Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

TOP-3 asiat jotka vituttaa.

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana Teemu Laine, 20 Toukokuu 2005.

    Eipä mulla ole ollut ongelmia "oikeitten" digiboxien kanssa, mutta nämä tietokoneeseen liittyvät on pahinta lajia. Tämä on kolmas testattava ja ensimmäinen oma. Kaksi oli PCI -väyläisiä ja toinen ei toiminut ollenkaan, toinen heräsi eloon vasta uusimmalla ohjelmaversiolla. Tämä toimii millä versiolla vaan, mutta ei luotettavasti. Ehkä ei olisi pitänyt ostaa, mutta ilman tätä elämä olisi liian tasasen hölmöä ;)

    Sepe
     
  1. camera

    camera

    46
    0
    0
    tuo on asiaa. mikäli olisin jaksanut miettiä edes hetken, lista olisi ollut saman näköinen. nyt oli helppoa lainata se Vita:lta :)
     
  2. YpyCL9V

    YpyCL9V Member

    597
    2
    18
    Ihmiset jotka roskaavat joka h*lvetin paikan, alkaen rappukäytävästä, päättyen kaukaisimpaan metsikköön.
     
  3. Et ilmeisesti ole lukenut tietokonelehtien testejä näistä PC:hin liitettävistä digipokseista. KAIKKI testatut laitteet ovat persiistä ja syvältä. Yksikään ei toimi täydellisesti... saati etes puolivillaisesti. Kannattaa odottaa vielä pari kolme vuotta ennenkuin PC:hen hommaa digipoksin.
     
  4. nokku

    nokku Active Member

    2 456
    0
    36
    Nebulan DigiTV (pci, dvb-t) on jo kohta vuoden ollut mulla pc:ssä kiinni, enkä ole suurempia ongelmia havainnut. Ohjelmien tallennus ja ylen tekstitys toimii (joskaan eivät ihan keskellä näy). Uusia ohjelmaversioitakin ilmestyy silloin tällöin Yleensä nuo testit voittanut, hieman hintava tosin. Niin joo ja kaukosäädintä voi käyttää musan kuuntelussakin (foobar2000)!


    edit: Ainiin, missäs threadissa olinkaan..

    1. AutoCAD:n PomARK -rakennussuunnittelusovelluksen parametri-ikkuna- ja -ovi -käskyt. Ai että jos jokin vähentää työskentelyn mielekkyyttä niin ehdottomasti kyllä tuo. Perkele jokaisen ikkunan tai oven teon jälkeen joutuu määrittelemään uudestaan kaikki viivojen tarttumapisteet. Aina! Tuli oikeasti joskus tippa linssiin kun ensimmäisen kerran tajusin miten paskasti tuo on tehty.
    Ulkopuolisen vaikea käsittää, mutta kuvitelkaa esim. verhoja ripustaessanne joutuisitte hakemaan ullakolta jokaisen verhoklipsun erikseen. Vähän heikko vertaus mut en tässä ympärille katsoessani muuta nyt keksinyt..

    2. Aamut. Ei millään jaksaisi.

    3. Internetin parissa vietetty aika. Elämä on oikeastaan liian lyhyt tällaiseen.
     
  5. Joo toi on kyllä kakkoshomma, joka vituttaa... Me ei tota harrasteta... Vituttaa seki, kun yritetään olla mahd. ystävällisiä kaikille, mutta sitten on niitä, jotka räkii naamalle jos pyytää poistumaan.

    Kolmas vitutuksen aihe on vartijat. Niiden mielivaltainen toiminta ei uletu pelkästään skeittaajiin, mutta rikosilmoituksiin poliisit reagoivat ERITTÄIN laiskasti. Varsinkin jos kyseessä on skeittaaja. Uskomatonta, miten paljon vartijoille ollaan antamassa valtaa verrattuna siihen, millaisia tapauksia on kentälle päästetty.
     
  6. 1. Opiskelu. Alkaa olemaan kuuppa täynnä. 16 vuotta kuluttanut eri opinahjojen penkkejä ja se alkaa olemaan kyllä liikaa...

    2. Palkka. Vaikka noin periaatteessa olenkin melko tyytyväinen palkkaukseeni opiskelijana (siis työelämästä saatavaan palkkaan; todellakaan en ole tyytyväinen valtion opiskelijalle myöntämiin almuihin...), niin silti rahaa on liian vähän ;)

    3. Vapaa-aika. Tai siis vituttaa vapaa-ajan puute. Työn tekeminen / rahan hankkiminen, jotta pystyy saavuttamaan edes siedettävän elintason, käy vapaa-ajan edelle :(
     
  7. Koulunpenkillä on tullut kulutettua jo 23 vuotta. Mitta on täys. Toivottavasti kidutus loppuu ens vuonna...

    Opiskelusta saatu "palkka" on niin pieni ettei sillä oikein elä. Nälkä on jokapäiväinen riesa :-|

    Töitäkin oon tehny jo ihan tarpeeksi :D Kait sitä vois ruveta jo eläkkeelle. Mielellään muhkean eläkkeen kera.
     
