Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

TOP-3 asiat jotka vituttaa.

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana Teemu Laine, 20 Toukokuu 2005.

1. 3js

3js Member

686
    0
    16
    Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

..

2. 3js

3js Member

686
    0
    16

3. Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

Jaa sä niikun lehmittelet mua? Sä oot sit saaketin sonnin mullikka.
    Takin sain korjattua ihan itte ja kai mä nyt tien et ihmiset osaa valehdella mut mä en kunnioitakaan ihmisiä vaan eläimiä.
    T: Eläimellinen nainen.

4. Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

Vittuilun taso vaan nousee. Hyvä pojat ja tytöt.

5. Est

Est Well-Known Member

17 640
    1 938
    113

Totta (mutta ei hyvä).

Ruma trendi (erittäin laimeasti ilmaisten).

Jotkin ovat siinä niin taitavia alan taiteilijoita, että saavat aina syyttömän näyttämään syylliseltä provosoituaan ensin joitain ja nuoleskeltuaan lipevästi toisia (joista uskoo saavansa läpi-ilkeän harrasteensa jatkuvuudelle hyötyä).
    Perin kummallinen tapa viettää elämänsä - mikä semmoiseen mahtaa ketään ihmistä motivoida?

Varsin karkeaksi menee touhu - ei enää edes "vittuilua" vaan selkeää ja erittäin tuomittavaa haukkumista.

Onpa näkynyt kehoituksia itsemurhiinkin.

Toivoisin, että ylläpito kiinnittäisi tarkempaa huomiota niihin, jotka oikeasti ovat syyllisiä huonoon henkeen. Vakavasti.  Eivät vain niihin, joilla on persoonallisuutta, jota ei ole aina niin helppo ymmärtää ihan oikein.

Persoonallisuus on hyve mutta pahuus on pahempi kuin pahe.
    - Est

6. Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

No heh.. Nyt menee mielenkiintoiseksi.

7. Est

Est Well-Known Member

17 640
    1 938
    113

"Nauratko" sinä nimimerkin taakse kätkeytyjä minulle ? Pilkkaatko ?

- Eero

8. Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

Vähän hymyilyttää mutta en heitä aiheetonta pilkkaa. Ja pointti tässä ei ole se onko nimimerkillä vaan se mitä tänne kirjoittaa.

9. Est

Est Well-Known Member

17 640
    1 938
    113

Ymmärrän näkökantasi ja sen sisällöstä voidaan, väkisinkin, olla samaakin mieltä - koska se on, hyvin tavanomaista ja totuttua itsestäänselvyyksillä leikkimistä, taas. Ympäripyöreitä latteuksia kun ei oikein voi asiallisesti kumota. Ne, näes, eivät ole oikeasti mitään, muuta kuin tyhjää sanahelinää. Itse ongelmien kiertämistä ja fraasien taakse piiloutumista on vaikeata ottaa myöskään kohteelleen arvostavana tekona. Päinvastoin : Se on ylimielistä ja toisen arvoa ja älyä vähättelevää pilkkaa. Jos sen tekee älykäs ihminen, se on yksiselitteisesti tarkoituksellisen halveksivaa käytöstä. Puhtaiden typerysten käytös taas ei ole merkityksellistä, eikä siihen tarvitse ottaa mitään kantaa.

Hieman väsynyttä teoreettista pohdintaa näistä asioista (vittuiluista vittuuntumisiin) :

Itseäni ei hymyilytä pätkääkään se, että joidenkin tapana on kirjoitella pilkkaavan sävyisiä kommentteja toistuvasti ja esittää olevansa sitten tieten tahtoen aiheuttamiinsa seuraamuksiin viattomia, puhtaita pulmusia, saatuaan vittuilunsa kohteen suututettua ja lähes aiheutettua vaikkapa bannin uhrilleen - täysin tietoisesti ja tahallisesti, silkkaa ilkeyttään. Kutsun sellaista raukkamaiseksi ja jopa julmaksi, jos se on tietoista herkän ihmisen toistuvaa kiusaamista. Erityisen raukkamaiseksi sen tekee nimimerkin suojissa, anonyyminä piileksintä. Suora haukkuminenkin, vaikkapa kasvotusten, jos kaunoja on, olisi jotenkin ryhdikkäämpää.
    Mutta joillakin on vaikeuksia pitää ns. jauhonsa puhtaina = olla rehti ? Netissä se on kovin helppoa, kun jopa voidaan luulla itseäänkin vain nimimerkiksi. Ihmiset käyttäytyvät pahimmillaan kuin groteskit sarjakuvahahmot ja parjaamiskierros kierrokselta sekä vittuilu vittuilulta tilanne vain pahenee.

