Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

TOP-3 asiat jotka vituttaa.

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana Teemu Laine, 20 Toukokuu 2005.

  1. AnselA

    AnselA Active Member

    8 534
    4
    36
    Oliskos Juicen mieli muuttunut, kun sai valtiolta taitelijaeläkkeen?
     
  2. jus_si

    jus_si Active Member

    3 150
    0
    36
    Eukko kattoo csi NY:tä.. voisin muuttaa listaa..

    1. naiset (täysin outoja olentoja)
    2. persaukisuus (rahaa ei muka ole, mutta aina tarvii lisää tavaraa.. ;))
    3. älyttömät tv-sarjat! (ja näitä on paljon! nykyisin vietän aikani mieluummin tietokoneen ja kameran vieressä, kuin tv:tä tujotellen. En ole seurannut mitään sarjaa moneen vuoteen, enkä pysty mennä tyttöystävän kotiin ahdistumatta holby cityn, tai strong medicine:n intensiivisestä seuraamisesta.

    Nykissä on ihmeelliset turvakamerat.. yli 100x suurennos ja vielä on niin terävää kuvaa, että sarveiskalvolta nykästään epäillyn heijastuma. Tiedän, että tv:n ei kuulu olla todellista, mutta äh.. mitään hublea sentään roiku joka talon katossa..
     
  3. sahe69

    sahe69 Well-Known Member

    10 265
    47
    48
    Työpäivä ylihuomenna.... ei voi hengailla paljoa juovus-kissa tänään vaikka viime viikkojen työrupeaman jälkeen alkais jo maistumaan. No jos nyt vähän kuitenkin.... : )

    Sunnuntaisin työmatkoille lähtö. Toivottavasti tänä sunnuntaina yksi niistä viimeisistä.
     
  4. 1. Ei käy. Lapset ovat ainoa mainitsemisen arvoinen asia mitä olen saanut aikaan (ja niihinkin tarvittiin vaimoa...) pitäähän minustakin jotakin jäädä kun aika koittaa ja alan kasvaa koiranputkea.
    2. Lähinnä ketuttaa tuo KELA:n tapa laskea työtulot siten että maksettavaa tulee aina mahdollisimman vähän. Jos pitää palkan mukaan maksaa, palkka lasketaan pieneksi. Jos taas palkkataso toimii maksun alentamisperusteena, palkka lasketaan isoksi. Ei tämmöinen lyhyen matikan lukenut roudari tommosia tajua alkuunkaan.
    3. Puhelimeen tulee joskus ihan oikeasti tärkeitä puheluita, eli ei oikein voi katkoa linjoja. Tarkoitin lähinnä sukulaisia joilla ei ole mitään asiaa, mutta soitella pitää ja jostain ihmeen syystä aina väärään aikaan. ;)
     
  5. Anonymous

    Anonymous Guest

    Tarkoitus ei ole lisätä vitutuksen määrää, mutta meikäläinen on saanut jokaisen isyysloman ajan täyden palkan ;). Oli mukava viettää vapaita.

    Tällä hetkellä v-käyrää nostaa ja stressiä aiheuttaa:

    1. Kirjatentti
    2. Kysymysmerkit
    3. Opinnäytetyö
     
  6. Parhaillaan:
    1. rikkinäinen, takuuhuollossa Saksassa oleva radiolähetin+2. kertaa hajonnut 20-millisen himmennin
    2. katsastamaton ja sähkövikainen -76 Kastenwagen
    3. juuri tiputtamani ja hajottamani valokuvakehys
     
  7.  
  8. Nikkor AFD/2,8. Himmennin ei himmentynyt ollenkaan vaan ylivalotti kuvat.
     
  9. Tarkoitin radiolähetintä.
     
  10. Robbe-Futaba FX-18. Tikun siivekepotikka pimeänä.
     
  11. 1. Olen ostanut kameran. Se ei tullutkaan postissa tänään vaikka niin toivoin. Varmaan huomenissa sitten.

    2. Olin viikon Suomessa, otin yhden hyvän kuvan. Harmittaa, enkä pääse sinne uudestaan pariin kuukauteen ainakaan.

    3. Olen taas kotona, enkä enää viihdy. Olen kylläkin asuntoa jonottamassa, mutta kun kaikki menee niin hitaasti ja täältä pitäisi päästä pois NYT.
     
  12. jus_si

    jus_si Active Member

    3 150
    0
    36
    Äläs nyt, vois mennä huonomminkin ;p
    1.. Mä en ole vielä edes päässyt ostamaan kameraa (ihme säätöä) ja syyhyttää pirusti!

    2.. Olen koko ajan suomessa enkä ole ottanut vielä yhtään hyvää kuvaa.. Pitäisi varmaan luopua tästä harrastuksesta, mutta tämä on vain niin hauskaa.. ..tässä on muuten joku juttu.. kävin keväämmällä ruotsissa ja sain yhden miltei onnistuneen kuvan.

    3.. Sama ongelma, muuttamaan pitäis päästä.. mulla on nyt kaiken lisäksi kämppikset kiusana.. Enkä edes jonota asuntoa. Pitäisi etsiä heinäkuun aikana..
     


  13. 1. Mitä jos jätkä, jolta ostin kamerani, onkin petkuttaja eikä kameraa koskaan tule? Sinne meni ne 350e ja unelma vastaostetusta F4-kamerasta...

