Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

TOP-3 asiat jotka vituttaa.

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana Teemu Laine, 20 Toukokuu 2005.

  1. 4x5

    4x5

    1 986
    0
    0
    Täsmäjuopottelu nousee vuosien myötä arvoon arvaamattomaan. Oikea ajoitus, kesto, oheisravinto, lepo ja tilaisuus palautumiseen kannattaa ottaa huomioon. Lopuksi sitä ajattelee että onko tuo enää hauskaa :-(
     
  2. 1) vituttaa
    2) en tieda miksi vituttaa
    3) vituttaa kun vituttaa
     
  3. Freefloating anxiety.
     
  4. alis

    alis

    117
    0
    0
    1.Darra
    2.pomo
    3.Darra
     
  5. 4x5

    4x5

    1 986
    0
    0
    On alkanut vituttamaan ihmisten puheessa muoti-ilmiönä oleva viimeisen tavun painottaminen. Viisivuotiaiden puheesta omaksuttu tapa, joka teinityttöjen kautta on levinnyt aikuisväkeenkin, jopa raavaitten miestenkin niikutteluksi :-?
     
  6. Ai niinQ mikä?
     
  7. RDahl

    RDahl Ylläpidon jäsen

    7 892
    116
    63
    Ampiaiset, siinä ne kestovitutuksen aiheet edelleen. Häätö epäonnistunut kerta toisensa jälkeen.
     
  8. maru73

    maru73 Active Member

    1 851
    5
    38
    Mulla oli kesällä sama ongelma.
    Meien ulkovarastoon oli pesiytynyt lattian alle oikein JÄTTI lauma ampiaisia.
    Loppujen lopuksi sain ne hävitettyä kun tein tehokäsittelyn Baygon merkkisellä myrkyllä.
    "nopea teho" "pitkä vaikutus" "tappaa lentävät ja ryömivät hyönteiset"

    Tehoaa: kärpäsiin, sääskiin, koi- ja koisa aikuisiin, ampiaisiin sekä muihin lentäviin hyönteisiin, kovakuoriaisiin, pikkuperhostoukkiin, torakoihin, luteisiin, sokeritoukkiin ja muurahaisiin. Ei kasveille.

    Ampparit on kyllä v-mäisiä otuksia varsinkin kun on niille allerginen :(
     
  9. Juu, myös teinityttöjen lanseeraama ä ja ö-kirjaimien kadottaminen aanteista on aika raivostuttavaa, unohtamatta teinisssihinan osuuttta arsssytyssskynnyksssen ylityksessa.
     
  10. RDahl

    RDahl Ylläpidon jäsen

    7 892
    116
    63
    No nyt on amppareile laitettu ikkuna ja tukittu baygonilla kyllästetyllä sanomalehdellä oletettu lentoaukko. Huomenna olemme taas viisaampia. Viamon on myös allerginen noille saatanan lentäville raitapaidoille. Sitä on kerran pistänyt ja sillonkin piti käydä lekurilla ottamssa piikki, kun kaikki paikat tuli täyteen nokkosihottumaan ja korvanlehtiä myöden kaikki turpos enemmän tai vähemmän. Se oli sentään jalkapohja mihin se piti. Nykyään on mukana mökilläkin Epipen, se tosin on vain ensiapu...
     
  11. maru73

    maru73 Active Member

    1 851
    5
    38
    Mä suihkutin koko varaston täyteen tota myrkkyä noin 4 kertaa. Lopuks vedin oven reunat jeesusteipillä ettei ne pääse ulos sieltä ja annoin olla muutaman päivän.
    Oven ku avasin ni löyty vaan aimo määrä kuolleita "paskiaisia".

    Mä oon kanssa tosi allerginen noille ampiaisille. Turpoo kyllä paikat hyvin jos pääsee tökkäämään. Pahin vaihtis ois kasvojen tai kaulan seutu, sit TULIS kiire sairaalaan. Mulla on kyypakkaus kesäisin mukana mut ei siitä kuulemma kauheasti iloa oo jos ampiainen pistää (kun on allerginen). Onnex oon säästynyt pistoilta muutaman vuoden!
     
  12. 1. Mielestäni valoitukseni erässä kuvassa on syvältä enkä osaa sille kuvalle oikein tehdä mitään. Muuten se on miellyttävä, mutta en tällä hetkellä oikein jaksaisi katsoa sitä.
    Sen lisäksi minulla on helvetisti muutakin tekemistä eikä aika oikein tahdo riittää. Tuntuu myös siltä etten oikein kehity - osaan iloita äskettäin ottamasta kuvasta vähän aikaa, sen jälkeen ei löydy kuin virheitä. Ja ei kun sama uudestaan. Milloinkohan sitä löytäisi sopivan tasapainon?

