Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

TOP-3 asiat jotka vituttaa.

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana Teemu Laine, 20 Toukokuu 2005.

  1. 4x5

    4x5

    1 986
    0
    0
    1. Suomen muuttuminen pohjoismaisesta demokratiasta tavoiltaan vuosi vuodelta venäläisemmäksi. Johtavassa asemassa olevien ihmisten toimet kertovat kaiken yhteiskunnallisen vastuunkannon ja tasa-arvon kehittymisestä.

    2. Teiden kunto. Sekin alkaa muistuttaa itänaapurin tilannetta. Mallia voisi hakea jo Virostakin. Kuinka kummassa ennen saatiin tiet (ja katot) kestämään talven yli?

    3. Se että noi asiat vituttaa. Helpommalla pääsis kun toteais "mitä välii".
     
  2. Näinpä. Suuntaus alkoi kun alettiin edistää 80-luvulla mämämä-kulttuuria, tosin vapauden ja yksilöllisyyden nimissä. Onkin koomista miten läheisesti tämä oikeistolainen ajattelu muistuttaa venäläistä tyyliä.
     
  3. motris

    motris Well-Known Member

    4 774
    747
    113
    Et ole kuullut vanhaa sanontaa "Kaveria ei jätetä niin pitkään kuin siitä on mulle hyötyä"?

    Osta city-maasturi. "Leipä miehen tiellä pitää."

    Katoista riittäisi paljonkin juttua... Yksi di sanoi vielä ihan julkisesa sanassa, että joku ne tarjoaa kuitenkin. Vastuuhan on nykyisin tosiasiassa ja loppupeleissä rakennuttajalla. Siihenkin pätee se vanha sanonta, että ei se ole tyhmä joka pyytää, vaan joka maksaa. Harvemmin halvalla hyvää saa. Kuitenkaan mikään ei mitään saa maksaa ja sitä paitsi naapurista saa halvemmalla. Ja jos vahingossa satutaan ostamaan jotain mitä ei edes tiedetty ostettavan, niin voidaan jälkikäteen haukkua myyjä huijariksi. Miksi? No koska minä en tiennyt vielä silloin mitä haluan!

    Eihän sillä mitään väliä olekaan. Fysiikan lakien mukaan vaan on niin, että paska valuu alaspäin...

    Top-3 asiaa jotka vituttaa:
    1. melkein kaikki
    2. kevät myöhässä
    3. melkein kaikki
     
  4. jus_si

    jus_si Active Member

    3 150
    0
    36
    1) melkein kaikki... kuten aina
    2) se että tekis mieli ottaa peri olutta lisää
    3) kukaan ei juo mun kanssa nyt..
     
  5. MJK

    MJK

    1 436
    0
    0
    Kamera-lehden kilpailu 1/4.

    -Tare sai 5p liikaa
    -Kannonin kittituubilla sai ainoastaan 5p
    -Vain yksi HP:lla otettu kuva pisteillä
     
  6. RDahl

    RDahl Ylläpidon jäsen

    7 892
    116
    63
    1. Vituttaa kun ei ole aikaa ja vaimo ei oikein suostu/jaksa olla mallina
    2. Vituttaa kun ei ole aikaa ja vaimo ei oikein suostu/jaksa olla mallina
    3. Vituttaa kun ei ole aikaa ja vaimo ei oikein suostu/jaksa olla mallina
     
  7. 1. Koneeni meni rikki pari kuukautta sitten. Olin ilman omaa konetta jonkin aikaa, ja lainasin kaverin konetta silloin, kun hääräsin kuvieni kanssa. Hän poisti kuvat kertomatta minulle, enkä saanut niistä kopiota. Lainasin sitten toisen kaverin konetta, hän lähetti kuvat ensimmäisen kaverin koneelle. Kaveri poisti kuvat, kertomatta minulle.

    Uudessa koneessa on vain 40 gigan kovalevy, enkä saa muita kovalevyjäni mahtumaan koneeseen kun se on niin pieni. (Dell!) Täytyy hankkia jostain johtoja jotta nuo muut saisi ekstrakovalevyiksi, ja oikeastaan pitäisi ostaa isompi kovalevy.

