Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

TOP-3 asiat jotka vituttaa.

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana Teemu Laine, 20 Toukokuu 2005.

  1. Jones

    Jones

    429
    0
    0
    Vituttaa radiokanavat. Jokaselta tulee ne kolme biisiä jotain amerikkalaista rämpytystä tai kotimaisista jotain vitun HIMmiä tai vielä pahempaa, YÖtä... Ja sit ku ei niitä ni urheilua tai jonkun aamutiimin "hillittömän hauskaa" paskanjauhantaa. Helevetti !
     
  2. Just noin !! samoilla linjoilla
     
  3. motris

    motris Well-Known Member

    4 774
    747
    113
    Tai vielä pahempaa, Dingoa. Voiko enää ärsyttävämpiä kipaleita olla kuin joku dingon Musta leski tai purppuraa? Ei.
     
  4. Mitäpä, jos herrat hankkisivat äänilevyn tai tyytyisivät olemaan valittamatta hiljaisuudessa. Kanavaa voi myös vaihtaa. Ei taida tulla näitä Ylen ykköseltä.

    Omaa laulua suosittelen myös. Sen jälkeen moni artisti on tosi jees...
     
  5. Sori f vaik yön Olli sun frendis onkin niin kyl se yö on köydenrasvaus musaa..:):):)
     
  6. Jones

    Jones

    429
    0
    0
    Sehän siinä juuri onkin että vaikka vaihdat kanavaa niin sama paska soi. (ok, YLE ykkösellä ei, mutta ei sitäkään jaksa) Mitä hyötyä on olla useita radiokanavia jotka eivät eroa toisistaan kuin nimen perusteella ?

    Koska olen joutunut myös laulamaan itse, tiedän että en osaa laulaa ja siksi ymmärrän olla laulamatta julkisesti, toisin kuin esim. Sakari Kuosmanen.

    PS. Omistan myös jokusen äänilevynkin ja pidän myös hiljaisuudesta.
     
  7. Itse oilen vaihtanut yle ykköseen, joka ongelma on taas hengellinen musiiki. Se voisi siirtää nuorisokanaville.
     
  8. RDahl

    RDahl Ylläpidon jäsen

    7 892
    116
    63
    Jos saisin valita, ottaisin Radio Cityn (ehkä edesmenneen) ja jo edesmenneen Radio Cityn raunoiolla mellastanneen radioaseman (No eihän City mihinkään oikeasti delannut).
     
  9. Kyllä Raatio Siti kuitenkin musiikin puolesta taitaa olla kuunneltavin.

    Vaikka toinen musiikki on parempaa kuin toinen, ovat eri kanavilla kuitenkin radioiden omat mainokset itsestään toinen toistaan pahempia.
     
  10. Heli

    Heli Active Member

    6 689
    0
    36
    Mutta Suomipoppia on pakko kuunnella viikolla matkalla töistä kotiin. Sillon siellä melskaa Jaajo ja Vuorisen Juha. Ne on sitten makeita. Jaajon nauru on aivan... mä oon ihan sanaton kun sitä kuuntelen ;-D.
     
  11. Voi ei Heli!

    Se on ihan kauhea! Musa menisi mulla kyllä, mutta se iltapäivän juontaja. Kaiken lisäksi näin sen perjantaina, eikä se yhtään auttanut asiaa.
     
  12. Heli

    Heli Active Member

    6 689
    0
    36
    Menikö nyt maine :-D?
     
  13. MJK

    MJK

    1 436
    0
    0
    Ou jea! Äsken soi puhelin ja nyt olisi salami noudettavissa. Pirkkapatterit pois niskahierojasta jotta pääsee testaamaan.
    Mikä vituttaa? No se etten tiedä mitä Nieppi on tehnyt mun bouncerille.. tai oikeastaan sen kanssa. Ehkäpä se on hyvä etten tiedä.
     
  14. RDahl

    RDahl Ylläpidon jäsen

    7 892
    116
    63
    V aimo :(

    Mä en ole osannut hänelle vääntää rautalangasta miksi Mikkisofta ei oikein niele MAC:llä tehtyjä asiaoita. Lähinnä asia liittyy hänen koulunkäyntiin ja näihin hienoihin sydeemeihin, kun pitää lähettä netin kautta dokkareita. Pitää olla IE käytössä ja vaikka sellainen oliskin, niin se ei silti skulaa kun alustana on MAC.

    Taas yksi syy olla ostamtta mikkisoftaa.......

    Tänään sain sitten väännetty ratakiskosta, ettei siinä Jessekään auta jos joku ***tanan Gates on päättänyt olla tukematta muita kuin oman firman tuotteita.
    ***kele sentää.............
     
  15. Laiskuus, typeryys ja köyhyys. Omat.
     
  16. dhat

    dhat

    229
    0
    0
    Ei saatana nyt vituttaa, eilen vitutti enemmän. Saanen tarinoida hieman?

    Asun opiskelijasäätiön vuonna 2000 rakennuttamassa kerrostalokompleksissa, olen vuoden tässä kotia pitänyt. About 1 kk sitten naapuriin muutti joku nuori mies.

