Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. Äläs ny, toi oli hauska: Minäkin nostan 93 kg penkistä ihan kevyesti. Joka kerran, kun nousen seisomaan.
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. Mutkun mä nostan oikeesti 10kg painoja käsipainoja punneran ja treenaan kahvakuulalla ja palakin kasvaa.Eikös se ole hyvä kun kantaa huolta terveydestä? On jo pieni kohouma palassa.
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. Edelleen vituttaa nämä 'minä-sitten-olen-maailman-paras-kuski' autossa kännykkään puhujat. Noin puoli vuotta sitten muuten yksi liiketuttu halvaantui kaulastaan alaspäin ollessaan kyydissä jossa kuski puhui kännykkään. Samassa onnettomuudessa myös kuskin vaimo menehtyi. Kuskille itselleen ei tietty käynyt mitenkään. Että sillä tavalla.
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. Syöttäkääpä tää handsfree-homma monikansallisee pörssiyhtiöö, joka tekee melkosen osan tuotannosta puhelimen välityksellä. Handsfree toimii useimmiten miten sattuu, jos sitenkään vaikka viestintäpäällikkö(?) on sitä mieltä, että "minun käytössäni tämä toimii mainiosti".
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. Kirsikka Morning (entinen teatterikriitikko Hesarista, tosivanha) puhui tv-ohjelmapalstalla 60-vuotiaista vanhuksista. <itse juuri tuon kynnyksen täyttäneenä, enkä vielä eläkelöytyneenä koen olevani muuta kuin vanhus. Anteeksi vaan, jos huomenna uskaltaudun liikenteeseen. kapa
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. Nääääääähh, liikentes selvii aina ku painaa latikan pohjaa ja toivoo parasta. Iästä riippumatta.
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. Tarkennus lienee paikallaan. Itse 41-vuotiaana en koe 60-vuotiaita vanhuksiksi. Ellei sitten tuon ikäisenä ole jo niin huonossa kunnossa että ajaa autoa etukenossa jatkuva irvistys ja silmien siristys päällä. Tietty joku kaksikymppinen voi kokea asian toisin. Se mitä joku Kirsikka Morning tai Persikka Evening sanoo lienee yhdentekevää tässä yhteydessä. Mutta ei ilmeisesti sinulle.
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. Kakskymppisistä tuliki miälee: Jonain päivään mieki vaihan Volvoo taivaansuuren Scanian pakoputken mikä mörisee aivan saatanasti. Saatan oppii jopa uskomaan, et tehoo on aivan helvetisti. Sit mie kyykytän kaikki kakarat liikennevalois......
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. Pänniipä taas vahvasti aina myöhässä olevat asiakkaat, jotka kuvittelevat maailman pyörivän napansa ympärillä ja ettei nyt valokuvaajalla ole lauantaisin muuta tekemistä kun odotella heitä ja yrittää järjestellä pettäneitä aikatauluja uusiksi. Hetken pohdittuani... Vituttaa jopa.
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. Emäntä vajaaksi neljäksi viikoksi Englantiin ja eikös koiralle "hot spotteja". Kymmenen päivän lääkitys ja pönttö päässä. Päivystävällä lekurilla piti käydä ja kulut lääkkeineen toista sataa. Täällähän ajellaan karvoja ja laitetaan voidetta. kapa p.s. Sorry tuli väärään paikkaan. Piti laittaa tuone :-( osioon. Vaan eikös tuossa ne kolme vitutusta löydykin: - Koiran hot spotit - Ikävä katsella tuota pönttöpäätä - Ylimääräinen rahanmeno Tuosta emännän katoamisesta - no, siitä en sano mitään ;-)
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. Suomen kielen alennustila. Ei riitä että kuvia printataan CANVAKSELLE silloin kun niitä printataan kangaspinnalle. Nyt mainostetaan kankaasta tehtyjä laukkujakin CANVAS-laukkuina... Kai tässä pitää kohta kaivaa CANVAS esiin ja PAINTATA siihen OILCOLORia plussavitutukset niitä tavallisia, työttömyys ja ihmisten yleinen minäminäminäminä-ajattelu.
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. Kurkkukipu ja kuume. Viime aamuyöllä heräsin ja spygly lensi kuin lesken varvi. Jos joku haluaa vielä tänään vittuilla yksäreillä, niin voisiko sen jättää vaikka huomiseksi ? - Kun tulin äsken himaan oli mulle lähetelty täysin umpihullua tekstiä. Mä en vaan saatana tänään jaksa ! - OK ? - Erska
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. Jos aiheessa pysytään ja ei nyt varsinaisesti vituta, vaan pikemminkin kuvissa tökkii... 1. Väkisin tekeminen 2. Liiallinen nmuokkaus, shoppaus, muovisuus... 3. Tarpeettoman isoilla aukoilla ahnas kuvaaminen.
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. Mä en ymmärrä miten se puhelimen piteleminen nyt niin paljon siihen ajamiseen vaikuttaa. Sen kyllä olen huomannut, että jotkut keskittyvät siihen puheluun niin paljon, että ajaminen ei onnistu samaan aikaan, mutta ei taida olla siitä kiinni onko puhelin korvalla vai ei.
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. Tuo puhelimeen puhuminen on aika kyseenalainen kielto. Yhtälailla pitäisi sakottaa, jos ajaessaa tupakoi, syö jäätelö, juo kahvia tms.
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. Ei pitäisi, sillä ne toimet eivät varaa ihmisen aivokapasiteettia ja aisteja läheskään samalla tavalla kuin puhelimeen puhuminen.