Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

TOP-3 asiat jotka vituttaa.

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana Teemu Laine, 20 Toukokuu 2005.

1. Mirrored

Mirrored Well-Known Member

23 779
    748
    113
    Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

Mulle tuli vaan mieleen että jos olisi tiennyt yleisurheilun painotuksen arvosanaan niin olisihan tyttö sentään yrittänyt ja saanut voimistelijana helposti hyvät tulokset.

2. Mirrored

Mirrored Well-Known Member

23 779
    748
    113

Mulla oli kolmannella (tai toisella, en muista)  luokalla liikunnanopettajana Seppo Hovi.  Hän oli todella innostava ja sai kaikki mukaan ihan jokaiseen juttuun. Muistan sen innostuksen luokassa kun liikuntatunti lähestyi.  Teki silloin opettajantöitä sijaisena.  Tuskinpa oli muodollista pätevyyttä?

Toi musiikkiakin mukanaan ja ihan uusia juttuja.  Oleellista oli varmasti hyvä kontakti meihin.

edit.  Wikipedian mukaan Hovi valmistui opettajaksi 1974.  Minä aloitin koulun 1971.

3. Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

Oppilaista tietenkin, opettajissa EI VOI OLLA VIKAA, nehän eivät edes ole ihmisiä ;-)

4. Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

Kyllähän se tosiaan on niin että kokeissa, testeissä ja arvoinneissä pärjäävät keskimäärin ne, jotka menestyvät niissä. Vaikka opettajat olisivat niinkin huonoja kuin ovat.

sanotakon että en itse ollut hyvä urheilussa vaikka olikin lajeja, joissa päihitin kaikki luokkatoverini. Niitä ei vain testattu. En edes kuvitelut että testattaisiin, koska niitä ei ollut koskaan urheilutunilla ollut edes keskusteluissa saatika käytännössä. Se on vähän niin että jos olet ainoana kisassa, voitat -ja päinvastoin. Minulle on ihan sama mitä wanhoissa todistuksissani liikunta-kohdalla lukee. Myönnän kyllä että joillekin ne voivat olla ja ovat tärkeitä.

5. Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

Mites noita opettajia muuten voidaan ollenkaan arvioida, kun kaikki ovat kympin typpejä? Eikä toisiiinsakaan saa verrata?

6. Vinski

Vinski Well-Known Member

4 301
    393
    83

Jos ei muuta, niin varmaan kannustimena. Tyttö on gradua vaille maisteri liikuntatieteissä ja valmentaa parissa seurassa.

7. Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

Selaiselle koulun numero voi myös olla hyvää huumoria ;-)

8. Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

,

9. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    116
    63

1. Firman puhelinpolitiikka
    2. Firman "säästäminen" datapaketin hinnassa (2€)
    3. Syy miksi datapaketin kokoa ei kasvateta

10. Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

1 Osuuspankin palvelumaksut.
    2 Asiakkaat jotka pyytävät kuvauskeikalle mut ei ole rahaa maksaa siitä.
    3 Tämän hetkinen taloudellinen tilanne.

11. Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

Ainahan noista työkylkiäisistä voi kieltäytyä. ;-)

12. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    116
    63

Näinpä, juuri siksi ilmoitin maililla HR:lle että saa antaa puhelimen käyttöön 8-16, tai ei ollenkaan. Hankin opmaan puhelimeen sitten oman liittymän, nin ei tarvitse miettiä. Saas nähdä mitä vastaavat.

13. Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

1. opettaja, joka on myös harmittaakseni luokanvalvoja ja pitää 90% kursseista menee istumaan omaan koppiin tietokoneen äären, antaa sellaiset 15 monistetta tai tehtävää kirjoista, ja lähtee sinne loppupäiväksi, tulee 5 minuutiksi, pistää jotain taululle ja taas lähtee menee sinne tai kahville, n. 3kk sellaista shittiä nähty, jotain oppii muttei paljonkaan, pelkkä mun valitus rehtoreille ja hänen esimiehelle ei riitä. Pitäisi miettiä opiskelupaikan vaihtamista, ainakin photoshoppailun opetukseen riittä aikaa -.-

2. Naisten paikka on keittiössä, eikä vieressä istumisessa kun pelaan Call Of Duty: MW3  onlinessä

3. Welho kusee omilla hinnoilla ja laskutustapoilla. Soittelin heidän asiakaspalveluun ja sanoin että 2kk eteenpäin lukee laskut 0 euroa "mikä on homman nimi", iloisesti sieltä sarkasmilla vastattiin " No onko se nyt niin huono asiaa, ku ei tule laskua", sanoin et hoitakaa hommat kotiin ja pistäkää helvetin laskut, noh. 3kk meni ja tuli sellaiset 320e lasku, thänks nykyinen DNA.