Ennemmin tai myöhemmin seuraamuksia kuitenkin tulee - jos ei osaa lopettaa. Täytyisi muistaa, että jotkin nettiantipatiatkin voivat koitua pitemmän päälle aivan oikeiksikin vihanpidoiksi. Sellainen on valitettavaa ja typerää mutta tiedän joitain tapauksia. Kaikkien huumorintaju -henkilökohtaisten vittuilujen suhteen- ei ole loputon, kun jatketaan sen laatuisia henkilökohtaisuuksiin menemisiä paikassa, joka on pyhitetty itselleen erittäin rakkaalle harrastukselle.

Jollet ymmärrä tätä viestiä, voit tiedustella tarkemmin yksityisviestissä - sinun kanssasi en aioa julkisesti käydä keskustelua - tunnen teikäläisen. Mutta sinä et tunne minua. Mutta jos viestisi ovat mielestäni asiattomia, en katso velvollisuudekseni vastata niihin mitään. Oma kärsivällisyyteni lapselliseen nettipilkkaamiseen on näillä näkymin loppu. Enkä halua sellaiseen epä-älylliseen kilpavarusteluun osallistua. Huumoria se ei ole - huumori vaatii lämpöä ja sielukkuutta, johon pelkkä ilkeys ja muutamien itseään viisaammilta opittujen fraasien toistuva jankuttaminen ei riitä.

Oletko asiasta eri mieltä - vastaathan yksityisesti, jos tunnet jotain tarvetta, kiitos ?

Ja jos kykenet, niin pyyytäisin ystävällisesti että ilman tyttömäisiä hihittelyitä.

Kärsivällisesti neuvoen,
    Eero

Tässä hieman aamun vitutuksia, toivottavasti niistä lopullisesti päästään ja tilalle tulle edes rehtiyden yritystä. Enempää en tätä valvotun yön jälkeen jaksa.

En jaksa korjat typoja enkä oikolukea tätä sekavaa ja kyllästynyttä vuodatustani. Ymmärretyksi tuleminenkaan on tuskin odotettavaa ? Ehkäpä seurauksena on taas jokin "hihi" tai pikku vittuilu ? Mutta "vitut" siitä : Sellainen kun on itselleni arvotonta, eikä ole enää kommentoinnin arvoista.
    Olen kyllästynyt tähän täällä jatkuvaan (ja pahenevaan) vittuilupeliin perinpohjin. Olen reaalielämässä hyvin vakava ihminen ja vihaan aivotonta ylimielisyyttä.

Itse olen syyllistynyt huonoon käytöksen liian usein ja olen yksinkertaisena miehenä helposti provosoitavissa. Haluan irti siitä saastasta ja yritän tässä kirjoittamalla hangata siitä edes osan pois, itsestäni.

Kaikkea hyvää.
    Tarkoitukseni ei ole haastaa riitaa - kenellekään tällä sekavalla sanaripulilla, joka syntyi kyllästyksestä, vitutuksesta ja väsymyksestä vittuilukultuuriin. Sen parodisoiminen ei näköjään siihen lääkkeeksi kelpaa - sekin muuttuu ihmisten mielissä samaksi taudiksi.
    Uskon, että typeryys on voitettavissa ...

Edit : Blaah  ...  :D

10. Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

Kiitos perustellusta kommentista. Jos nyt luet tekstiäsi ja vertaat omia kirjoituksia täällä niin ymmärrät mihin viittasin. Olen jauhanut tästä aikaisemminkin sun kanssa, mutta tajuat kai että olet ollut itse pääpäsmärinä aika monessa vittuilussa mitä palstalla on ollut. Myönnät itsekin möykkäämisesi, joten koita nyt kestää siihen kommentointi kuin mies.

Ei mua haittaa lukea jotain lapsellista "silli, silli viihdytä mua" tai "voi että, nyt se silli lukee tätä aihetta mitäköhän se kirjoittaa, jännittää" -paskaa, mutta ei se erityisen älykkäältä vaikuta tohon kirjoitukseesi nähden.