    2. Mainittuihin hankintoihin ei ole tällä hetkellä rahaa, kuten ei myöskään Nikonin filmikameraan, josta olen niin kauan jo haaveillut, eikä Lensbabyyn, josta myös olen unelmoinut kauan.

    3. Olen sairaana ja istun siltikin töissä, ja ulkona sataa ja unohdin tietysti sateenvarjoni kotiin.
     
  8. herby

    herby

    142
    1
    0
    No jotain positiivista et kipeeks voi tulla vaikka kastut. =) Kipeemmäks kyllä.

    1. Vappu kankkunen iski vasta tänään.
    2. Jouduin hakemaan pomoni tapoilasta myyrmäkeen kauheassa kankkkusessa. Tuli pikkasen sanomista. =(
    3. Nuudelit maistuu ihan törkeen pahalle ja kaapissa ei ole muuta kun nuudeleita.
     
  9. Niinpä. :D On se hyvä että kaikella on valoisatkin puolensa.
     
  10. JuhaH

    JuhaH

    92
    0
    0
    1. Meidän kipeä varsa, jonka hoitamiseen on menny parin viikon sisään nelisen tonnia rahaa ja kukaan ei oikein tunnu tietävän mikä sitä vaivaa. Tai ei se varsa vituta vaan ylihintaiset epäpätevät lääkärit.
    2. Kaveripiiri, jota tyttöystävän entinen uusine naisineen on hajoittanut jo vuosia. Olivat taas koko porukka vappua viettämässä muijan ex-kundifrendin mökillä, jonne ei tietenkään lohjennut kutsua. Ei tarttenu sitten viettää vappua parhaiden kavereideni kanssa - (joihin tuo ex muijineen ei kyllä kuulu).
    3. Ketuttaa luonnon ruskeus ja pöly. Kevät ei ole vielä herättänyt kasveja eikä sade huudellu pölyä

    Harvemmin vituttaa, mutta nyt on sen verran aihetta, että ei mahda mitään.
     
  11. Heitetäänpäs lisää tähän sekaan kun tänään on sellainen päivä että ottaa päähän vähän kaikki.

    1. TV-mainokset yleensäkin. Koska minulla ei ole kaiuttimia eikä stereoita, niin välillä on tv päällä ihan sen takia, että jokin täyttäisi tyhjyyden. Sitten tulee kaikenmoista paskaa, kuten "Loosen up for the ladies with Axe Thai Massage". Ärsyttää kaikki niistä nukeista siihen taustamusiikkiin. Ja sitten nämä ikuiset meikkimainokset, ja hammastahnamainokset.
    Hei, minulle pistettiin käteen valmiiksi kirjoitettu teksti enkä osaa näytellä.

    2. Minun olisi pitänyt eilen valokuvata, mutten päässyt edes kotiovesta ulos kun oli kuume ja heikotti. Olen sen lisäksi saanut kokopäivätöitä, istun päivät pitkät puhelimessa juttelemassa optikoiden kanssa ja pääsen ulos vasta viideltä. Viikonloput tulee olemaan täynnä valokuvausta ja luulen, että tulee olemaan hirveä stressi kaikkialle.

    3. Nyt kun kainalokarvat vihdoinkin saisi kasvaa niin ne ei kasva sitten millään. Onneksi sentään on säärikarvat ja pitkät varpaankynnet.
     
  12. jus_si

    jus_si Active Member

    3 150
    0
    36
    Osta hyvä tyttö, mikä tahansa musiikkia toistava räppänä! Musiikki voittaa tv:n 100-0 aina..

    Nyt tuli kevät ja vitutus!
    1. VENE ON PASKANA
    2. VENEESTÄ ON POHJA PASKANA
    3. VESILLE EI PÄÄSE
    (3b. allergia on pienempi paha, wittu tota venettä! Ikinä en osta terhiä.. korkkas uretaanista irti)
     
  13. 1. Nokia PC Suite!

