Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

TOP-3 asiat jotka vituttaa.

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana Teemu Laine, 20 Toukokuu 2005.

  1. Est

    Est Well-Known Member

    17 146
    1 829
    113
    Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    jukkiselle :
    brobiootit ovat mm. ihmiselukan suoliston toiminnalle sekä allergioitten ehkäisyyn/hoitoon suuresti hyödyllisiä toimeliaita sekä auttavaisia, hyvää tekeviä pikku apulaisia - joita ei voi kyllin suuresta siunauksellisuudestaan palvoa eikä kiittää. ei ole ihmisen elämässä tilannetta, joihin ei niiden - suureen äänen - ylistäminen sujuvan tyylikkäästi sopisi.
    "kivoja" ne on ...

    edit : mä ainakin "tykkäilen".
     
  2. Jukkis71

    Jukkis71 Active Member

    Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    Olen samaa mieltä, tykkään tästä!
     
  3. Jukkis71

    Jukkis71 Active Member

    Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    En minulla niitä vastaan mitään ole enkä niistä mitään tiedä, on vain yksi tuttu, joka ei muuta höpötä kuin noista ja sitten 'näin meitä huijataan' poimintoja lehdistä
     
  4. Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    Kyllä facebook on ihan kiva keksintö, varsinkin meille jotka asumme kaupungissa, jonka maailma unohti. Tuolta saa kivasti tietää kaikista riennoista, joita nyt ei meille muuten tultaisi erikseen mainitsemaan ja voi ilmoittaa saapumisestaan jonnekin suurempaan ihmiskeskittymään, jolloin siellä olevat kaverit voivat ilmoittautua vaikka kahviseuraksi.

    Eikä haittaisi vaikka joku joskus tuolla mainitsisikin ns. paremmasta elämästään, mutta kun sitä elämää tungetaan minun mukavuusalueelle jatkuvalla syötöllä ja hyvin fanaattisesti, niin alkaa olla kaveruus koetuksella. Harmittaa sikäli, että muuten mukavia kavereita, mutta omaavat tälläisen pikku vian.
     
  5. Est

    Est Well-Known Member

    17 146
    1 829
    113
    Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    ymmärrän kyllä - mitä tarkoitat. onhan sellainen fanaattinen jankutus varsin tylsää.

    jos siis aiheeena oleva ei itseä sielullisesti erityisen kauheasti edes kiinnosta.

    usein kohdannut itsekin kyllästyneitä reaktioita kun olen innostunut luettelemaan tuntikausia kuvausteknillistä triviaa kotosalla - kun muut yrittävät katsella vaikka televisiota. sitä vain joskus innostuu jostain - omien mielekiinnon kohteittensa pälpättämisestä - jopa ympäristönsä hermoja raastavissa määrin. ja pilaa ehkä -tahtomattaan- muiden fiilikset. luulee että muitakin kiinnostaa ...
     
  6. Est

    Est Well-Known Member

    17 146
    1 829
    113
    Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    samaan aikaan kun kirjoitin, kirjoitit myös sinä samansisältöistä asiaa. kyllä semmoinen fanaattinen kohkaaminen on ärsyä. liika vaahtoaminen on paitsi vituttavaa myös niin tympeää että aiheuttaa torjuntareaktion - lähes aina. jollei ole aivan poikkeuksellisen maailmoja syleilevällä päällä.

    edit : mutta tuo facebook on itselleni jäänyt henkisesti vieraaksi enkä siitä yhtään "tykkää".

    olen ehkä liian pöljä ymmärtämään sen ainutlaatuisen viihdyttävää ja merkittävää pedakogista sosiaalista charmia ?
     
  7. Est

    Est Well-Known Member

    17 146
    1 829
    113
    Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    anteeksi, siis : <SIZE size="3"]p</SIZE>robiootit - eikä <SIZE size="3"]b</SIZE>robiootit.
     
  8. RDahl

    RDahl Ylläpidon jäsen

    7 892
    115
    63
    Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    2. Päivä, varpusparviripuli jatkuu, katsotaan missä vaiheessa se kuume taas nousee, päätä särkee jo
     
  9. Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    Pyydä jotakuta tuomaan kaupasta Danoe pullojugurtteja. Niillä ainakin mun oireilut katoaa päivässä.
     
