Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

TOP-3 asiat jotka vituttaa.

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana Teemu Laine, 20 Toukokuu 2005.

    Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    On kyllä jännä että Posti sanoo etei postikonttori kannata. Mikä siis kannattaa? Ajatellaan ruokakauppaa, joka lopettaa kaupan, mutta ei toimintaansa, eli myy ruokaa ilman myymälää? Mäkin voisin lopettaa työnteon työntekopaikassa, tekisin vain muuten, sillain kannattavammin.

    Toinen älyttömyys on pankki, joka ei halua käsitellä rahaa eikä nähdä asiakkaita.
     
  1. Mirrored

    Mirrored Well-Known Member

    23 777
    748
    113
    Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    Yllätys oli minullekin viime vuonna, että lähetys jäi Vantaalle, josta lähetettiin saapumisilmoitus.  Kun soitin sinne ja ihmettelin asiaa, se sitten lähetettiin lähimpään tulliin.  Jonkin ajan päästä tuli toinenkin lähetys ja jälleen Vantaalle.  Soitin  taas että eikö sinne merkittykään tietoihini että laitetaan aina suoraan eteenpäin ja saapumisilmoitus sitten vasta omasta tullista.  Muistaakseni vastaus oli että jostain syystä sellainen merkintä oli jäänyt tekemättä ja hän nyt hoitaa asian.

    Mutta ei sentään näistä mitään veloitettu.  Etköhän sekoittanut tullauspalveluun tuossa 25 euron maksussa mikä tarkoittaa sitä että tullataan palveluna ja tuodaan kotiin (tai kotipostiin?).
     
  2. Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    1. Softapäivitykset
    2. Keskustelu vaaleista ja oman kantansa tuputtaminen sosiaalisessa mediassa
    3. Virastot

    Plääh, sanon minä.
     
  3. Est

    Est Well-Known Member

    16 914
    1 745
    113
    Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    Olin - tuosta alleviivatusta - ennen aika samaa mieltä mutta tarkensin hieman kantaani.
    Jos nyt ei vallan järjestelmällistä propagandaa aleta harjoittamaan - on minusta aika harmitonta sekä ymmärrettävääkin että keskustellaan valtakunnan suurpääurpon valinnasta - hiukan niillä sun näilläkin foorumeilla.
    Muistakaa, että viihdettähän se vaan on - koko elämä nykyisin - kuten kuolemakin (eikös televisosarjoissakin aina alussa joku delaa nykyään - ja yleensä melko väkivaltaisin tavoin?).

    Joten lungisti vaan ...

    edit : ihan iisisti ...
     
  4. kebax

    kebax Well-Known Member

    11 240
    211
    63
     
    Viimeksi muokattu: 13 Maaliskuu 2019
  5. Est

    Est Well-Known Member

    16 914
    1 745
    113
    Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    Välillä me miehet tuppaamme tumputtamaan ja mimmit taasen käyvät toisinaan peukuttamassa (jotkut veeceessä - uskaliaimmat jopa julkisten puistojen penkeillä - olen nähnyt ("se on kai jännempää?")?
    Se on kyllä -onneksi- ihan "luonnollista" semmoinen.
    Muutkin elukat pruukaavat duunata samoin. Sehän on niin "kivaa" ? Herkimpiä moralistejahan semmoinen meno voi kyllä hiukan jopa "vituttaa".
    Mutta minä sanon : Antaa mennä vaan !
    - runkutikunk ...
     
  6. Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    Ei mua nää foorumit vaivaa, kunhan ketjun nimeen on merkitty niin on ihan sama hehkutetaanko siellä omia symppiksiä tai vertaillaanko pilin mittaa. (En siis ole edes käynyt vilkaisemassa mitä tämän forumin pressa ketjussa on lauottu.) Noissa facebookissa, twitterissä tms. mua vaan riepoo, kun sitä turhaa informaatioa ei pääse karkuun kuin lopettamalla seuraamasta koko mediaa tai ainakin sitä hehkuttajaa, millä voisi joskus olla ihan järkevääkin asiaa.

    P€r&€le, kun avaat esim. facebookin, niin silmille hyppää sen tuhannen Tommi Tumputtaja pressaksi juttua tai sitten siellä tuputetaan d-vitamiinia, karppausta, vuorikristalleja... Ehkä pahimpia kuitenkin on nää asuntovelattomat työttömät, mitkä mainostaa kohtalontoveriensa blogeja, missä kerrotaan kuinka autuasta on se downsiftaaminen, eli toisen elättinä eläminen.

