Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. Niinpä niin jo ennen vaaleja korotetaan kansanedustajien palkkoja http://www.hs.fi/politiikka/artikkeli/Kansanedustajien+palkkioihin+tulossa+tuntuva+korotus/1135260473793 6,5% voi vittu.
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. Hmm.. Mulla on torstaina keke uuden esimiehen kanssa, täytyykin ottaa puheeksi tuo Mä haluun kans.
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. Heti vaalien jälkeen olsi tuntunut paremmalta? ;-) Parhaalta olisi tuntunut sairaanhoitajien lakon aikana ;-D
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. Ei kai se muu auta ku lähteä ehdolle. =) Tuon helpompaa homma olekaan, ku vaan jollain kepulikonstilla pääsis sisään.
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. Näin on. Ihmettelen oikeen miten noin suuri asiantuntija ei ole jo tuolla talossa sisässä äänestämässä liksaansa entistä kovemmaksi.
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. Mua on kyllä hymyilyttänyt tää. Kiitos tästä. Toi on niin totta. Autoilusta vielä sen verran. Meillä autoilijoilla tuppaa näköjään liikennesäännöt unohtumaan ilman liikennemerkkejä. Liekö liikaa liikennemerkkejä? Oikeasti on hieman raivostuttavaakin, kun tasa-arvoisessa T-risteyksessä jäädään arpomaan oikeaa ja vasenta.
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. Minä en tiennyt tuota hommaa helpoksi, sinä tiesit. Olet varmaan ollut kansanedustajana...liian aikaisin. ;-)
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. Hmm, toisaalta ollaan liian varovaisia, mutta toisaalta ei tiedetä mitä tehdä. Tässä yhdenlainen ratkaisu.
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. Nykyajan tuotteiden heikko (täysin paska) laatu ja siitä vastaaminen ns. kuluttajille (jopa niille, jotka skeidatuotteita eivät ole edes ehtineet käytännössä kuluttamaan - haistatetaan vain ylimielisesti nk. "takuuaikana" perkeleen suurella laskulla ). Ns. takuu, joka ei kata käytännössä juuri mitään, mitä pitäisi. Mm. pikku ahvenen nostossakin katkeavat heittovavat ja vaikkapa laimeassa sumussa hajoavat nk. mukamas "ammattiluokan" kamerat, joille ei anneta takuukuuhuoltoa, vaan vaaditaan alle kahdenkympin osan vaihtamisesta muutaman huntin (usean sadan euron) korvausta. Kyllä kuluttajaa nykyisin kusetetaan ja vielä irvokkaasti hymyillen - kaupan päälle. Joka kyseisen nykymenon hyväksyy, on joko heikkotahoinen alistuja, liian rikas välittääkseen rahallisista menetyksistään tai itse muita kusettava kusettaja (joka kerää tuosta touhusta fyffet brödäläskeihinsä). Aivan helvetin törkeää ja vituttavaa. Taas meni yöunet ... (ja kohta rahat) - Mutta onneksi on " TOP-3 asiat jotka vituttaa" -ketju. Perkeleen huijarikultuurillisuus. Voihan perkeleen perkeleen perkele. - E
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. Päänsärky (ja vois kait sanoa että siis oman pään huono laatu *itutt*a ?) Kakit ja fakit ! T Erska
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. Niskat ja selkä ihan sairaan jumissa täälläkin, pitänee hakeutua huomenissa työpaikkalääkärille.... ja sitä kautta johonkin terapiaan
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. Niin se on : Ihminen vittuuntuu, sairastuu ja sitten kuolee. Ei siinä terapiat paljoa auta. Rahat ne vaan vie (terapeutit ja muut puoskarit). Ja apteekkarit sekä lääkefirmat rikastuvat. Ei sitä ennenkään terveitä ihmiset olleet - ja hyvin osasivat vittuuntua, sairastua ja kuolla ilman terapioitakin - ihan itse. Miksi luullaan että jatkuva "terveys" olisi jotenkin luonnollinen olotila ? Sairaus - se on jotain "elämää suurempaa" se ! Ja kuolema ... Vitutuskin on isohko juttu -keskimäärin- se onkin öpäyt samankokoinen kuin elämäkin on ... Eikös vaan olekin justiinsa noin asiat D) ? T Erska (The "VIISAS") "hahaha" ...
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. Työpäivät joista kuluu yhteensä 4 tuntia lentokentällä tai -koneissa. Varsinaiseen työhön menee pari tuntia..
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. 1. Pirkka-asiakkaat 2. Pirkka-asiakkaat 3. Pirkka-asiakkaat Eli nää...