Sinänsä olen ihan samaa mieltä asiasta. Turha vittuilu on typerää, aiheesta sen voi joskus tehdä mutta siinäkin pitäisi olla joku järki. Ehkä me ollaan tällä erää sujut. Eli en ole minäkään riitaa haastamassa, mutta olisi ihan jees jos muittenkaan ei tarvitsisi enää näitä tekstejä lukea.

11. Est

Est Well-Known Member

17 640
    1 938
    113

Kiitos vaivannäöstäsi vastauksesi antamisessa.

Voisinko esittää kainon pyynnön ? Ettei tarvitsisi enää lukea toistuvasti noita "jos olet mies (niin sitä sun tätä)" - repliikkejä ? Et tiedä, mitä tämä mies on kyennyt kokemaan & kestämään ja kykenee yhäkin. Moni pikkumacho jäisi toiseksi (realiteetti, joka on todistettavasti elävässä elämässä koettu ja huomioitu, hyvin usein). Koen tuollaisen miehisyyteni kuvitteellisen tason julkisen epäilemisen ja siitä yhä uudelleen vatvomisen silkkana henkilökohtaisena vittuilemisena  / ärsyttämisenä - toki myös hyvin lapsellisenakin.
    Vaikka motiivisi - epäilemättä - ovatkin vallan hyväntahtoiset, kuten koettu niin usein on ... Mutta tuo ikävä tyylivirhe kaipaisi kyllä lievää hiomista ?

Suoruudesta pidän ja että harmilliset asiat hoidataan rehdisti pois päiväjärjestyksestä. Kuten oikeat miehet ovat aina tehneet.

Vittuilunkin lopettaminen on ihan helppoa - lopettaa sen vain !

Ja tosiaan : Voisitko, herrasmiehen tavoin, kunnioittaa (vaikket minua selvästi ihmisenä kunnioitakaan) aiempaa pyyntöäni jatkaa -mahdollisesti yhä jatkuvaa- debattia (tästä käytösvirheiden molemminpuolisesta korjaamisesta) yksityisviesteinä tästä lähtien ? Kiitos.

Mukavaa päivänjatkoa !
    Terveisin,
    Mies

Edit : Kuukle kromitin rivivirheitä.

12. Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

^^^Hölmöä tässä on se että jatkat itsekin tätä julkisella puolella vaikka pyydät ottamaan yhteyttä yksärinä.

Mutta tämä taisi sitten olla tässä. Kiitos ja anteeks muillekin ensi kertaan asti.

13. Est

Est Well-Known Member

17 640
    1 938
    113

Ja vastaan vastakin täällä - jos (kohteliaista pyynnöistäni huolimatta) teet itse niin.

Joten pois tämä "hölmö" täältä - jooko ? Käykö ?

- Mies

Edit : Typo.

14. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    116
    63

1. Ihimiset
    2. Autot
    3. Näiden yhdistelmä

Eilen oli taas hyvä esimerkki ihmisten piittaamattomuudesta liikenteessä.
    Tulin koiran kanssa suojatietä yli T-risteyksessä ja jäin odottamaan keskikorokkeelle että oikealta tuleva autojono menee ohi kuten normaalisti.

No eipä mitä, ensin ajava hidastaa päästääkseen minut tien yli, kuten kuuluukin.
    No takana oleva päätti, ettei näin saa toimia ja lähti ohittamaan edellä ajavaa autoa oikealta risteyksen kohdalla, hyvä että ehdin koiran kanssa alta.

Vittu mikä fakki-idiootti ja mikä parasta/pahinta ratin takana oli nainen.

15. SakkeM

SakkeM Well-Known Member

23 124
    3 466
    113

Naisten kunniaksi on sanottava, että suurimpiin hölmöilyihin he eivät yleensä liikenteessä syyllisty.  Toi oli sitten poikkeustapaus.

Naisten asenteista on se etu (heille), että liikenteessä naisia kuolee alle puolet miesten määrästä.

16. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    116
    63

Tämä on totta, juuri siksi kirjoitinkin noin, mutta poikkeus vahvistaa säännöt

17. Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

Vaikka saankin varmaan aikaan sovinistikortin heiluttelua, niin kehtaan silti olla asiasta toista mieltä. Tilastojen mukaan näin varmaan on, mutta se ei ole koko totuus.