14. agostini

agostini Active Member

1 839
    0
    36

Oot kyllä niin Kurko, oon sun fani.

15. SakkeM

SakkeM Well-Known Member

23 120
    3 464
    113

Joo, sano sille äidilles, että mee....

16. Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

Alkaa olla ikävä Sireeniä, se sentään laitto kuvia framille, josta näki , onko jutuissa edes siteeksi mitään todellisuuspohjaa, vai pelkkää löpinää...

17. J.Vuokko

J.Vuokko Well-Known Member

8 192
    62
    48

<LIST type="decimal"]

1. <LI>
    2. Palvelemattomuus-yhteiskunta: Posteja lopetataan taas 17 kpl ja postiautomaatteja tuodaan lisää.. Palvele itse itseäsi ja maksa vielä siitä!</LI>
      <LI>
    3. Tullikin säästää: Tullattavaksi jäävät paketit eivät enää tule suoraan lähitulliin (koska tulli pyrkii eroon ylimääräisistä tulleista), vaan menevät aina Vantaalle. Sitten hehkutetaan hienoa nettitullausta, joka tietysti ei toimi jos sattuu saamaan lahjapaketin jonka sisällöstä ja muusta ei ole hajuakaan.
      Lisärahalla tietenkin saa tietää sisällön (+13e) ja sopivalla lisärahalla ei tarvitse itse matkustaa eri puolelta suomea Vantaale (+25e)...  (Onneksi Turun tulli on vielä pystyssä ja erikseen tehtävällä ilmoituksella voi pyytää tullattavan tavaran toimitusta täkäläiseen tulliin). </LI>
      <LI>
    4. Pankkipalvelut: Pankit tahtovat vähentää nostoautomaatteja vielä nykyisestään ja siirtää toiminnat kauppojen kassalle... Kuinkahan tuokin toimisi kun pankeista eivät aina pelaa yhteydet. Viimeeksi pari päivää sitten oli monella kaupalla lappu, etteivät sirukortit toimi - onneksi jonkun matkan päästä löytyi seinä, mutta sitten kun seiniä ei ole ja samat katkokset jatkuvat?
      Ja pankkiin tuleva asiakas kun on rasite, niin nettipankkia pukkaa. Opeta siinä sitten mummoille nettipankin käyttöä, tietoturvaa, haittaohjelmien tunnistusta, niiden varomista, .... kun nuo asiat eivät kuulu useimpien nuorten/keski-ikäistenkään osaamiseen</LI>
    </LIST>

18. Pii

Pii

4 011
    0
    0

Harvinaisen samaa mieltä. Paljoa ei voi tehdä, kun kukaan ei meiltä kysy,... mutta yhtäkään pelkästään nettilaskua en talouteeni ota, ei siksi etteikö se olisi kätevä, vaan liittyy tähän pikkusormi-ilmiöön, kohta kaikkien on pakko ottaa pelkästään sähköisiä versioita......
    Mää olen sitä mieltä että ihmiset jotka kävi naapurissa soittamassa kylän ainoalla puhelimella, kokoontuivat porukalla kuuntelemaan putkiradiota, ..... joilla oli pankkikirja, pesivät pyykin käsin ja astiat myös ..... hommasivat lopulta jonkun "tikipoksin"  - ei tartte ei! Ei tartte hommata eikä opetella lisää koneita.

19. Schind

Schind Member

493
    1
    18

Sama homma miksi palautan edelleen kirjat kirjastoon palautustiskin kautta henkilökunnan välityksellä, vaikka Tampereen kirjastotalo Metsoon onkin tullut sellaisia kolhoja palautus-automaatteja. Seuraava askel onkin sitten lakkauttaa se lainojen palautuksia vastaanottava henkilökunta.

20. J.Vuokko

J.Vuokko Well-Known Member

8 192
    62
    48

Lainauksia tekevä henkilökuntahan on jo lakkautettu kait likimain kaikkialla jotain kirjastoautoja lukuunottamatta. Kirjat vaan itse koodinlukijaan ja kuitti ulos..

Oikeasti hyvä muutos on netistä tehtävät varaukset ja lainan uusimiset. Se entisajan kirjaston liuskakortistosta erilaisten kirjojen ja lp-levyjen etsiminen oli aika tuskaa, ja jos tiesi kirjan nimestä vain osan niin sitten olikin jo pahassa pulassa.
    (toki etenkin palautusautomaatti on kätevä, koska siinä ei tarvitse kuin laittaa kirjat hihnalle peräjälkeen - lainaus-automaatti onkin jostain syystä monelle paljon vaikeampi. Periaatteesta kuitenkin kannattaa suosia niitä kirjastonhoitajia)