Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

TOP-3 asiat jotka vituttaa.

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana Teemu Laine, 20 Toukokuu 2005.

    Tää ketju varmaan joutaa tätänykyä lukkoon :( Turha on enää tästä jatkaa...
     
  1. Heli

    Heli Active Member

    6 689
    0
    36
    Jaa, no mä olen sitä mieltä, että on niitä pahempiakin asioita... :-(
     
  2. ei vaan heti tule mieleen että mitä.
     
  3. Mojo

    Mojo

    56
    0
    0
    Luulin että minulla oli vitutuksen aiheita ennen kesäloman alkua mutta ei näköjään olekaan, mulla on asiat melko hyvin.
     
  4. nokku

    nokku Active Member

    2 456
    0
    36
    We have a winner. Ylläpito lukitkaa ketju!
    (disclaimer: vaikka oma anoppiehdokas on mukava, olisi tilanne silti karmiva)

    Nuo elukat (heh..ja anoppi) vieraaseen paikkaan tultuaan häröilevät pari ekaa yötä, kyllä se siitä rauhoittuu. Jätöslaatikoissa ja niiden huolloissa on eroja..
     
  5. JuhaH

    JuhaH

    92
    0
    0
    Tapaisit tuon mun anopin, niin korjaisit käsitystäni. On mukavia anoppeja, on ikäviä mutta tuo menee aika rankasti normi-ikävästä vielä pakkasen puolelle. No, pomo on tyytyväinen kun teen 10-12 tuntisia päiviä (+työmatkat), ettei tartte mennä himaan :p

    Kyseessä on tällainen pohjamaalainen, kaikki asiat ikävästi, mitään en osaa, enkä opettele, enkä ainakaan tee, jne jne tapaus. Kiva mennä kylään anoppilaan, kun suunnilleen ensimmäisenä kouraan lyödään lista, että nämä asiat sun nyt pitäis tehdä tällä kertaa. Ja kaikki tekemiset otetaan tietenkin itsestäänselvyytenä, kun kiitolisuus on tuolle eukolle täysin tuntematon käsite. Ja käsite itsekkyys voidaan tuon kanssa määritellä aivan uusiksi. Kaiken pitää näyttää viimotteen päälle hyvälle ulospäin, ja sillä ei ole väliä tehdään se se vaikka sitten perheenjäsenten kustannuksella. Jos tytär (avopuolison pikkusisko) on vaihtamassa yliopiston huuhaa-linjalta oikasti ammattiin valmentamaan AMK:hon, niin tuo on iso kauhistus. Sillä kyllä meidän perheessä kaikkien on oltava vähintään maistereita, tai olen huonompi vanhempi kuin sisarukset, joiden lapset on kaikki maistereita. Eli tytär mieluummin Mäkin kassalle maisteripaperein, jotta sukujuhlissa voidaan mainostaa, että on ne meidänkin tyttäret valmistuneet yliopistolta.

    Tällainen stadilaisesta duunarisuvusta oleva jannu joutuu aika tiheeseen isolle törmäyskurssille tuon sulkaperseilyn ja yleisen saamattomuuden kanssa..

    Huh, johan tuli avauduttua, mutta nyt helpotti :)
     
  6. Heli

    Heli Active Member

    6 689
    0
    36
    Ouh, no sitten...
     
  7. Ja mitäs sitten tehdään kun se anoppi opettelee käyttämään uutta ixustaan ja ettii netistä neuvoa, päätyy tänne, häntä vituttaa kun ei osaa käyttää kameraansa ja päättää vastata, tunnistaa itsensä parkettiremontista ja elukoista....
     
  8. JPu

    JPu Well-Known Member

    5 420
    183
    63
    Ehkä se sitten parantaa tapojansa?
     
  9. Tai muuttaa remontin ajaksi suutuspäissään jonkun muun sukulaisen riesaksi.
     
  10. JuhaH

    JuhaH

    92
    0
    0
    Luetaanpas tarkemmin :" mitään en osaa, enkä opettele, enkä ainakaan tee, jne jne tapaus"
    Anoppi ei osaa vaihtaa edes hehkulamppua - ei ole meinaa naisten hommaa noiden vaihtaminen. Enkä ihmettelisi, vaikka tuolla ei olisi hajuakaan mitä digikamera tarkoittaa. Ja mitä tietokoneen käyttöön tulee, niin yhtenä esimerkkina tytär joutuu ajamaan 50km suunta joka kerta kun anoppi haluaa asioida verkkopankissa. Turha sitä on opetella konetta käyttämään kun tytär tulee hoitamaan ne pankkiasiat puolesta aina kun on tarvis. Sillähän ei ole väliä, vaikka tyttäreltä tuohon aina vapaailta tuhrautuukin.

    ...joten tovi saattaa vierähtää ennen kuin rakkaaseen anoppiin missään netin keskustelupalstoilla törmää.