    Eilen tämä sama jätkä tuli aran oloisesti koputtamaan oveeni, avasin ja mies kertoi ettei ole viikkoon nukkunut, koska minä soitan yöt musiikkia. Oli sitten käynyt jo asuntosäätiölle minusta valittamassa, ilman että tuli asiasta sanomaan minulle heti ensimmäin "ei nukutun" yön jälkeen. Vitun kusipää.

    Olen kyllä valvonut melkein joka yö puoleen yöhön ja ehkä ylikin, kuunnellen musiikkia taustalla työskennellessäni.

    En käytä öisin musiikkini kuuntelemiseen isoa stereosysteemiäni vaan kämäisiä kiinalaisvalmisteisia muovipalikoita joiden ääni hädintuskin kuuluu vessaan kun käyn kusella, varsinkin kun tajuan pitää äänentason sopivana öiseen kellonaikaan nähden. Kauiuttimien bassontoisto on naurettavan huono, kuten tietokone kaiuttimissa yleensä. En koe tarvetta kuunnella bassorikkailla säädöillä koska kuuntelen musiikkia jossa lyriikat ovat minulle tärkeimmät. Seinällä jonka takana tämä sössöttävä velliperse asustaa, on keittiökaapit ja jääkaappi-pakastin yhdistelmä jo kuolettamassa ääniaaltoja.

    Kaverini joka asuu samoissa taloissa oli testannut naapurinsa kanssa hänen laadukasta, vahvistimella varustettua kaiutin systeemiään ja kuulemma ei ollut kuulunut mitään naapuriin.

    Tämä sälli oli kuulemma hakannut seinää keskiviikko yönä, jolloin en ole hakkausta kuullut (onhan tuossa aika paksusti kiviseinää ettei mikään taputtelu läpi tule). Öisin usein kuuluu kyllä naapurien koirien ääniä ja keskiviikkoisin yleensäkin musiikkia (onhan silloin paikallisessa paarissa euron ilta) ja perjantaisin on yleensäkin juhlia. En rupea siitä valittamaan koska asuinpaikkani on kerrostalo, jossa ihmiset elävät omia elämiään. Muiden äänet ylä ja alakerrasta eivät ole koskaan haitanneet. Seinänaapureista ei kuulu koskaan juuri mitään. Betoniseinät ovat melko vankkaa tekoa, mutta lattialla tömistely totta kai kuuluu alakertaan aina. Kukaan aiemmista naapureista ei ole koskaan urputtanut mistään.

    Hupaisaa ettei mies ole nukkunut viikkoon koska olen soittanut musiikkia yöt läpeensä jos en ole valvonut kuin korkeintaan yhteen tai vähän yli. Koulua se käyn minäkin.

    Jumalauta jos naapurini tahtoo viettää yönsä korva kiinni kiviseinässä, hän saa sen tehdä, mutta sen ei tulisi vaikuttaa minun elämääni, varsinkin kun en tee mitään väärää ja pidä äänentasoa todellakaan liian korkeana. Jos ei ole tottunut muihin ihmisiin ympärillään, voisi muuttaa sitten takaisin sinne posion sivuteille äidin luo ettei tarvitse itkeä jokaisesta asiasta mitä keksii.

    Kun kyseinen poika oli poistunut oveltani aran oloisesti ruikuttumasta (pelkäsi vissiin partaani), soitin välittömästi asuntosäätiöön ja selvensin tilannetta. Voivat tulla ihan huoletta naapuriin kuuntelemaan tuleeko ääni läpi näillä välineillä ja äänentasolla.
    Sillä välin naapurini voi imaista vaikka paskaa.
     
  17. Näitä hedelmällisiä naapurisuhteita on joskus hyvä ja jopa tarpeellista hoitaa pimeissä porraskäytävissä. Kerrankos sitä nyt kompastuu portaissa kun valot sammuu kesken matkan. Kaikenlaisia vahinkoja sitä sattuukin.....

    Ja sittenhän onkin oman valituksen paikka asuntosäätiöön jatkuvasti portaissa kännissä rymistelevästä ja kaatuilevasta naapurista. Perunat perunoina.
     
  18. 1) Molemmat jalkani leikattiin marraskuussa enkä ole kahteen kuukauteen päässyt ulkoiluttamaan kameraa, pkl :-(

    2) Vaalien ennakkogallupit: melkoisesti ohjaillaan epävarmoja äänestäjiä. Pitäisi kieltää ja määrätä Joulurauhan tapaan Vaalirauha vaikka kuukaudeksi ennen äänestyspäivää, nih.

    3) ...jos tämäkään postaukseni ei helpota pientä ihmistä, räyh...
     
  19. Raitus

    Raitus

    72
    0
    0
    1. Muuttaminen
    2. Duuni
    3. Edellämainitussa käyvät asiakkaat

    Lienee aika vaihtaa alaa.
     
  20. Anonymous

    Anonymous Guest

    Olla flunssassa.
    Olin toista viikkoa kipeänä ja oli jo pari päivää ok olo, mutta tänä aamuna heräsin kuudelta nenä tukossa ja kurkku kipeänä.

    Se että lapset on jo isompia ja ne ei enää usko kaikkea mitä sanon.

    Sitten vielä kaiken maailman urpot vitutta noin yleisesti.