    2. Ei ole töitä. Tarvitsisin.

    3. Haluaisin wacomin mutta ei ole varaa.
     
  13. jus_si

    jus_si Active Member

    3 150
    0
    36
    1) huomenna on koulua, ei huvittais
    2) kuulokkeiden johto on liian lyhyt, kone lattialla,pää kallellaan ja kossit korvilla
    3) en ole vielä "saanut" viedä konetta olohuoneeseen.. ei tää makkariin kuulu, sitä paitsi.. mun stereot on siellä!
     
  14. Larsson

    Larsson Member

    339
    0
    16
    1) työ, alkaa mulle riittää
    2) ei vieläkään uutta teleä
    3) kesä on ohi eikä tullut kuvattua niin paljon kuin halusin

    Bonus: Cirque du Soleil'iin ei saa viedä kameraa. Ei se mitään, kun ei telepäässä kerta löydy.

    Paikkaan kolmosta kuitenkin tänä viikonloppuna: Berliiniin ja prkl 3 gigaa täyteen vaikka pienimmällä jpegillä.
     
  15. Teemu Laine

    Teemu Laine Ylläpitäjä Ylläpidon jäsen

    4 723
    124
    63
    Kesäloma alkaa 1h päästä ( :D )
    Mut se vituttaa, et paluupaikka on epäselvä ja pari hakua on vielä avoinna (tulokset tulee joko tänään tai ens viikolla)... Ens viikolla saattaa tulla siis pari postausta tähän threadiin...
     
  16. jus_si

    jus_si Active Member

    3 150
    0
    36
    1) sunnuntaina oli miitin tynkä kotkassa ja omaa hölmöyttäni missasin
    2) en tehnyt koko sunnuntaina mitään järkevää kuitenkaan.. jalkapalloa potkin,mutta sekin oli vitun vaikean olosita taas vaihteeksi
    3) tästäkään hölmöilystä ei voi syyttää kuin itseään!

    niin ja muijalla on mun lompakko..
     
  17. 4x5

    4x5

    1 986
    0
    0
    Seuraavaksi alan "omaamaan vitutusta" omata -sanan kaikenkattavaa käyttöä kohtaan.
    Eikö kenenkään muun korvissa särähdä "omaan nopean auton, joka omaa kesärenkaat"? (vrt minulla on nopea auto, jossa on kesärenkaat)
     
  18. 1. Kelalta tuli 1140 euron lasku
    2. On kylmää, märkää ja pimeetä
    3. Vuorokaudessa on liian vähän tunteja
     
  19. Muuttaisit tänne etelän aurinkorannoilla. Aurinkoista, lämmintä, valoisaa ja Kelallallakaan ei ole noin katkera mieli.
     
  20. 1. Olen voinut huonosti aika kauan. Masentaa, en usko itseeni, joka toinen päivä on kuumeinen olo eikä ruokahalua, nukun todella huonosti ja näen kummallisia unia.

    2. Ei ole edelleenkään töitä. Hain jopa mäkkäristä, jota boikotoin.

    3. Keskikoon filmi on niin KAL-LIS-TA eikä aikakaan koskaan tunnu riittävän. Nytkin on paniikki päällä kun perjantaina pitäisi järjestää XPO-September-näyttely enkä ole saanut niitä kuviakaan vielä aikaiseksi. Otan kylläkin tänään parin tunnin kuluttua ne kuvat, mutta silti.


    Jaaaa vielä lisäksi: ostin kirjan Elizabeth I:sestä. Se tollo jonka sen kirjoitti teki siitä samanaikaisesti management-kirjan pomoille. Ensin hän selittää asian, selventää sen, selventää vielä kolmanteen kertaan, ja lopettaa jokaikisen, puolensivunpituisen luvun jollain sensmoraalilla tyyliin ".. sillä hyvä johtajahan tekee näin jotta..." Eipä ollut aikani arvoinen.


    Mutta eipä mitään niin pahaa etteikö olisi jotain hyvääkin: sain vihdoinkin maksettua pois kolme puhelinlaskua joista vanhin oli toukokuulta; siivosin vihdoinkin kylpyhuoneen joka tulvii hiuksiani koska niitä lähtee lähes rajattomasti päästä; minun ei tarvitsekaan maksaa veroviraston veronpalautuksen myöhästymismaksua (1000kr) koska veronpalautukseni oli alle 100kr; ja eilen söin lättyjä ystävän kanssa joka lupasi minulle kokonaisen vuoren roskalehtiä.