Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

TOP-3 asiat jotka vituttaa.

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana Teemu Laine, 20 Toukokuu 2005.

    1. Pomo on (taas) pois.

    2. Joudun tekee senkin hommat

    3. Vittu kun vois tehä omalle vastuulle kuuluvat hommat eikä "delekoida" niitä toisille ja kerätä ite krediiti ja hillot. :(
     
  1. 4x5

    4x5

    1 986
    0
    0
    Kosta sille, vetäise aamupuurot napaasi sen kupista. Koirasi kaipaa selvää näyttöä henkisestä ylemmyydestäsi isäntänä..
     
  2. 1 Puheelin liitymää myyjät.
    "Äps saakel että särähtääp korvoon kun puhelinmyyjä vettää sieltä kuopjoon päästä että onko sulla saanalahtelaane viälä ko me täälä teleee finlandiist..."
    Jumaliste murre on hieno juttu mutta muutenkin korpee noi soittelevat myyntitykit niin silloin ei kyllä oo murteen paikka.

    Ei niitä kolmea nyt saa kasaan mut toi vituttaa nut parin muunkin edestä .....Oikeen mahaan sattuu
     
  3. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Gaylord sama juttu kun sieltä etelästä soittavat tänne ja vääntävät sitä puhetta "sanonko mistä" kautta kierrettynä niin koetappa siinä pitää pokka ettei repsähdä. Viimeksi kun soitti niin taisi joka toinen sana olla vielä "okkei" sana. ^_^

    Mä en muutenkaan kässää sitä miksei voisi alueellisesti niitä soittoja tehdä ja mainostamista jos sitä halutaan harrastaa? Ja myöskin kannattas olla ovelus ja käyttää sukupuolta hyödyksi eli poetsut soitteleloopi flikoille ja flikko myyjät vastaavasti sit poetsuille? Kyl mä tyksin enemmän rupatella flikan kans :p

    Mitähän muuta piti todeta? No se et mä omasta vakuutusyhtiöstä tuli yhtenään täs talven aikana soittoja kyselyjä niin mun oli pakko sit vaihtaa ihan vakuutusyhtiötä kun eihän sitä jaksanut. Varsinkaan kun polliisi ei sitten ottanut häiriköinti soitteluna ees. O_O
     
  4. No sanoppa mistä kautta..

    Soititsä tosiaan poliisille kun vakuutusyhtiö yritti kaupata "päivityksiä"

    Hyvä Emerik :) Jatka samaa rataa...Kyllä se siitä vielä, niin ei tartte sitä vähääkään olla ihmistrn kanssa tekemisissä. Irkaaamallahan saa kivasti lyhenteillä ja kaikenmaailman merkeillä rikastutettua tota vuorovaikutusta.
     
  5. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    ..sano sä O_O

    No en tietystikään. Mut toi tuli mieleen kun kerran tulin tuolta isosta talosta ulos niin yksi "spurgu" sitten tuli juttusille ja rupesi selittämään että hänen ruokansa myrkytetään. No minähän tietysti että utelin ja funtsin asiaa syvästi kunnes lopulta tokaisin että kyllä ilman muuta menet tuosta poliisilaitokselle nyt tekemään ilmoituksen jonka vieressä sitten oltiinkin. O_O

    Mukavaa kun mä oon hywä. ^_^

    Joo-o, kyllä irkki on tosi nasta juttu. Mukavia persoonia ja ihan älyttömiä juttuja sekä mahtavia persoonia joilla on mieletön huumorin taju. Hip hei! \(^,^)/
     
  6. Äh. Se lakipykälä käyttöön missä rikoksen tekoväline voidaan tuomita valtiolle menetetyksi... Eihän noi ton tyyppiset rangaistukset tutkimusten mukaan vähennä rikollisuutta, eli pelote ei tehoa, mutta kyseinen pervo ei taatusti koskaan voisi satuttaa yhtäkään lasta enää ikinä. Sitäpaitsi, joskus "kosto" mentaliteetille on mielestäni käyttöä ja nämä ovat juuri sellaisia tekoja.
     
  7. 1 ~ ensimäinen kyy tämänaamuisella puolukkaretkellä.
    2 ~~ toinen kyy tämänaamuisella puolukkaretkellä.
    3 ~~~ kolmas kyy tämänaamuisella puolukkaretkellä.

    + että en saanut yhtään kunnon kuvaa niistä.
     