    2. Päivitys päivitti ohjelmiston toimimattomaksi!

    3. Ohjelmisto ei asennu uudestaan edes Nokia Care asiakastuen ohjeilla!


    Vitun hyvä homma.
     
  14. Jääkiekko Suomi - Kanada:

    1. Eka erä.

    2. Toka erä.

    3. Kolmas erä vituttaa jo valmiiks täs tilantees.
     
  15. RB

    RB Well-Known Member

    9 292
    1 207
    113
    1.jokavälis sataa, on kylymä ja märkää
    2.netti oli tiltis koko viikonlopun
    3.mikään ei tunnu onnistuvan tänään(kään)
     
  16. 1. Vituttaa jo etukäteen huominen, koska täällä asiakaspalvelussa tulee linja olemaan kuumana koko päivän. Yhtiö päätti poistaa markkinoilta erään piilolinssinesteen, ja tästäkö on nyt jo hirveä haloo syntynyt.
    Olen tehnyt neljä tuntia ylitöitä ja naputtanut fakseja pois jaloista sekä pistänyt varmaan 300-400 kirjettä kirjekuoriin. Ne lähetetään huomenna ruotsalaisille optikoille, jotka jo nyt ovat lähettäneet valitusfaksejaan. Jeejee.

    2. Se Viking Linen täti ei löytänyt minua heidän asiakaskannastaan ja joudun maksamaan matkastani enemmän. Ei hirveästi naurata kun rahaa kuitenkin on aika köyhästi tällä hetkellä.

    3. Minun piti pyykätä tänään, sillä minulla on ollut vieraita eikä puhtaita lakanoita ole enää yhtäkään. Koska edelleen istua kökötän töissä niin pyykkäämisestä ei tule mitään tänään, eikä huomennakaan, eikä ylihuomenna, eikä sitäkään seuraavana päivänä. Perjantaina sitten varmaan, koska torstaina ja lauantaina tulee EUROVIISUT ja sisko tulee niitä kanssani katsomaan.


    (Niin joo, jus_si: siitä musiikkivempaimestani loppuu koko ajan patteri. Se on USB-ladattava (onneksi, niin ei ainakaan uppoa miljoonia pelkästään uusiin pattereihin) eikä työkoneessa ole ainakaan näkyvää USB-liitintä. Håå. :'))

    MUTTA eipä mitään niin pahaa ettei siinä olisi jotain hyvääkin. Ensi kuussa tulee enemmän rahaa kuin odotin, pääsen Vaasaan mikä sinänsä ei ole mikään suurempi ilonaihe mutta ei se paikka vaan ne mahdollisuudet ;), ja Euroviisut jyrää!
     
  17. JPu

    JPu Well-Known Member

    5 420
    183
    63
    1. Ne puupäät jotka ajelee pitkin ohituskaistaa, eikä vieläkään osaa, että mikä perkeleen poljin on se millä sitä vauhtia poljetaan lisää....

    2. Että ne puupäät kulkee autoineen myös ruuhka-aikoina, mutta molemmilla kaistoilla.....

    3. Että ne vielä katsoo vihaisena kun lopulta paskasta pääsee ohi, ruoskimalla omat hevoset henkihieveriin .... (eikä ne tajua ollenkaan, että voisi ajella sitä toista kaistaa typerän toljottamisen sijaan)

    Tänään tuo kerääntyi melkein näppylöiksi asti....
     
  18. jus_si

    jus_si Active Member

    3 150
    0
    36
    1. naiset
    2. naiset.
    3. tylsyys ja naiset

    tämä litania taisi olla jo.. mutta naiset kyllä jotain saatanan kätyreitä..
    "can't live with them, can't without them"
    "love them, hate them"
     
  19. Mitä naiset jus_sille ovat tehneet? :D
     
  20. MJK

    MJK

    1 436
    0
    0

    Tai jättäneet tekemättä ;)
    Jus_si kyllä selkeästi tietää mistä puhuu, voisin kompata Jus_sia koska tahansa tässä asiassa.