Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

TOP-3 asiat jotka vituttaa.

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana Teemu Laine, 20 Toukokuu 2005.

    1Vaadi itse
    2. Se on ihan susta kiinni
     
  1. Heli

    Heli Active Member

    6 689
    0
    36
    1. miksi vaatisin kun en oo sellainen
    2. niin on, mut mul on asiat tärkeysjärjestyksessä enkä mä itse ole se nro 1
     
  2. MJK

    MJK

    1 436
    0
    0
    Ainoana heikkoutena rajaton itseluottamus. Keittiöpsykologiaa tarjolla halukkaille, tarkemmat tiedot YV:llä, sähköpostitse, puhelimella ja rohkeimmille jopa kasvotusten. Ihminen on pohjimmiltaan laiska ja mukavuuden haluinen. Lisäksi monet ihmiset kaipaavat autoritääristä johtamista (ainakin tietyissä tilanteissa). Vaatiminen on sallittua, monesti jopa pakollista. Nyt kuitenkin tapaus Heli on sellainen missä Heli ei ole pyytänyt julkista ruodintaa ja taustoja tietämättä on turha asiaan sotkeentua. Itsetunto, itseluottamus, ikäkriisi. Mies. Nainen. Ihminen. Elämän arvot kohdalleen ja tuulta purjeisiin. Ilon kautta. Aiheesta voisi kirjoittaa vaikka kuinka paljon, mutta ketä kiinnostaa? Ja sitä paitsi tällaisista asioista on mukavampi keskustella siellä Nieppi-sedän mainitsemassa oikeassa elämässä.

    Sorry OT:sta ja turhasta postauksesta.
     
  3. Mulla on taas SAV*-oireyhtymä.

    Aivan sama mitä teet, niin kaikki vituttaa.
    Ei ole sitä yksittäistä asiaa mikä vituttais armottomasti, kun kaikki vituttaa armottomasti.

    Tällaisina hetkinä sitä meinaa jo lopettaa koko valokuvauksen ja ruveta vain ryyppäileen.



    (*SAV = selittämätön armoton vitutus.)
     
  4. Heli

    Heli Active Member

    6 689
    0
    36
    1. minä en vaadi
    2. pystyn toki johonkin mut en niihin asioihin mitä haluaisin (eikä tähän vaikuta itseluottamus)
    3. pahin meni jo

    ps. ikäkriisiä mulla ei ole vielä ollut. Oletan, että iskee joskus sitten ku neljäkymmentä on ohitettu. Tai mistäs minä tiedän. Mä olen odottanu, että pääsen tähän ikään, jotta järkeäkin tulis (ei sitä kauheesti oo vielä näkyny, ehkä ei näy koskaan)...

    Ai nii, MikkoK on oikeessa, ei puida mun ketutuksia, ne on just niitä asioita jotka ei ketään kiinnosta todellakaan.
     
  5. Ei se järki ja ikä käsikädessä kulje, tahi kehity....
    Muistellaampa nyt erästä eläkkeellä olevaa henkilöä, jonka 'totuudet' on saaneet monta veristä sotaa aikaiseksi VK-netissä....

    Ps. eikä linja ole muuttunut =)
     
  6. Heli

    Heli Active Member

    6 689
    0
    36
    Toivottavasti et vertaa häntä muhun tai toisin päin....
     
  7. No en en en ja vielä kerran EN !
    Miten se muuten ois edes mahdollista ?
     
  8. Heli

    Heli Active Member

    6 689
    0
    36
    Toivottavasti tosiaan ei ois ;-)
     
  9. Ei kaikki vanhat viisaite ole tai nuoret hulluja
     
  10. Tuosta hulluudestahan on se pyöränmutteri-tarina, jossa asia todennetaan.
    Hulluus ja tyhmyys ei ole sama asia.
     
  11. RDahl

    RDahl Ylläpidon jäsen

    7 892
    116
    63
    Aivan, ja hulluuden ja nerouden raja on veteen piirretty viiva.
     
  12. Hulluus-nerous-taiteellisuus-rakkaus jne... taitaa olla eri asiayhteydessä vain synonyymejä :eek:P
     
  13. Nyt mä löysin 1:en syyn tähän SAV-hommeliin.
    Tuo helvatun keli.. ei oikein voi edes kuvata.
     
  14. Sama homma. Perkele jo viikon ollu tuota samaa harmaata paskaa. Sataa, tuulee eikä mikään huvita.

    Niinku Hardwick joskus vastasi että mitkä kolme asiaa muuttaisi Suomessa niin vastaus kuului ihmiset,sijainti ja ilmasto.
     
  15. Venatkaa hetki, ku lunta tulee niin saadaan pikkasen hohtoa ehkä se sitte helpottaa
     
  16. maru73

    maru73 Active Member

    1 851
    5
    38
    Toivotaan niin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
     
  17. JuuJuu venaat vaan niin homma kyllä hoituu
     
  18. Sittenhän sitä painaakin päälle jo kevätväsymys masennuksineen.
    Kyllä meni talvi äkkiä, vittu et vituttaa ....
     
  19. Ja keväthän se vasta vittumainen onkin.

    Kaikki rakastuu kiihkeästi, tekee remontin ja ostaa uusia kameroita ja autoja ja muuttolinnut pörrää ja itseä vaan vituttaa.