  8. Mä komppaan tätä
     
  9. tai kivensisään vaan ja ei sallita suljetulle osastolle siirtämistä "suojaan" ni eiköhän "pojat" kanssa kerro mitämieltä kyseisistä toimista...

    -B-
     
  10. mua vituttaa se, että ihmiset ei vaivaudu editoimaa noita lainauksia :D
     
  11. Ai näin?
    Nii muaki
     
  12. juice

    juice

    912
    0
    0
    No joo, noita on tosiaan jostainsyystä riittäny tänäkesänä, ittelläkin on tullut nyt kaksi kertaa muutaman päivän sisällä kyy polulla vastaan ja sitä ennen viimeksi varmaan yli kymmenen vuotta sitten... Mikähän noita liikuttaa??

    No toisella kerralla oli 'kamera' eli pokkari mukana. Ympäristö vaan oli kärmeksellä sellainen että siitä ei juuri saanut kummoista pönötyskuvaa :(
     
  13. Hoplaa, yo-kirjoitukset ohi syksyn osalta, ei vituta niin mikään!
     
  14. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    1) Asiaton kielenkäyttö välillä foorumilla. Hiukan ärsyttää tai sattuu silmiin. Myös typerä provosointi. Välillä myös rento meininki on hiukan kadoksissa. Porukka on mukavaa edelleen ja fiilistä on vaikka muille jakaa välillä vaikka satunnaisesti kärhämiä näyttää syntyvän? Onko sitten valokuvaajat niin vaikeita ihmeisiä? Koetetaan hymyillä ja ei ajatella aina liian vakavasti. Eikä tekstiä lueta suurennuslasin avulla vaikka olisikin likinäköinen.

    2) Hiukan toi oma elämä tuntuu tylsältä. Mutta ei siitä sen enempää kuhan murehdituttaa jne.

    3) Kauniit kelit on kuitenkin ja sen puolesta olisi mukava koettaa kuvata ja ehkä toteuttaa kuvaus ideoita. Tietysti jos niitä olisi mutta kuitenkin fiilis on välillä tiukassa. Tosin myönnetään että mitä on kuvannut ja jaksanut niin ihan hyvin on onnistunut eli huomaapi sen että kamera ei pölyty turhaan koristeena. Pientä positiivisuutta. No ehkäpä tämän kolmannen tympäisyn takana on että nälkä kasvaa.
     
  15. Eiks irkki ookkaan kivaa
     
  16. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    1) Paskanjauhanta ja kuvien pilaaminen!

    Linkki: http://www.kameralaukku.com/viewtopic.php?t=3015

    Okei, jos huomiot on jäänyt pienenä saamatta niin ei sitä tarte kuitenkaan hakea tuolla tavalla. Jumakauta, hiukan sinne pääkoppaan ajatusta ja ne turhat lässytykset vaikka toisaalle. Kyllä hyvä läppä kelpaa aina mutta ei sitä jaksa ilman kommentin kommentia kuvaan lukea kukaan. Ja onhan se aika loukkaavaa kuvaajaakin kohtaan tuollainen tyyli. Kuka viitsii kohta kuvaa postata tänne jos tuohon tyyliin jatkuu?

    2) Gaylord voi ruveta miettimään niitä höpinöitä yleensäkin.

    3) Enköhän keksi tässä iltapäivän kuluessa tähänkin jotain p*rkele.
     
  17. pmu

    pmu Well-Known Member

    2 052
    44
    48
    Tuskin olen väärässä jos sanon, että tuon ketjun viestit olis irkkiin sopivampaa materiaalia (tai vaikkapa yksityisviestimatskua) - ei niinkään viestejä valokuvausaiheiselle keskustelufoorumille.

    PS: Sama pätee ihan pirun isoon osaan muistakin laukun kirjoituksista.
     
  18. keija

    keija

    306
    0
    0

    1: sama kuin emerikillä
    2: olen läski ja haluan silti lisää mässyä
    3: ei mitään hajua mitä keksisi talveksi tekemistä
     
  19. Kohtaan 2: Pari kuvaasi muistellen (joissa mielestäni hieman vilahdit näkyvissä) uskallan esittää kysymyksen: mistäköhän kohtaa? Et kyllä oikein antanut "läskiä" vaikutelmaa niissä kuvissa.

    Kohtaan 3: Kuvaa, kuvaa, kuvaa. Luonnosta löytyy vaikka mitä talvella, vaikka valo onkin vaikeeta.