    Pitäisköhän itsekin alkaa joka välissä kertomaan, kuinka viisasta on kirkosta eroaminen, jos niin typerät vanhemmat kerran on ollut, että on sinne liittänyt ja siinä ohessa mollata kaikki uskonnot harvinaisen tekopyhiksi aivopesujutuiksi, missä tarkoituksena on vain rahastaa ja laittaa heikkomieliset uskomaan satuihin. Tätä toistaisi kymmenisen kertaa päivässä laittaen linkkejä kaikkiin vähänkin omaa ajatusta tukeviin sivuihin. Eroa kirkosta
     
  7. kebax

    kebax Well-Known Member

    11 240
    211
    63
     
    Viimeksi muokattu: 13 Maaliskuu 2019
  8. Jukkis71

    Jukkis71 Active Member

    Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    Unohdit prohibiootitvaimitävittujanenytoli ja kuinka meitä suomalaisia huijataan artikkelit.
     
  9. Est

    Est Well-Known Member

    16 914
    1 745
    113
    Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    facebook on ällöttävä.
     
  10. RB

    RB Well-Known Member

    9 148
    1 112
    113
    Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    Täysin samaa mieltä.
     
  11. Pii

    Pii

    4 011
    0
    0
    Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    jotakuinkin eri mieltä.
     
  12. Est

    Est Well-Known Member

    16 914
    1 745
    113
    Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    poistaisin koko typerän "facebook -tilini", jos en pelkäisi niiden muutaman sukulaisen - joita en ole "kavereistani" jo poistanut -loukkaantuvan sen johdosta. kaikki niin sanotut muut "kaverit" ja väkisin sekä vaivaantuneena joskus väsätyt hölmöt kirjoitukseni olen pyyhkäissyt sieltä bittihelvettiin jo ajat sitten. typerä & pöhkö ajan ilmiö. vastenmielisen pinnallista roskaa.
    myös kuukleplussat ja muut twittersaastat ovat aivan pöljiä.
     
  13. kebax

    kebax Well-Known Member

    11 240
    211
    63
     
    Viimeksi muokattu: 13 Maaliskuu 2019
  14. Pii

    Pii

    4 011
    0
    0
    Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    Hih mulle alkaa kasvaa sarvet päähän kun luen näitä... ootteko oikeesti noin tosissaan ärsyyntyneitä? - Niinkin kevyesti turhuus.... ihan tekisi mieli vielä ärsyttää muuten mää viitsi - meen moikkaa mun kavereita fbhen ja kipaisen googlen kautta sähköpostiin ja sit tulee pasila!
     
  15. Est

    Est Well-Known Member

    16 914
    1 745
    113
    Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    ei välttämättä ole niinkään.
    mutta eihän kaikkea uskalla arvostella.
    sillä turhaan ja mistä tahansa loukkaantumisen kiukulla ei ole rajoja ja loukkaantujat kostelevat verisesti. maammehan on mentaaliloukkaantumisten kärkimaa.
     
  16. kebax

    kebax Well-Known Member

    11 240
    211
    63
     
    Viimeksi muokattu: 13 Maaliskuu 2019
  17. Est

    Est Well-Known Member

    16 914
    1 745
    113
    Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    en minä voi ottaa kovin vakavasti mitään täällä.
    en ole ikinä ottanut.
    heitän vaan rennosti "läppää"- muun (tärkeämmän) touhuilun ohessa - paljastetaan tämä salaisus nyt. no niin - loukkaantukaas taas :D
     
  18. Est

    Est Well-Known Member

    16 914
    1 745
    113
    Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    ei mentaalipuolella - ainakaan katu-, baari- ja nettinäkymistä yms. päätellen.

    huonosti saavat hermoloukkaantujat apua (fyysistenkin haavojen paikkaus hoidetaan nykyisin kehnosti. rahaa kun tarvitaan luultavasti joihinkin mukamas "paaaaaljon tärkeämpiin asioihin" (kuten vaikka ulkomaiden auttamiseen)) ? ja ryhtyvät siksi aina kostamaan ja "rankaisemaan" vapaita ja terveitä sieluja, jotka uskaltautuvat jopa omaan ajatteluun ja ehdottomasti tuomittavaan leikinlaskuun. tässä maassa kun pitäisi olla synkkä, tyhmä ja valju. se olisi kai semmoinen hyväksyttävä että kansallinen puuduttavan tylsä tapa elää ? en alistu. vaikka löisittekin. antaa tulla - kostakaahan taas - itäbaltit :D
    edit : missäs kostamiset viipyy ... :D:D:D
     
  19. Pii

    Pii

    4 011
    0
    0
    Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    =D