Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. Kellon kilauttelu on vähän ikävää kun siitä yleisesti saa kiitokseksi hyvin vittuuntuneita katseita. Toimii kyllä siinä tarkoituksessa hyvin, että tulee huomatuksi.
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. Äh, tää liikennetouhu on yhteispeliä. Koiran ulkoiluttaja koittaa pitää koiransa oikeassa laidassa ja hillitä piskiään olemaan syömättä pikku lapsia, pyöräilijät yrittävät muistaa rimpautella kelloaan kaahatessaan hitaampien kulkijoiden ohi ja pikku lapset koittavat pidätellä halujaan vetää koiraa hännästä. Mutta kun tuolla liikenteessä tahtoo käydä niin, että unohtuu ne muut liikkujat ja korvien välissä soi vaan MINÄ, MINÄ, MINÄ.
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. (vanha vitsi) Yritin ajella Walesin maaseudulla kaikessa rauhassa, kun paikallisradiossa varoitettiin yhdestä hullusta kuskista, joka ajaa väärällä puolella tietä. Oli pakko soittaa sinne radioon, että muka yksi hullu kuski ajelee tien väärällä puolella, niitähän on kymmeniä!
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. Ei se fillarin kello niin paha ole, kun vaan soittaa tarpeeksi ajoissa. Ei sillain metrin päässä. Liikenteessä olisi mielestäni hyvä mennä seuraavalla asenteella: Pienempien/hitaampien/kokemattomampien velvollissuus on pysyä poissa edestä parhaan kykynsä mukaan. Mutta isomman/nopeamman/kokeneemman velvollissuus on väistää. Eli jos kanssaliikkuja töpeksii, olet silloin se 'kokeneempi' ja siten väistämis velvollinen Joustavuutta.
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. Entä sitten nämä fillaroitsijat jotka ovat laittaneet rahaa julmetusti siihen fillariin sen varusteisiin, sekä vaatetukseen, mutta se kello, sitä ei ole voinut sitten ostaa, ehkä se ei vaan istu siihen fillarin ulkonäköön. Sitten tullaan urku auki takaa esim. malmin lentokentän kapealla pururadalla takaa, ja kun sitä kelloa ei ole, vaan suhahdetaan siitä 20-30 cm päästä ohi ja mulkaistaan vielä mielellään perään....
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. Enhän minä kaupungissa koiraa talutakaan. Maaseutuhan alkaa kehäkolmosen ulkopuolelta, olen junttilassa asuva. Talutan koiraa yhteisellä pyörille(mopoille myös) ja jalankulkijoille merkityllä tiellä. Itselläni heijastin, ja koiran hihnassa myös. Koiramme asustaa kotonamme laitakaupungilla, ja pihalle on aidattu sopivan laaja piha-alue kulkea. Kulkiessani pimeällä kiitävien takaa tulevien pimeitten pyörien suhahtaessa vauhdilla olkapäätäni hipoen tulee vaan joskus mieleen, että olisi valokin paikallaan, ja kelloakin voisi kilauttaa ajoissa, vaikka sellainen kellokapistus ei taida katu-uskottava ollakaan. Koira on hihnankin päässä vaistojensa orja, jos vaikka pupunen loikkaa pusikosta tai sopivan miellyttävä haju yllättää tien toisella laidalla. Ihan vain kypärättömien pimeitten pyöräilijöitten omaksi turvaksi tässä mussutan. Ja muutenkin yhteisen hyvän eteen. Sinähän puhut nyt kuin eräs putputtaja karkeasti yleistäen joidenkin yksittäistapausten pohjalta. Kusia en korjaa, mutta paskat pussitan ja vien jätökset niihin kuuluviin paikkoihin. kapa P.s. Minulla on pyörä, ihan hyvä sellainen. Käytänkin sitä ja siinä on kello ja pimeällä valo. Sitä kelloa kannattaa käyttää ajoissa, eikä vasta metrin päässä. Silloin ei tule mulkaisuja. Ja jos tuleekin, niin vähemmän ne sattuvat, kuin kunnon rypeminen.
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. Yksi vajaakennoinen pyöräilijä tässä joku aika sitten pudotteli alamäkeen about 35 km/h iltahämärässä, ilman valoja tietysti, mutta kyllähän minä hänet näin. Ja hänkin minut. Ja koiran. Päätti mennä siitä välistä. Narua hän tietysti ei nähnyt, eikä järki sanonut, että siinä välissä saattaa sellainen olla. Toiselta puolelta olisi ollut ehkä hiukan fiksumpaa yrittää. No, siitä sentään selvittiin säikäyksellä, kun heitin Flexin kädestäni sinne toiselle puolelle. Joskus hoksottimetkin vielä pelaavat. Homman pelastus oli se, että k.o. tolvana sattui tulemaan edestä päin. Takaa en olisi välttämättä huomannut. Kun iltapimeällä kulkee jossain tyhjällä tiellä eikä ketään muita näy liikkeellä mailla halmeilla, ei sitä piskiä välttämättä aina pidä housunlahkeessa kiinni. Joku jo totesikin edellä, että avainsanoja olisivat toisten kulkijoiden huomioon ottaminen; puolin ja toisin. Nuo uberihmiset vain tahtovat ajatella niin, että MINÄ kuljen omia menojani, ja TOISET ovat velvollisia ottamaan minut huomioon, vaikkapa lakoamaan ojiin kun UBERMINÄ kaahailee.
