Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

TOP-3 asiat jotka vituttaa.

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana Teemu Laine, 20 Toukokuu 2005.

  1. RDahl

    RDahl Ylläpidon jäsen

    7 892
    116
    63
    Mulla taas 7v. vanha Volvo ja lähtee ihan nätisti käyntiin vaikka olis pakkasta kuinka, piuhalla tai ilman. Ainakin on tähän mennessä lähtenyt.

    EDIT: Ai niin piti kirjoittaa, mikä vituttaa, päänsärky ja vaimo. Mutta ei molemmat samassa paketissa.
     
  2. Nykytyyliin meilläkin vain 2h kerrallaan tolpasta.
    Ärsyttävää on se ettei ole reaaliaikaista kelloa siinä tolpassa, vaan pitää laskeskella, paljonko tästä hetkestä on aikaa siihen, kun tarvitsee autoa. Ja se säädin on tietysti musta, jossa on vain keskellä milin syvyinen vako kertomassa kummassa suunnassa viisarin osoitin on. Olikohan tuota saanut pohtimalla enää huonommaksi? Sisällä talossa on myös nerokkuutta, tässä pariotetta suunnittelun otteesta: valokatkaisijat on suunniteltu niin, ettei niitä näe ollenkaan sivulta. Ihan kohdalta edestä näkyy pieni tuikku, oivallisesti valoa kohdistavan ritilän takana. En ihmettele, että joko apassi on tuon suunnitellut, mutta että joku suostuu noita ostamaan ;-D
    Niin juu ja väliovien lukkovivut ovat pieniä lirpukoita, eikä lukkotoimintaa ole haluttu kahvaan, koska muuten oven saisi auki yhdellä kädellä. Ihmisellähän on aina kaksi vapaata kättä, eikä reumaa ole kenelläkään.
     
  3. Vituttaa vieläki =) Noh, jahka päivä valkenee hinataan toi paska kaverin talliin ja kehitetään siihen jottai... Pittää varmaan soittaa tuonne VVO:lle ja kehua ne oikein hyväksi.
     
  4. 1) Kameralaukku.com -foorumilla yleistyvä negatiivinen ilmapiiri, joka huipentuu yksittäisten jäsenten lapselliseen mollaamiseen porukalla.

    2) Vaaligallupit.

    3) Molempien jalkojeni leikkauksen takia jo kaksi ja puoli kuukautta sisällä!
     
  5. Komppaan edellisen 1. kohtaa
     
  6. Teemu Laine

    Teemu Laine Ylläpitäjä Ylläpidon jäsen

    4 723
    124
    63
    Sama. Toivottavasti ei tarvitse aiheeseen enempää puuttua, ne trollailut ja vittuilut voisi ihan suosiolla jättää vaikka sinne jippiin foorumille.
     
  7. Minä myös.
     
  8. Juha Koli

    Juha Koli Well-Known Member

    1 530
    85
    48
    Minnuu vituttaa omakohtaisesti kohdat 1 ja 2, 3-kohdan vitutuksessa saat myötätuntoo
     
  9. evis

    evis Member

    498
    0
    16
    Mun kasariFordista tihkuu myös syyläri - kumma kyllä, asia ei ihmeemmin vituta. Kai tuohon on tottunut että jotain kohtaa saa olla remontteeraamassa. Korjataan kun jaksetaan :)

    Jottei mene aivan offariksi tämä turina niin Herra Metsän kohdat 1 ja 2 vituttaa. Kivahan tätä foorumia on seurata mutta toisinaan vaihdan saittia kesken kaiken tuon skanjauhannan takia. Vaaligallupit nostaa myös punaisen hikinauhan päähän!
     
  10. juice

    juice

    912
    0
    0
    Ei helvetti onko tämä joku epidemia??

    Tänään aamulla huomasin että vaimon Zafirasta valuu syylärin nesteet pihalle.
    Kävin ostaan lisää ja sitten baanalle, mutta lämmöt nousee ja laskee koko ajan uhkaavasti, ja kone sammahtelee. Nestettä kuitenkin näyttäis olevan siellä paisuntasäiliön puolella.

    Pikainen diagnoosi: ensin ajattelin että joku letku falskaa mutta tuo lämpöjen pumppaaminen vaikuttaa uhkaavasti siltä että vesipumppu on paskana!! Kallis remppa tiedossa, helwetti!
     
  11. Anonymous

    Anonymous Guest

    Mun Fordissa taitaa joku letkun liitos falskata. Lämmöt pysyy ihan normaaleina ja onneksi ei vuoda paljon. Täytyy kurkata, kunhan kelit lauhtuu.

    Vaimo lupas paikata mun revenneet toppahousut, joten huomenna pääsee taas koskelle kuvailemaan. Vitutus helpottaa...
     
  12. Heli

    Heli Active Member

    6 689
    0
    36
    Komppaan, mut sanon ykköseen että kyllä ne yksittäiset jäsenet joita mollataan, aiheuttavat itse sen että heitä mollataan. Kolmoseen myötätuntoni!

    Ja autoihin, vaihtakaa sit vaikka merkkiä ;-) ellei toimi!
     
  13. Kestääkö veivattava posetiivis pakkasta ? mahtaako soida kylmillä ilmoilla :)
     
  14. Anonymous

    Anonymous Guest

    Nieppi anto pari vinkkiä pakkasten varalle eli kyllä soi! ;)
     
  15. Hyvä että osasit kääntyä pro:n puoleen tässä asiassa. Odotetaan innolla kuvia.
     
  16. Anonymous

    Anonymous Guest

    Tostahan tosiaan sais kuvan:

    Posetiivari veivaa soitintaan helvetillisessä pakkasessa toppahousut jalassa, jotka on revenneet haaroista. Olalla istuu pieni apina.

    Mistä me se apina saadaan?
     
  17. MJK

    MJK

    1 436
    0
    0
    Mä voin tuurata.


    TOP3-vitutukset tällä hetkellä:
    -mikään ei muutu
    -mikään ei muutu
    -mikään ei muutu
     
  18. Niinpä. Fiiatti lähtee kuin nainen J. Palmun alta.
     
  19. :) .........just ja jonkun muunkin
     
  20. Ollaanko taas oltu vieraan saappaan alla?