Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

TOP-3 asiat jotka vituttaa.

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana Teemu Laine, 20 Toukokuu 2005.

  1. keija

    keija

    306
    0
    0
    se on tämä nykymuoti kun grammakin ylimääräistä pursuaa lantiofarkkujen kauluksesta yli. kun istuu niin pitää nykiä vyötärönauhaa makkaran päälle
     
  2. Naisessa pitää olla jotain josta ottaa kiinni, piste. Langanlaihat anoreksikkomallit ei vois vähempää kiinnostaa... josta päästäänkin:

    vituttaa se ajatustyyli että on aivan pakko seuraa muotia (mukavuuden ja terveydenkin uhalla), ei uskalla olla oma ittensä ja lähes harkitsee itsemurhaa jos "heikkona hetkenä" syö suklaanapin.
     
  3. Sorry ei tuu toistumaan.

    Ai ..kuinka ??
     
  4. 1) Herneet nenään vedä- liikesarjan suorittaminen tällä foorumilla lisääntynyt

    eipä tässä muuta... toi on vaan sellanen asia joka sattunu silmään ja jota mun mielestä ei vaikkapa tossa kuukaus sitten noin yleisesti esiintyny. Kohta ei tosiaan voi sanoa kun kommentit kuvasta ja sitten siirtyä keskustelemaan vaikkapa photarin ominaisuuksista ja VAIN asiasta....

    Varmaan joku tästäkin kiskoo irtopavut hengityselimiin vai kuvittelenko vain ilmapiirin hieman "kiristyneen"...

    -B-
     
  5. Tuo ajatusmalli saa vankkumatonta kannatusta täältä. Vähän lihaa luitten päälle, kiitos.

    Muodista en varmaan ole ikuna ymmärtänyt mitään, vaatteeni ovat aina olleet käytännölliset / mukavat. Esimerkiksi nyt jalassa olevat reisitaskuhousut tuskin täyttävät minkään muotivirtauksen kriteerejä millään aikakaudella, mutta ovat juuri sopivan löysät päällä, kuitenkaan roikkumatta ja taskuissa on tilaa kaikelle "tarpeelliselle" mitä tulee mukana kuljeteltua.
     
  6. 1) Laittaa kuvasarjan nimeksi "Don't tell mama!"
    ja kieltää homopuheet!
     
  7. e-0r

    e-0r

    936
    0
    0
    En todellakaan kiellä homopuheita. En halua homokommentteja tuohon kuvathreadiin, ja sillä siisti. Voin kyllä ihan sinua ja Gaylordia varten aloittaa ihan seksuaalisia vähemmistöjä käsittelevän ketjun, että voitte jauhaa paskaanne siellä.

    Kuvasarjan nimi on Don't tell mama! koska baarin nimi on Don't tell mama, eli DTM. :)
     
  8. Typerää antaa homobaarin nimi kuvasarjalle ja samalla kieltää homoista puhuminen. Siis kuitenkin halusit et kaikki tietää että olit homobaarissa, ohjasit otsikolla siihen suuntaan ja samalla haluat kieltää siitä mainitsemisen.
    Aivan sama kuin laittaisi kuvan nimeksi Polkupyörä ja samalla kieltää et polkupyörää ei saa mainita.

    Olisit antanu jonku muun nimen kuvallesi.

    Niin ja sit kun haluan et avaat keskustelun mua varten ni pyydän kyllä sitä erikseen.
     
  9. Houuuuu Nieppi rulettaa..
     
  10. e-0r

    e-0r

    936
    0
    0
    Kuvasarjalla on homobaarin nimi, koska kuvasarja on otettu homobaarissa. Kuvillani usein on esiintyjän tai paikan nimi, mm. tavastialla ottamieni bändikuvien sarjalla nimi oli Tavastia [päivämäärä, jota en muista], ja rautatientorilla Dj Casion esiintymisestä otetun kuvan nimi oli Dj Casio [päivämäärä, jota en muista].

    Kuten sanoin äsken, en kiellä homoista puhumista enkä homojen mainitsemista. En vain tahdo, että valtaatte threadin jollain typerällä jauhamisella siitä, mitä mieltä te homoista olette. Olenko muka todella väärässä jos pelkäsin, että niin tulisi tapahtumaan? Katso itse tätä muuta forumia, mm. juuri äsken Miken kuvan ympärille noussutta kohua.

    Niin ja enhän mä avannutkaan keskustelua sua varten. Tarjouduin vain tekemään niin mikäli todella mielesi tekee keskustella homoista.
     
  11.  
  12. 1. Ihmiset jotka eivät pidä kiinni sovituista aikatauluista / ajankohdista.
    - koko perkeleen päivä on mennyt odotellessa hemmoa jonka piti tulla jo ajat sitten ja nyt ilmoitti olevansa "tulossa kohta"

    2. sama uudestaan

    3. ja vielä kolmannen kerran. v-käyrä nousee nousemistaan.
     
  13. 1. Betoniseinät

    2. Helvetin painavat ja ylisuuret taulut

    3. Elinkaarensa päässä olevat A-tikkaat


    Tuli sen verran helvetisti hiki (tuskan?), että oli tasan viiminen taulu tota mallia tän huushollin seinille. Perkele!
     
  14. e-0r

    e-0r

    936
    0
    0
    Olin jo kysäisemässä, että muutatko, mutta sitten luin tuon vikan rivin.

    Onko se hieno taulu? :)
     
  15. No joo.... Oikeestaan se on palapeli, emäntä tykkää näprätä niitä kasaan. Mun pinna ei kestäis ikuna. Emäntä liimas sen vanerille, naksutteli kehykset kiinni ja voila.

    Tommonen vuoristoisen rannan auringonlaskukuva.
     
  16. 4x5

    4x5

    1 986
    0
    0
    Tuon kolmannen sanan jatkuva viljely.

    Tämä nyt on varmaan foorumin periaatteiden vastainen kannanotto, mutta ihan mielenkiinnosta, oletteko jollain (varteenotettavalla) valokuvafoorumilla nähneet vastaavaa ilmaisua millään kielellä?
     
  17. 1. Tommonen älytön peitsen kantaminen jossain hemmetin vähemmistözezuaalin asiassa, joka menee yksäritasolle asti. Varsinkin kun ei itse edes välttämättä kuulu siihen ryhmään, mutta pakko on meuhkata siksi kun se edustaa jotain hemmetin trendikästä ja suopeata suhtautumista asiaan.

    2. Herneenvetoryhtiliikeyhteenkirjoitettuna.
    Winston Curchilliä lainaten: Ihminen on tasan niin suuri kuin asiat joista se suuttuu

    3. Windows sammuu käynnistä nappulasta...Ja silti tänne uudestaan ja uudestaan vaikka vituttaa...Eria asia sitten miten paljon.
     
  18. MJK

    MJK

    1 436
    0
    0
    Tein kuvia IFI:lle ja nyt kun sain ne valmiiksi niin siellä on joku !%&# huoltokatko eikä pääse uppaamaan kuvia. Voi ~%#! Olisi vielä muutakin avauduttavaa, mutta antaa olla. Jatkakaa.
     
  19. Heli

    Heli Active Member

    6 689
    0
    36
    1. vaatiminen
    2. se, etten mä pysty mihinkään
    3. mies
     
  20. 1. Älä vaadi äläkä anna vaadituttaa
    2. Kai sinä nyt johonkin...
    3. Who cares, joten älä sinäkään...