  10. J.Vuokko

    J.Vuokko Well-Known Member

    8 192
    62
    48
    Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    Tarpeeksi kun soittelin niin sain langattoman puhelimen päähän lopulta auttavaisen ihmisen, joka selvitti tapausta ja neuvoi kuinka hän itse hoitaisi vastaavan tilanteen (jossa lähettäjä on vähän arvailujen varassa ja selvästi kyse on lahjasta).


    Lopulta tämä meni niin, että yhteen osoitteeseen sähköposti jossa pyytää tullia katsomaan pakettiin ja arvioimaan tullausarvo. Jos ei ylitä rajoja, silloin paketti tulee suoraan postilla (tuli parin päivän päästä kotiovelle). Jos ylittää, silloin saa ainakin lisätietoja siitä mitä ihmettä siellä on.


    Syytä paketin jämähtämiseen ei saatu tietoon, tuo asiallisesti palvellut virkailija heitti arvauksena sen, että läpivalaisussa on näkynyt jotakin mitä ei ole osattu tulkita... Tai kuten tässä tapauksessa, sisältöpaperissa oli vain 2 nimikettä mutta paketissa monta eri pussukkaa.

    Vähentää kyllä intoa tilata kiinasta mitään kalliimpaa foto-oheiskrääsää jos joutuu heti järjestelmään asioita jotta pääsee edes katsomaan mitä paketissa on ja miksi se on tullissa..


    Työntekijöitä vähennetään ja kaikki muuttuu maksulliseksi tee-se-itse -puuhaksi. Uljas jatkuvan kasvun maailma!
     
  11. RDahl

    RDahl Ylläpidon jäsen

    7 892
    115
    63
    Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    Kohta kolme viikkoa ollaan yritetty saada avattua tyttärille arvo-osuustilejä, ei vieläkään, hyvä Tapiola
     
  12. Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    Tänään melkeen poltettiin saha. Ei vittu. Onneks selvittiin parillasadalla metrillä sähköjohtoa ja sprinklerillä.
     
  13. J.Vuokko

    J.Vuokko Well-Known Member

    8 192
    62
    48
    Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    Pankki vaihtoon.... Vaikka eihän ne asiakkaita halua, mokomat tuovat vain hiekkaa konttoreihin.
     
  14. Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    Eikä ne halua myöskään rahaa. Moni konttori ei ollenkaan suostu otamaan rahaa vastaan. Siksipä hieman kummastuttaa nykymeininki. Huoltoasemat ei huolla ja pankki ei ota eikä anna rahaa. Eikä puhelinoperaattori vastaa puheluihin.
     
  15. Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    Tällä hetkellä vituttaa ihan kaikki asiat... Vähän masentunut olokin löytyy...

    Kaikki on kunnossa, mitään erikoista ei ole tapahtunut, mut vaan jotenkin sellainen fiilistely viikko päällä, että kaikki mitä teen, kaikki ketkä ovat vieressä yms.. ovat turhia. Toivottovasti fiilis paranee tässä jossain vaiheessa.

    -.-
     
  16. Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    Pöh, ihmisen elämä ei voi olla tasaista, jos olisi mikän ei tuntuisi miltään. Muta kun on siniaaltoa, niin huiput on mukavampia. sama kuin vuodenajoissa, ne ovat hyviä, koska silloin on vaihtelua ja itselle mieluisat jutut tulevat freeeseinä tauon jälkeen. Moni ketruuntuu jos kuvaaminen ei maistu. Mitä hittoa, kaikeen kylläntyy jos ei ota , tai siis tule automaattista etäisyyttä. Ei kukaan jaksaisi 8h/7pvä seksiäkään, vaikka ehkä 14vee sitä ehkä joku luulikin..
     
  17. Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    Seksistä olen miettinyt sen verran, en ole kovin laiha, enkä kovin lihava.

    Mutta miten vitussa jaksan harrastaa n. tunnin seksiä ihan aktiivisesti, mutta prkl se kiipeily toiseen kerroksen rappusien kautta tuntuu ihan ylitse pääsemättömältä.

    Kunnon maailman salaisuus on pohdittavana :)
     
  18. Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    On huippu. Pystynyt pitämään Isänmaan ryssästä vapaana sitkeistä ja toistuvista yrityksistä huolimatta. Viime vuosikymmenet jopa ilman avointa sodankäyntiä.

    K.
     
  19. SakkeM

    SakkeM Well-Known Member

    22 721
    3 244
    113
    Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    Tiedä nyt tuota.  Koko pirusti niitä ainakin Helsingissä on.