Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

TOP-3 asiat jotka vituttaa.

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana Teemu Laine, 20 Toukokuu 2005.

  1. jus_si

    jus_si Active Member

    3 150
    0
    36
    1) avovaimoke
    2) muija
    3) tyttöystävä
     
  2. Jones

    Jones

    429
    0
    0
    Onneks ei oo kelvannu kenellekkään ni ei oo tommosii ongelmii.
     
  3. nokku

    nokku Active Member

    2 456
    0
    36
    Mun laskelmien mukaan jus_silla taitais olla pari ylimääräistä, kysy vaihtokauppaa kameravehkeisiin?
     
  4. Jones

    Jones

    429
    0
    0
    No jos 10D:llä irtoo ni sitte kelpaa. Muuten menee liian kalliiks.
     
  5. kto

    kto Well-Known Member

    2 564
    100
    63
    Rikastumista karttaneet esi-isät.
     
  6. 1. maha pömpöttää pastansyönnistä, taidan olla tullut laktoosi intolerssiksi
    2. tänään pitää mennä balle-balle-rapujuhliin
    3. niska kipeä
     
  7. jus_si

    jus_si Active Member

    3 150
    0
    36
    Niinpä..
    Vaihto D200/D80+joku linssi (sitten joskus)/Holga :/
    HEh, joskus tein MB:n nörttitestiä.. Vaihtaisitko mummosi uuteen pentiumiin? Kyllä!

    nojoo.. tänään pitäis mennä tämän avokin sukujuhlille.. öh,mutta ensin vesille!
     
  8. 1. Olen koira- ja kissavahtina, piti käydä hakemassa kamera kotoa ja sinä aikana koira ehti oksentaa sänkyyn.

    2. Bussi oli myöhässä ja aivan liian täynnä, ja suurin osa matkustajista koostui idioottimaisista teinipissiksistä. Mistä niitä sikiää? Ja miksi teinitytöt ovat niin helvetin tyhmiä?

    3. Modellbilder.se on niin täynnä paskaa, että menee usko "valokuvaajiin". Noista äijistä 99% ovat BWC-tyyppiä.
     
  9. Päivän vitutus... Joutua matkustamaan illalla neljä tuntia junassa jossa nippu pikkupenskoja juoksee rinkulaa ja melskaa pitkin kaksikerrosvaunua.. Juuri kun oli kuvitellut paluumatkalla ollessasi saavasi levähtää pari tuntia.

    Nimm. aamulla kuuden junalla hesaan lähtenyt.
     
  10. RDahl

    RDahl Ylläpidon jäsen

    7 892
    116
    63
    Ja tuon kakkosen seurauksena on sitten seuraavana päivänä pää kipeä.

    Mulla vitutuksen aiheet tänään:

    1. Varis
    2. Kello
    3. Ja siihen asetettu herätys tuntia liian aikaiseksi.......
     
  11. Ratkaisut:

    1. Ammu se, saat ruokaa. "Hyvä ruoka, parempi mieli" sanottiin mainoksessakin.
    2. Myy se, saat pikkasen ylimäärästä taskurahaa millä voi ostaa jotain piristävää.
    3. Ryhdy aidoksi taiteilijaksi ja anna inspiraatioiden kuljettaa, aika menettää merkityksensä.
     
  12. RDahl

    RDahl Ylläpidon jäsen

    7 892
    116
    63
    Vau, no ni. Nyt se selvis, mä alan vapaaksi taiteilijaksi, sanon itseni irti ja kerron ilouutisen vaimolle kotona iltapäivällä. Älkää sitten ihmetelkö jos minusta ei kuulu hetkeen mitään. Se saattaa johtua kahdesta asiasta.

    a) Olen saanut hillittömän inspirtaation ja olen toteuttamassa sitä jonkun muusan kanssa
    b) Olen sairaalassa vaimon pahoinpitelyn jäljiltä.....
     
  13. Nyt kun sun asennoitumista elämään ja maailmaan on korjattu niin huomaat miten vitutukset kaikkoaa ja löydät uusia avaria ajatuksia. Hyvää päivänjatkoa!!
     
  14. Mikähän se sellainen mahtaa olla?
     
  15. RDahl

    RDahl Ylläpidon jäsen

    7 892
    116
    63
    1. Firma jossa työskenmtelen
    2. Sen toimitusjohtaja
    3. Maksamatta jäänyt rekrypalkkio (tähän varmaan löytyy jokin hyvä selitys (porsaanreikä), kuten väärä titteli tai jotain, jonka perusteella toimari on päättänyt olla maksamatta palkkiota.)

    Onneksi en ole laskenut kovin paljoa tuon palkkion varaan ;(
     
  16. Söin pitsan joka sisälsi kinkkua,kebabia,salamia sekä tuplamajoneesin(chili+normaali tietenkin) ja nyt pelkään sydänkohtausta.
     
  17. juhaa

    juhaa Active Member

    8 059
    2
    38
    Kandeisko kattoa jotain toista duunia?
     
  18. RDahl

    RDahl Ylläpidon jäsen

    7 892
    116
    63
    Joo, yhden hakemuksen lähetin jo, ja toinen lähtee nyt vkl.
    Henkilöstöpäällikkö ei tiennyt ko. rekrypalkkiosta mitään, toimari varmaan "unohtanut" kertoa aiheesta. HR-päälikkö lupasi hoitaa asian, ainoa ongelma on, ettei se välttämätä auta, kun kaikki laskut menee toimarin kautta, myös matkalaskut...
     
  19. 1. Kamera ollut neljä viikkoa jassilla korjattavana. Jonon piti olla 3 viikkoa.
    2. Auto on edelleen katsastamatta. Tosin onhan tässä vielä monta päivää tätä kuukautta jäljellä. Eli oma saamattomuus tietyissä asioissa.
    3. Kohdasta 1 johtuva kameran puutostauti. Pokkarilla ei saa syntymäpäiviltä hyviä kuvia, ainakaan sellaisia mihin on itse tottunut.
     
  20. jus_si

    jus_si Active Member

    3 150
    0
    36
    Osta uus saman tien :p

    1. Morkkis
    2. Paska ilta eilen
    3. Morkkis tulee nykyään jo siitä että on tuhlannut illan humaltumalla.