Ajan melkoisen paljon vuoden mittaan, ja kyllä käytännön kokemus on osoittanut, että naiset ovat nykyään oikeasti vaarallisia liikenteessä. Mutta eri tavalla kuin miehet.

Naiset aiheuttavat tupeltamisellaan ja yhteispelin puutteellaan sekä nykyisellä "miehisellä" rajulla ja suuria tilannenopeuksia sekä äkkinäisiä liikkeitä käyttävällä ajamisellaan todella paljon vaaratilanteita.

Onneksi ne ovat useimmiten sellaisia, että kun on valppaana, niin tilanteen onnistuu väistämään. Mutta tämä reipas/miehinen naisilla yleistynyt ajotapa yhdistettynä heille muutenkin tyypilliseen yhteispelin ja ympäristön tarkkailun puutteeseen aiheuttaa näitä vaaratilanteita.

Miehet ovat toisella tavalla vaarallisia, mutta useimmiten he aiheuttavat suurimman vaaran itselleen/autossaan oleville.

Nämä tupeltavat ja vaaratilanteita aiheuttavat naiset eivät varmaan edes huomaa mitä tuli tehtyä, kun esim. vaihtavat kaistaa melkein takaa tulevan kylkeen tai aivan eteen. Penkka pölisee ja ABS-huutaa, mutta nämä leidit jatkavat vain matkaa, jos ymmärrätte mitä tarkoitan. Ja kun onnettomuus sattuu, he eivät sitten virallisesti ole "osallisia" eivätkä varmaan tule tilastoiduiksi, vaikka todellisuudessa aiheuttivat ao. onnettomuuden muiden joutuessa varpusparven lailla väistämään heitä.

18. Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

Taisin tästä jo aikaisemmin  mainita mutta.. Mä ajan päivittäin työssä autoa, ja jos nyt jokin mokailija/liikenteen vaarantaja ryhmä on jäänyt eniten mieleen, on se tyypit jotka ovat mielestään niin helvetin hyviä kuskeja että  näyttävät sen nopeilla kiihdyttelyillään ja takapuskurissa roikkumisella. Kun on homma hanskassa niin mitäs sitä turvavälejä pitämään.. Ollaan ammattikuskeja sen verran että se pitää näyttää muillekin.. Eniten tässä porukassa on mielestäni miehiä.

Mutta se varsinainen vitutuksen aihe liittyy myös liikenteeseen... Perkeleen navigaattori hukkaa signaalin ja ajattaa pitkin maalaisteitä turhaan. Jep, TomTom ei ole ollut viime aikoina kovin pop.

19. Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

Tuttua porukkaa...  :) paku- ja taksikuskeja enimmäkseen.

Harmillisia, mutta en koe heitä kovin vaarallisiksi, muuten kuin tuon perässä roikkumisen takia.

Näihin roikkujiin auttaa monesti oman tuulilasin pesu, siitä kun lentää ihan riittävästi nestettä puskurissa roikkujankin lasille, viidennellä kerralla sitkeinkin lopettaa lasinsa pyyhkimisen ja jättää väliä tällaiseen "idioottiin" joka jatkuvasti lasiaan pesee.

Toinen keino on sitten hidastaa siihen nopeuteen jolle sopivaa turvaväliä se takana roikkujakin pitää... se on aika vähän joskus. Yleensä reaktio on äkäinen ohitus, mutta kun se roikkuja on reilun matkan päässä edessä, niin se on ainakin itselle turvallisempaa.

Pidän silti arvaamattomasti, nopeasti ja äkillisesti, "miehekkäästi", säntäilevää nykynaista vaarallisempana. Ne pääsevät vielä joku kerta yllättämään, en ehdi väistää ja sitten kolahtaa....  :mad:

20. Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

Minusta naiset ovat ratissa varovaisia, kunhan moottori käy. Kun auto sammutetaan, silloin sammuu myös peili ja autoilu-aivot. Nykäistään ovi auki levälleen ja loikataan keskelle katua, katse kännykässä, ja sama toisinpäin: kun autolle tullaan, loikataan kadulle katse avaimessa ja revitään taas ovi auki, katse tällä kertaa pikkusormessa. Suunta, mistä likenne tulee, sinne ei katsota missään vaiheessa. Tai katsotaan: sitten kun moottori taas käy ja peilit ovat käynnistyneet, silloin aletaan varovaisiksi, koska ollaan liikenteessä...