Niin. Naisen puute on yleinen vaiva. Missäs kaikki Ei kerrota mammalle -kuvaajat muuten nykyään? Eipä oo valituksia näkynyt?
Ja nyrjäytit niskasi, nyt vaimo nalkuttaa kun et voi tampata mattuja niskatuen kanssa. Ei ole helppoa olla nuori, rohkea ja notkea
Ei mutta ilmat lähti palkeista....Ja on muuten naureskeltu sillekin muutama kerta, ja tramboliinista on aina hyvä silloin tällöin muistuttaa nieppisetää kun se rupeaa kärkeväksi
Olin jo henkisesti valmistautunut ostamaan salaman, soitin kuitenkin etukäteen ja kysyin onko hyllyssä.. ei ollut =( Joku onnellinen kävi ostamassa viimeisen tänään pois eli ei sitten tarvinnut sitäkään tänään ostaa. Ensi viikolla uudestaan, nyt pitää varoa ettei tule sijoitettua noita rahoja mihinkään muuhun.
Lasit meni rikki (keskeltä kahtia) ja toinen puoli hävis. Täytyy tilata uudet. Onneksi firma sponssaa, ainakin osan. Ja sitten koiranleuoille tiedoksi, en ollut humalassa (ainakaan paljon). ; )
vielä kivemmin sattu minulle viime keväänä. Olin pitkään harkinnut jo D70:Sen ostoa ja kamerakuume oli todella korkealla, no viimein kovan tarjousrumban jälkeen sain soittelemalla selville että paikallisessa kameralafkassa ois sellanen hyllyssä ja sellaseen hintaan että päätin mennä töiden jälkeen sen hakemaan. Samalla varmistelin vielä kaupantädiltä että montako runkoa heillä on, ja niitä piti siinä puolenpäivän aikoihin olla kolme. Noh, tottakai olin varma että siellä on runko vielä minulle kun 4:ltä töistä lähdin, vaikken sitä ollut varannutkaan... Astelin kämmenet syyhyten sisälle ja hetken töllisteltyäni myyjä tuli kyselemään, mitä sais olla... "No nikonin D70:sen aattelin tulla hakemaan.." johon myyjä että ikävä kyllä tuosta viimesestä kappaleesta on juuri menossa kaupankäynti kesken. Joku sälli oli juuri toisen myyjän kans testailemassa ja kokeilemassa sitä..damit! No, ajattelin itsekseni että ei se kuitenkaan sitä osta, ja jäin kauppaan passiin! Turha luulo, äijä osti ja jäin tyhjin käsin... myyjä lupas kyllä kovasti ilmotella kun seuraava erä saapuu, minulle ensi nenässä... joskus parin kolmen viikon päästä.. voi vittu että söi miestä kävellä ulos sieltä ja lähtä himaan... muistaakseni sinä arki-iltana piti ottaa pari "vitutus kaljaa"..!
Tänään ei vituta mikään! Viimeinen yövuoro nykyisissä duuneissa ja maanantaina vaihtuu tehtävät ja osasto työpaikalla. Jännittää vähän uudet duunit ja harmittaa kun joudun jättämään tuon oman tutun duuniporukan ja siirtymään aivan uusien kasvojen kanssa työskentelemään... Mut mitäpä siitä, tuleva duuni on takuuvarmasti mielenkiintoista ja haasteita löytyy riittävästi.
Meillä haasteet tarkoittaa 2x töitä samalla palkalla. Ei ole tapana sisäisten nimitysten ja siirtymisten yhteydessä tarkastella palkkaa, koska sitä ei saa pienentää. Meillä tuetaan kokoiän oppimista, ja siksi harjoittelijan palkat on kaikilla vanhoilla työntekijöillä. Uudet toki saavat mitä pyytävät ;-)
Salohan olikin kuuluisi siitä hienosta tekniikastaan. Mitäpä palkasta ja työmäärästä, jos voi olla ylpeä yhtiöstään.
Tehdäämpä uusi lista: vituttaa koska... 1)olen sairas 2)joku on kertonut italialaisille että IRC on olemassa 3)huonojen kelien takia ei ole tullut kuvattua
Surettaa? Mr GF:ää? No tuo oli niin outo kommentti että pakko antaa lohtuhali ja kysyä että mikä hätänä?