    Edit: Enkä mä tuon kanssa ole muutenkaan ollu juuri missään väleissä tän keväisen muuton jälkeen. Anopin oli pakko päästä mökille juuri meidän muuttoviikonloppuna. Syyksi sanoi että mökille oli tilattu putkimies. Anoppi ei osaa ajaa autoa (omistaa kyllä ajokortin) joten avopuolison piti lähteä kuljettajaksi. Mökki sijaitsee keskipohjanmaalla. Kun nuo vihdoin pääsivät mökille reilun 500km ajon jälkeen, niin putkimies oli jo käynyt - selvisi, että sillä oli avaimet, joten mitään pakkoa mökillemenossa ei olisi ollut. Todellinen syykin selvisi: anoppi halusi istuttaa jotkut sipulit maahan, tai ei se mitään istuttanu, kun tytär tuollaiset hommat tekee sen puolesta tietenkin. Avopuoliso toimi siis paripäivää kuskina, ajoi 1000km ja mä sain yksin pakata kaikki meidän muuttokamat sen takia, että anopin oli pakko saada jotkut pr...leen sipulit juuri meidän muuttoviikonloppuna maahan.

    Ja vaikka nää jutut ehkä vähän absurdeilta kuulostaakin niin joka asia on totta.
     
  11. Jones

    Jones

    429
    0
    0
    Eikö sille anopille voi sanoo joka kertaa ku se soittaa et nyt ei ehdi ja luuri korvaan ?
     
  12. RDahl

    RDahl Ylläpidon jäsen

    7 892
    116
    63
    Mulla taas anoppi asu naapurissa ja on aivan vastakkainen, kiltti kuin mikä, mutta valitettavan saamaton. Eli lihoo lihoomistaan, kun ei viitti liikkua. Lamppujen vaihto kuuluu mulle, tai siis kattolamppujen. Mutta on siitä hyötyäkin, hakee tytöt päiväkodista. Ei arvostele tekemisiämme, vaan on iloinen kun olemme saaneet jotain aikaan. Ei koskaan sano pahaa.

    Hänelle ei ole ollut tärkeää mikä koulutus kenelläkin on, appiukolle ne oli aikoinaan paljon tärkeämpiä asioita. Aonpin yksi sisko on sellainen tärkeilijä, että kun nyt on saatu Nokia insinööri vävyksi, niin kyllä elämä hymyilee. Tässä joku vuosi sitten kehui kuinka kaukaa viisas hänen tytär ja vävy olivat kun menivät ja myivät asunnon hyvään hintaan ja menivät vuokralle. Kuinkas nyt sitten on käynyt, hinnat on nousseet varmaan kohta 50% siitä, arvaa naurattaako :) Ei ole siitä aiheesta enää kohkattu. Ja vaikka sitä anoppia pitää aina silloin tällöin kuskata autolla ympärinsä, niin kyllä hän kuitenkin sitten muistaa antaa bensarahaa.
     
  13. ................................Mahtaa vituttaa
     
  14. jus_si

    jus_si Active Member

    3 150
    0
    36
    Juhah kerää kyllä sympatiaa kovalla kädellä..
    Onneksi ei ole moista ongelmaa.. 10-12 tuntisista työpäivistä tulee muuten ylityökorvauksiakin :)
     
  15. Anonymous

    Anonymous Guest

    Vituttaa, kun JuhaH pilasi tämän ketjun tuollaisella ultimavitutusjutulla. Nyt mikään ei tunnu miltään. Vähän, kuin istuisi Mersun jälkeen Ladaan.

    ;)
     
  16. motris

    motris Well-Known Member

    4 774
    747
    113
    Voi raukkaa. Tarkista vielä se parkettimerkki. Jos se alkaa t:llä, niin tee vielä jatkosuunnitelma mahdollista takuukorjausta/uutta vaihtoa silmällä pitäen.
     
  17. Teemu Laine

    Teemu Laine Ylläpitäjä Ylläpidon jäsen

    4 723
    124
    63
    NYT vituttaa, kaveri makaa sairaalassa aivoverenvuodon takia. Saatanan saatanan saatana kun ei tiedä mitä tapahtuu ja miten päin olis...
     
  18. motris

    motris Well-Known Member

    4 774
    747
    113
    Nykyään on onneksi hyvä hoito. Aikaa, kärsivällisyyttä ja voimia sinne.
     
  19. Teemu Laine

    Teemu Laine Ylläpitäjä Ylläpidon jäsen

    4 723
    124
    63
    Sepä se... On muuten laukkulaisia, vaikkakaan ei kovinkaan aktiivisesti kirjoittele. Täällä päässä pidetään peukkuja pystyssä, toivottavasti kaikki menee hyvin! Ja nyt vitusti viinaa ja huomenna katotaan tilanne uudelleen...