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. Ei minua sinun koiranulkoiluttaminen vitutakkaan enkä ole syyttänyt sinua mistään. Joten älä ole moksiskaan. Mutta paljon on höhlää koiranpitoa - kuten dorgaa pyöräilyäkin. Vitutti, kun hyppi koira pusikosta kimppuun vaikka ajoin itse moitteetta. sanoin, kun oli aiheesta vitustuskeskustelu. Ketään täällä kirjoittelevaa en osoitellut tai syytellyt mistään.
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. Nyt kun saatiin koiranpaskat mukaan, voidaan seuraavaksi alkaa keskustelemaan siitä mikseivät bussikuskit tervehdi (vrt. lehtien tekstaripalstat).
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. Noh... idiootit on aina erikseen Itse ajan 3500-4500 km vuodessa kehä III:n sisällä, eli kaupunkimaisessa ympäristössä. Kesät-talvet. Viimeisen 3 vuoden aikana on tullut kaikenlaisia tilanteita, mutta ei ole kolahtanut vielä... kop, kop. Liikenteessä auttaa kun tekee muille selväksi mitä on tekemässä. Eli ne käsimerkit. Kummasti auttaa kun ottaa katsekontaktin ja osottaa kädellä mihin on menossa. Toimii myös jalankulkijana esim. suojatiellä. Pimeällä käytän valoja edessä ja takana, ja kello on. Kello on vielä sellanen automaatti malli: rämisee koko ajan jos ei pidä peukkua sitä vasten ...tämä ei toki tarkoita ettenkö olisi idiootti.
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. Kylhän nyt vanhat fotaajat osaa koiransa ulkoiluttaa ja siinä välissä hieman aina polkaistakin Mut kai te myönnätte että kummissakin on mänttejä tapauksia, noissa huonoissa koirapitelijöissä ja surkeissa polkijoissa ? Myöntäkää nyt vaan ... Edit : Ja koiria on tullut itsekin aikoinaan ulkoilutettua - varsin monia tuhansia kertoja - kaupungissakin.
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. Vain yksi asia nyt : LIVEVIIVI videon kuvaamisessa järkkärillä. On tullut ostettua värkki jossa on moinen ominaisuus eli video. mutta kun se perkele toimii vain sen liveviivin kautta. Olen nyt Kreikassa, jossa aurinko paistaa, on kolkytä lämmintä ja silleen. Ja kun nyt yrittää siitä näytöstä kameraa suuntailla sinnepäin, niin eihän siitä mitään näy. Tai ei siis mitään oleellista. Eli onko kuva tarkka, miten se valottuu, tms. Karkea suunta on ainoa saatava informaatio, ja sekin vain taivaanrannan tai muun suuren valoisuuseron omaavan kohdan avulla. Eli täysin perseestä moiset viritykset. Ja joku humoristi kutsuu niitä etsimiksi..... ja on taatusti liki uusinta tekniikkaa tuo LCD, josta sitä videota yritän tiiraila. Taidan unohtaa mokoman video jutun kokonaan, kun ei voi mistään päätellä onnistuiko edes sinnepäin ennenkuin kotona koneella.
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. Suomi on suomi. Tööttääminen, kellon kilistys tai mikä vain yllättävä äännähdys saa aikaan tunteiden kuohahduksen. Onneksi on fillaristeja jotka kilauttavat.
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. Ja mikseivät nämä jo toisakytävuotta sitten tulleet hienot niiaavat bussit koskaan niiaa kun niihin menee lastenvaunujen kanssa? Kuskien laiskuusko siinä on takana vai onko tää hieno koneisto liian vikaantumisherkkä?
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. Mullon pyörässä torvi. Ja sitä saa kyllä käyttää (ainakin lähes) päivittäin. Sillä pystyy myös säätelemään sitä ääntä välillä ystävällinen ja hento pikku törähdys - todella paljon vähemmän ystävällinen hätätuuttaus.
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. No pistetääs tähän just tän hetken asiat mitkä vituttaa. 1 Monitoimitulostimesta musteet ja värit lopussa. 2 Rahat vähissä(palkkaan noin viikko.) 3 Valehtelevat ihmiset.
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. No asiat nyt on korjaantunu mut kun kävin äsken kaupassa niin nahkatakin vetskari hajos.
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. No niin. Ai mutta tämähän on aivan uskomattoman mainio uutinen, kello 21.31 valehtelevat immeiset katosivat tältä vinossa pönöttävältä kivipalaltamme. Hmm, mikähän heidät hävitti. Ei kait ne alkaneet puhua totta, mikä taitaisi olla lopullinen kuolinisku ihmiskunnalle. Aatteles nyt jos jokainen sanois sen mitä oikeesti ajattelee, niinkuin minä, että et nyt voi olla noin naivin typerä lehmä että kuvitttelet ettei kukaan enään koskaan sulle valehtelis. Nahkatakkiongelmaan voi aina miettiä, ett onneks ei ollu pöksyt. Think posetiivari.