  8. Todellakin. Välillä tuntuu että vartioina on pelkästään sellaisia jannuja joilla on äo yhtä suuri kuin hauiksen ympäryysmitta. Minut on heitetty kaupasta ulos esimerkiksi siitä syystä että olen nauranut. Gorilla väittä naama punaisena että "nulikka mullehan et naura, ulos täältä ja vähän äkkiä!". Ei uskonut että itseasiassa naureskelin lähellä olevan mannen touhuille, tais saada vähän taskualennuksella tavaraa:)
     
  9. Mäki voisin valaista esimerkillä: Kontulan halli oli eräänä perjantai iltana jo suljettu, kun parikymmenpäinen joukko skeittaajia valui paikalliseen suht tyhjään supermarkettiin. Itse olin jo ostokseni tehnyt ja kävelin oville päin. Näin, kuinka pari viimeistä skeittaajaa kävelee sisään ja niiden perässä varmasti koko joukkion pienikokoisin jätkä. Sivummalta on tullut esiin vartaksi aika säälittävät lihakset omaava kalju finnipää ja sanoo, ettei ole asiaa sisään ja vähän aikaa intettyään poika tyytyy kohtaloonsa. Paloi päreet ja huusin sille päin naamaa, että mitä helvettiä se tyyppi oli tehnyt? Tuijotti siinä hölmönä silmiin ja hämmentyi varmaan, kun en säikähtänyt hänen testosteronia uhkuvaa olemustaan, vaikka olin arviolta puoli päätä lyhyempi... Lopulta tämä sankari sai sanotuksi : Haluutsä nyt lähtee tähän rumbaan. Kaveri huusi sivummalta, että ei kannata jäädä tappelemaan, joten hillitsin itseni ja lähdin hammasta purren pois. Ihan hyvä sinänsä, sillä jos väkivalta muuttuu henkisestä fyysiseksi, niin olen aika heikoilla (jos se "rumba" nyt sitä tarkoitti...

    Sai siinä sitten natsi nimityksen parilta muulta skeittaajalta ja tilanne oli sillä selvä...

    EDIT: Joku saattaa tässä tulla sanomaan, että ei kaikki vartijat oo pahoja.
    Se on ihan totta. n. puolet vartijoista tulee sanomaan vaan, että täällä ei valitettavasti saa skeitata ja jos kuvataan jotain, niin saadaan usein tehdä se loppuun. Semmosissa paikoissa on se vika, että sinne ei raaski mennä uudestaan, kun ei halua "pettää" mukavaa vartijaa. :)
     
  10. Suomen Posti mainosti POSTI EI OLE ENTISENSÄ !!!!!!!
    No ei todellakaan, se lupaa kuljetta postin eri asia minne ja koska.
    Postin perilleviemisestä ei mainita sanaakaan, tärkein on kuljetus!
    Palvelun parantuminen tarkoittaa tavalliselle ihmiselle viimeaikoina aina
    palvelun huononemista.

    Koska tulee Suomeen ensimmäinen posti jota hoidetaan viinakaupassa,
    ongelmia tulee silloin tosi paljon kun alle 18-vuotiaat eivät voi asioida POSTISSA ???????
     
  11. No miksei voisi käydä postissa alkossa? Voihan pullojakin viedä...
     
  12. outolintu Aivan oikeassa olet. Itsekkin olen vienyt jopa kaksi kertaa
    tyhjiä pulloja alkoon !
     
  13. No nyt tää boxi toimii puolivillaisesti. Äänikortin ajurit piti päivittää.
    Melko kauan meni ennen kuin tajusin etsiä vikaa siltä suunnalta.
    Ylen tekstitykset löytyy sivuilta 451, 452 ja 453 (TV1, TV2 ja Teema).

    Nyt on jäljellä vaan tätä yleistä vitutusta, mutta kohtuullisissa määrin.

    Sepe
     
  14. J.Vuokko

    J.Vuokko Well-Known Member

    8 192
    62
    48
    1. Whine / marmattaminen tekemättä asioille mitään, tai esittämättä edes hyviä parannus-ehdotuksia. Samaan kategoriaan typerät kuvakommentit "en pidä tästä koska tämä on värikuva/mv/neliö". Sehän auttaakin kuvaajaa kehittymään...

    2. Ihmiset jotka "ovat aina oikeassa", ts. omaavat jonkinlaisen luonnehäiriön. Mahdottomia keskustelukumppaneita koska se oma mielipide on oikea ja maailman napa, riippumatta vaikka mitä faktaa olisi vastassa.

    3. Oma aikaansaamattomuus
     
  15. 1. Liian pieni muisti koneessa.

    2. Liian pieni muisti koneessa, jpeg:it tökkii.

    3. Liian pieni muisti koneessa, RAW T Ö K K I I ! ! !

    Jumalauta.
     
  16. Minua hatuttaa melu! Missä tahansa liikkuukin aina on joku tanan härveli pärisemässä ja pörisemässä. Liikennekin pitää sellaista melua, että luonnon omia ääniä on lähes mahdoton kuulla ja äänittää, ellei häivy tosi syvälle korpeen. Eikä täällä Saimaan vesilläkään ole nykyään hiljaista kuin myöhään syksyllä ja talvella. Silloinkin päristellään moottorikelkalla pitkin ja poikin. Kesällä taas pörräävät ruuhka-suomalaisten veneet ja vesijetit ym. Sitten on vielä tuo Horizon-panoraamakamera, joka esim. ½ sekunnin valotusajalla parkuu kuin tylsä sirkkelisaha ;-)
     
  17. No ei oo helppoa!

    Paljon on pitänyt Horizonista maksaa? Olisi mukavaa päästä joskus testailemaan tommosta härveliä, mutta taitaa jäädä ostamatta kun niin kalliita ovat:(
     
  18. Ääni sille (pun intended) :D Metsässäkin vähintään mopo pörrää tai ghettoblasteri huutaa.
     
  19. Ei tosiaan. Kaikel viisii o maailma vinos ;.)
    190 euroa minä siihen törsäsin.