen en pääse kokeilemaan muisteja tuohon rakkineeseen!
    3) vituttaa noiden muistienkin epämääräisyys!

    Saisin melkein ilmaisen läppärin (jolle olisi myös käyttöä) ,jos pääsisin testailemaan muisteja... mutta kun ei tuohon saa virtaa! Miksi vitussa pitää lahjoittaa koneita eteenpäin ilman virtalähdettä..
     
  13. 4x5

    4x5

    1 986
    0
    0
    Ilman valoja pimeässä ajavat pyöräilijät.
    Laki ei ilmeisesti enää vaadi minkäänlaista näkyvyyttä pyöriltä. Kun siihen yhdistää pyöräilijöiden piittaamattomuuden/tietämättömyyden liikennesäännöistä ja syksyn pimeät, märät illat ja säästösyistä pimennetyt katuosuudet, on pommi valmis. Hölmöilylläkin on oltava rajansa.
     
  14. kb

    kb

    2 235
    0
    0
    Niin, tämä on totta. Pyöräilijät voisi jakaa kahteen ryhmään. Niihin jotka haluauavat pyöräillä, ja niihin jotka joutuvat pyöräilemään. Jälkimmäistä ryhmää on valtaosa pyörällä liikkuvista, ja liikennekäytös on sen mukaista. Jos halutaan tarkastella asiaa (yleistäen) pyöräilijät vs. autoilijat asetelmasta, niin ei ne autoilijat kyllä mitenkään puhtaita papereita saa. Pyörä on ajoneuvo, ja esimerkiksi autoilijan on väistettävä pyöräilijää jos autoilija tulee kolmion takaa ja pyöräilijä ei (olettaen, että ne valot on jne. Jos tunnen, että syystä tai toisesta en ole helposti havaittavissa, tietenkin varmistan että en ajele kenenkään eteen missään tilanteessa). Tämän jos olettaa olevan näin niin ei tartte kovin montaa hetkeä polkea ennenkuin saa auton kylkeensä (Jyväskylän liikennekulttuurilla). Toki yleistäen suuressa osassa pyöräilijöitä on myös vikaa, eli eivät he käyttäydy pyörän selässä siten kuin olisivat ajoneuvon kuljettajia.

    Ja toinen on sitten se, että kun on pyörän kanssa liikeellä sateessa. Pyörän selässä kastuu (kyllä, goretex-vaatteissa myös, ne eivät hengitä sateessa riittävän hyvin, joten on hiestä märkä poljennan jälkeen), auton sisällä ei. Voisi ajatella, että autoilijat vähän viitsisivät kohteliaisuussyistä huomioida tämän, esimerkiksi hiljentämällä lätäkön kohdalla. Jotenkin sellaisen olettaisi olevan sellainen suomalaiseen tapakäyttäytymiseen liittyvä itsestäänselvyys. Mutta ei.

    Mutta niin, onhan se erittäin turhauttavaa yrittää käyttäytyä liikenteessä, näyttää käsimerkkiä jo siksi, että mahdollisesti tilanteen näkevät lapset oppisivat jotain, ja niin edelleen, kun yhtä hyvin käyttäytyvää pyöräilijää kohden löytyy 20 huonosti käyttäytyvää.
     
  15. pmu

    pmu Well-Known Member

    2 052
    44
    48
    Itse koin pari viikkoa sitten tuon; tyhjä tie sitä yhtä autoa lukuunottamatta, yhdessä kohtaa maassa iso lätäkkö. Minä siinä pyörän kanssa liikkeellä pyörätiellä maantien vieressä kun auto ajaa yhtään väistämättä lätäkköön ja koko lätäkkö lentää ilmaan ja suoraan minun päälle. Vettä meni suuhunkin sen verran että jano lakkasi, kätevää. Sinänsä tuo ei haitannut minua sillä olin lenkillä ja olin muutenkin jo täysin litimärkä. Mutta jos olisinkin ollut vähänkään paremmissa vaatteissa (en lenkillä) niin olisin taatusti pysähtynyt siihen paikkaan ja vähintäänkin yrittänyt heittää sitä autoa kivellä. Ja sitten olisin ajanut maastopyörällä karkuun polkuja pitkin kohti taivaanrantaa.

    EDIT:

    Vituttaa kun digit on liian kalliita.
     
  16. 4x5

    4x5

    1 986
    0
    0
    Eipä tietenkään, mutta tarkoitukseni ei ollutkaan ryhtyä mihinkään vertailuun.
    En tiedä autoiletko itse, mutta yritän vain esittää kuinka vaikea on märkien lasien läpi autosta havaita kadulla eteesi syöksyvää pimeää fillaria (joka voi tulla nykyisin mistä vaan, esim vastavirtaan yksisuuntaista katua). Etuajo-oikeudestakaan ei ole mitään iloa menehtyneelle fillaristille, oleellisinta olisi laittaa tuo näkyvyysasia kuntoon. Se on turvallisuustekijänä jopa liikennesääntöjäkin tärkeämpi. Ei kukaan tahallaan toisen päälle aja, mutta jos ei havaitse niin ei havaitse.
     
  17. kb

    kb

    2 235
    0
    0
    Ymmärsin, ja kuten selittelin, niin semmoisiahan monet pyöräilijät ovat :). Mie ite tajuan / yritän tajuta ja muistaa että kuinka näkyvä milloinkin olen. Jatkoin tuota autoilijajuttua (joka siis on yleistys myös) ketjun otsikon innoittamana.

    En omista henkilöautoa (tai sellaisella aja) muunmuassa siksi, että siihen ei ole varaa valokuvausharrastuksen takia.
     
  18. Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    Se *tuttaa kun Firefox.exe:stä aukeaa Thunderbirdi. Onneksi en ole poistanut Netscafea.
     
  19. jus_si

    jus_si Active Member

    3 150
    0
    36
    Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    1) Dell latitude L400, ja sen perusratkaisut!
      -bios
      -muistityypit
      -asemavalinnat.. ei ole..

    2) Muisti ko.laitteeseen maksaa 124e!
      Saa ottaa yhtettyä jos jollain on ylimääräisiä 256mt so-dimm sdram kampoja!

    3) Ja se,että nykyisissä tietokone liikkeissä ei ole minkäänlaista mahdollisuutta pitää varastoa/ -> kokeilla toimiiko joku palikka vai ei! Pakko tilata,se mikä varmasti toimii..

    Ei palautus oikeutta.. Ellei tilaile postimyynnistä,jolloin jokainen testi kestää about vuorokauden..