    2. Minun valokuvausinnostukseni on taas vaihteeksi hiukan kateissa enkä tiedä, mitä asialle tehdä.

    3. En viihdy kämppikseni kanssa. Hän on vegaani, mikä rajoittaa minunkin ruokavaliotani (koska hän voi kuulemma niin huonosti siitä, että jääkaapissa on animaalisia tuotteita kuten juustoa ja maitoa, joita on hirveä ikävä) ja vie hirveästi henkistä tilaa, ja aina, kun kotiovesta sisään astun tuntuu siltä, etten voi hengittää.
    En minä näin halua elää, ja joka päivä odotan miltei innolla sitä, että pääsen töihin, sillä silloin kotona ei tarvitse olla.

    Tukholmassa vain on se ongelma, ettei täältä järin helposti löydä asuntoa. Ja jos asunnon löytää, niin se on kallis.
     
  14. Ai niin, lisätään listaan vielä se, että en päässyt kouluun, johon hain.
     
  15. jus_si

    jus_si Active Member

    3 150
    0
    36
    Ök..

    Yhdestä ongelmasta selviää,kun lakkaa välittämättä kämppisten touhuista. ..tai hommaa oman jääkääpin. Minä hakisin kyljyksen ja söisin sitä siinä kaikessa rauhassa. Juuh,naapurussopu ennenkaikkea..
    Tämä "henkinen" tila on muuten jännä juttu, sen tarve yllätti minut. Viimisestä kuukaudesta tulee tuskainen.

    Retkuketkuille ei voi oikein mitään, ellei osta postiennakolla. Maksaa jokusen euron enemmän postille, eikä tarvi pelätä ettei saa tavaraa. Enkä tiedä onnistuuko ruotsiin asti(?.)

    Innostus asiaan kuin asiaan tulee ja menee, aina on plussaa jos haluaa sentään töihin. Olkoonkin,että karkuun jotain muuta.

    Itse olen koulussa, mutta en tiedä haluaisinko olla. En taida olla insinöörityyppiä.
     

  16. En jaksa enempiä kuulusteluita että mistäs tämä juusto tuli, etkö voi pyytää vanhempiasi olemaan lähettämättä tällaisia kun voin niin huonosti... mieluummin sitten kestän vielä nämä viimeiset kuukaudet (kuulostaapa hirveän pitkältä ajalta) ja syön mitä haluan töissä.

    Enkä jaksa myöskään ruveta riitelemään.
    En ole riidanhaluinen tai -hakuinen ihminen, enkä halua asua paikassa jossa on huudonjälkeinen painava tunnelma. Asiat ovat nyt olevinaan ihan hyvin, ja siltikin tuntuu hirveältä.


    En halua opiskella tukholman yliopistolla, tai en ainakaan englantia. Haluan päästä valokuvauskouluun, mutta ainakaan tänä vuonna ei otettu. Better luck next time.
     
  17. jus_si

    jus_si Active Member

    3 150
    0
    36
    No joo myönnetään, korjaus ehdotukseni oli kutakuinkin hanurista. ..olivat myös kieliposkella heitettyjä. Itse olen tosin haaveillut omasta jääkääpista.

    kimppakämpä top3 vitutusta
    1.Oma tila.. meillä on tilaa kolmelle riittävästi, mutta pään ympärille se ei aina riitä..

    2.Pakonomainen sopu.. on pakko tulla toimeen. Aina ei voi sanoa, mitä huvittaa ja tämä on minulle välillä vähän vaikeaa. Pakkosovusta tulee myös joskus ahdistava fiilis.

    3. Kämppis joka vahtaa ja valvoo mitä teen, milloin teen ja kenen kanssa.. perkelettäkö sille kuuluu.. Samoin ei
    kuulu myöskään se mitä kotitöitä ajattelin tehdä, tai milloin olen viimeksi imuroinut. Omat rojuni pysyy kasassa ja omassa huoneessa. Keittiöstä siivoan jälkeni. Saisi luvan riittää.

    Vinkki.. jos vähänkin joskus epäröit muuttaa kimppakämppään, älä muuta.
    (muuten olen harkinnut muuttoa yhteen tyttöystävän kanssa, jos tästä on top3:sia niin saapi valistaa)
     
  18. JuhaH

    JuhaH

    92
    0
    0
    1. Anoppi muutti meille kun sen omaan kämppään tuli parkettiremontti
    2. Anopin mukana meille muutti haiseva spanieli ja haiseva kissa (tei ei se kissa haise, mutta jätöslaatikko kylläkin)
    3. Uneton viimeyö. Yksittäinen hyttynen inisi koko yön, anopin koira pyöri ympäri kämppää ja kynnet rapisivat laminaatilla, kissa monkusi, pasko ja kaapi ainakin 10 minuuttia hiekkaa paskojensa päälle, ja anoppi kuorsasi viimeistä päivää. Hiipi jo ajatus kaapata makuupussi kainaloon ja mennä soittamaan naapurin ovikelloa jos sieltä olis lohjennu sohvapaikka uniselle vieraalle..
     
  19. RDahl

    RDahl Ylläpidon jäsen

    7 892
    116
    63
    1. Olla töissä, kun tekis mieli jo lomalle
    2. Kun ei saa aikaiseksi kunnon kuvia
    3. Rodinali on loppu ja toista kehitettä ei ole ja kehittämättömiä fillkoja lojuu pöydällä
     
  20. Yritätkö lyödä koko ketjun laudalta? Mulla on hermoromahdus töiden takia tulossa piakkoin, mutta pakko on jatkaa kun rahaa tarvitaan kuitenkin. Syyskuun alussa viikon loma ehkä, Kreikassa ehkä. Nyt kaatui brenkkulasillinen näppikselle mutta sehän on vain hauskaa.