Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

TOP-3 asiat jotka vituttaa.

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana Teemu Laine, 20 Toukokuu 2005.

    1. Pitää itte tehdä oma ruoka kun vaimo ja lapset on Pärnussa ma-to. Tietty voi käydä kepulia syömässä jos ei jaksa tehä ite. Kissat pitää ruokkia kuitenkin ja hiekka-astia siivota.
    2. Uusi (mulle) bassokombo tuli vasta maanantaina kun piti tulla perjantaina. Onneksi kuitenkin kerkis tän päivän vapaisiin harjoituksiin. No tuo vitu77i oikeestaan vaan lauantaina kun olis ollut joutoaikaa. Toisaalta, eipä hallitus tiedä tuosta vahvarista vielä mitään :D
    3. Eilen lähti D70 Jassille huoltoon sulkimen epäasiallisen käytöksen takia. Milläs sen aikaa otetaan kuvia :( No onhan mulla tuo Fed :) (Vaimo ja lapset vei kaksi digipokkaria mennessään).

    Isot on murhe(et) näin miltei poikamiehellä :)
     
  1. juice

    juice

    912
    0
    0
    1. Loma loppui, eikä ehtiny kaikkea mitä oli aikomus
    2. Vuokralainen irtisanoi itsensä, ja rästejä jäi parin tonnin edestä
    3. Kohdan 2 johdosta luottokunta jäädyttänee visakortin
     
  2. 1. Työ
    2. Kolleega
    3. Työ
     
  3. Heli

    Heli Active Member

    6 689
    0
    36
    Mä arvasin, että joku tarttuu tähän :).

    Päivitänpä omaa ketutuksen top 3 listaani (naisellisesti fiilarit muuttuu minuutin välein):
    1. paha olo ku söin suklaata tyhjään vatsaan
    2. suklaa ei vieny nälkää
    3. hmm... vaikka mies
     
  4. Sitten kun naisilla ei ole varsinaista syytä, niin pitää keksimällä keksiä. Ja Yleensä syntipukiksi joutuu yllättäen miehet... :/

    Oma Top3
    1.Vasta tiistai... Viikonloppuun liian pitkä aika
    2.Oon ihan hukassa kameran hankinnan kanssa. Ei vaan osaa päättää
    3.Eipä sitten tullu kesälomia tällekkään kesälle... :(
     
  5. Heli

    Heli Active Member

    6 689
    0
    36
    Sitten kun naisilla ei ole varsinaista syytä, niin pitää keksimällä keksiä. Ja Yleensä syntipukiksi joutuu yllättäen miehet... :/[/quote]

    No just joo. Syntipukkiko se mies on, jos se mua ketuttaa? Ei minusta.
     
  6. Lähinnä viitaten tuohon "3.hmm... vaikka mies". Oli niin epävarman oloisesti ilmaistu ja jos ketuttaa aiheesta niin eihän siinä sitten...
     
  7. jus_si

    jus_si Active Member

    3 150
    0
    36
    1. Porukat vei veneeni.. (ilmeisesti eivät ymmärtäneet,että se on minulle tänäänkin,vaikka olin viikonloppuna paatin kanssa yli 12 tuntia. ..muun ajan nukuin:))

    2.Kotona ei ole nettiä.. ei mitään syytä mennä kämpi, eikä nykyisin tietokoneella tee yhtään mitään ilman nettiyhteyttä. Jahka tällä viikolla aukeaisi?

    3.On maanantai ja yleinen vitutus... se on kumma,kuinka aina vituttaa. Niin ja kuukauden sisään jatkuu koulukin.. perkele
     
  8. RDahl

    RDahl Ylläpidon jäsen

    7 892
    116
    63
    Se, että ampparit on tehnyt jonnekin villoihin kellariin pesän.
     
  9. 4x5

    4x5

    1 986
    0
    0
    Tää päivästä päivään jatkuva kuumuus ja kuivuus. Elukoitten ja ihmisten hermot on kiristyny. Sais sataa jo, niin sais uuden vitutuksen aiheen...
     
  10. joo tää helle ja kosteus (61% atm) tappaa, ei jaksa enää tehdä yhtään mitään.. tulis vaan se ukkonen ja sade
     
  11. Täällä satoi juuri, muttei niin paljon että maa olisi edes kastunut joka kohdasta..
     
  12. maru73

    maru73 Active Member

    1 851
    5
    38
    - Raha-asiat
    - Raha
    - Asiat
     
  13. Varasta ase ja käy pankis.
     
  14. maru73

    maru73 Active Member

    1 851
    5
    38
    Lähtiskö se sun Lego-pressa mukaan avuksi?
     
  15. Pressa lähtee ja se viikinki-kaverikin jos on tarvis. Niil on hommat hallus. Kelpaako pakoautoks se jengin paskalintta mikä jossain kuvaskin näky?
     
  16. Nyt jurppii tv:n tunnareiden älytön möykkä.
     
  17. maru73

    maru73 Active Member

    1 851
    5
    38
    Juu sopii sopii kunhan ei omaa autoa tarvii käyttää ;)
     
  18. Se auto käy sit ihan hyvin. Menee kyl ehkä liian "Häjyt" meininkiin. Täytyy jutella pressan kans jos sitä tänää tääl näkyy.....
     
  19. RDahl

    RDahl Ylläpidon jäsen

    7 892
    116
    63
    Kun on niin stanan kuivaa,
    josta johtuen omenat on niin stanan pieniä
    ja ilmeisesti ensimmäisestä johtuen ne putoilee puusta ennen aikojaan ja ovat matoja täynnä.

    Ommenoita olis, mutta kun ei ne pysy perkele puussa. (Lähtee hakemaan pikaliimaa)