Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. Minusta olisi hyvä, jos sanoisit myyjän nimen. Se ei ole toki kunnianloukkaus jos asiat sanoo niin kuin ne ovat. Ja monia tämä asia kiinnostaa nyt hyvin paljon. Mainittu myyjä voisi siinä tapauksessa antaa oman vastineensa asiasta, mikäli näin haluaisi.
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. Eiköhän täällä ihan valokuvaharrastajat kirjoittele ja tavaraansa myy, ainakin hyvin suureks enemmistöks. Ammattilaisia vähemmän (valokuvauksen tai kameramyynninkään)... Mutta huutonettiä ja vastaavia parempi tilanne ehkä sikäli että täällä useimmat ovat niitä vanhempiakin kameroitaan käyttäneet ehkä valokuvaukseen, eivätkä vaan ullakolta löytäneet myytäväksi.
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. 1.Móiretta kuvissa 2.Kaatuvia ohjelmia ja móireisia kuvia 3.Móireen poista kuvista
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. Tää vois olla myös päivän osiossa, ehkä paremminkin mutta tavallaan tää vituttaakin : Olin tapani mukaan yökuvailemassa. Koska oli jäänyt Naisfrotton pikakiinnityslevyt himaan, otin kuvia käsivaralta ja pari kertaa nojasin tukea ottaen mm. sillan kaiteeseen. Yhtäkkiä kuutamoa ja sen heijastumia öisestä Suomenlahdesta kuvaillessani poliisit pörähtivät paikalle ; Joku oli soittanut että oli nähnyt jonkun (kaukaa jonkin vastapäisen rannan asuntonsa ikkunasta ) muka "potkivan lamppuja" satamassa. Vitut, siellä ketään muita ees näkynyt kuin minä, tyhjä ja tuulinen mesta. Varmaan kameran tarkennusvalo välillä välkkyi ja siinä oli sitten ne "lamput" ? Täällä Stadissa hajoitetaan, poltetaan ja tuhotaan koko ajan kaikkea ja sitten kun yksi viaton ja lainkuuliainen valokuvaaja ottaa parit kuvat hälytetään poliisit. Perkeleen naurettavaa. Mitään en ikinä tuhoa vaikka olenkin -muutoin- hiukka äkänen ukkeli joskus ... VITTU ! - Erska Edit: Lisään kuvan skoudeista, jotka saapuivat tarkastamaan henkilötietoni ja kysymään että: "kuvailetko täällä useinkin, missä asut..." ja lopulta hieman leppoisammin että: "...Onko tullut hyviä kuvia". Olen kauneuden palvoja, en rikollinen. Ottakaa kiinni rikollisia eikä minunlaisiani, ANTAKAA MUN KUVATA RAUHASSA !!!
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. Tässä omakuvani, jonka otin pian karsean selkkauksen jälkeen, "siellä jossain", viimaisessa ulkosäässä, mainitun kauhean tapauksen surullisissa ja tunnekuohuisissa jälkimainingeissa (olen hyvin herkkä mies). Tuosta söpöstä omastakuvastanikin jo älykäs havainnoitsija äkkää kyseessä olevan rehdin ät ryhdikkään normiperuskansalaisen ! Rikolliset ja paskiaiset näyttääkin ihan toisenlaisilta kuin tämän selkeästi ja eittämäti umpikiltin ynnä jämptin ukon kasvot !!! Jumalauta sentään, miten pistää surulliseksi !!! :[-E
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. PERKELE !!! Mä olen kuvaillut näitä rantsuja pikkupojasta lähtien, ennenkuin noiden uusrikkaiden sisämaan asukeiden, savolaisten "rantakallojen" keittäjien ja venäläisten mafiosojen ökytalot on tänne bygattu ! Nää on MUN RANTSUJA - EI TEIDÄN. Vittu, miten vituttaa, ihme natsisaksameininkiä ! Ei muka saa kuvata tyhjiä, öisiä rantoja rauhassa enää nykyisin !! Haistakaa lahnanperse, te turhaan poliiseille soittelevat ikkunoistanne kyttäilijät - jos noin pelottaa asua meren rannalla muuttakaa vaikka Moskovaan !!! - E :[ Edit: Täs oli nyt kolme vitutusta tälle yölle ja aamulle (liittyen hiukka väljästi vapauden riiston tematiikkaan). Muuten onkin mulla ihan kivat fibat elämästä. Hyvää huomenta vaan kaikille Teille ! - Est
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. Est: Eikö ole kuitenkin hyvä että poliisit tulivat tarkistamaan mahdollisen lamppukaratekan? Turha tuosta on hernettä nenään vetää... Välillä vituttaa kun kytät ei oo koskaan paikalla ja välillä kun on aina kimpussa. Miks ei koskaa sillee sopivasti?
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. Kyllä, sisäasiainministeriö kohdentaa tarkasti ne niukat voimavaransa. Pelkäämme aikaa että saavat lisää voimavaroja. T. K.
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. Hih, pysäyttivät minutkin tuossa just, valittivat etteivät näe takarekisterikilvestä numeroa, kun se on kurainen. Kohtuullisin ponnistuksin vältin sanomasta "Käynti optikolla saattaa auttaa..." ja näytin kiltisti bumagat. Tärkeää yhteiskunnallista tehtäväähän he. Kuran kanssa on aina ongelmia.
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. Olin minäkin joskus nuorempana joskus sitä mieltä että kissalan pojat on aina väärässä paikassa ja joskus jopa minua kiusaamassa, mutta ihmisiä nekin on. Helppo kohde hermostumiselle.
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. Niipä. Tosin siloin kun minä olin parikymppinen, ne tosiaan kiusasivat minua. Joka kerta kun poliisiauton näki, ne pysäyttivät ja etsivät kuplasta vikoja. Jos ei muuten löydetty sakotettavaa, niin sitten käskivät sammuttaa auton ja töötätä. Eikä 6v. järjestelmän kupla mitään tööttää auto sammuksissa ;-)
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. - 1 - MV-filkkojen kehittämiset on kussut ihan urakalla. Syynä turkuvesi tai joku muu identifioimaton tekijä - 2 - Kun en laakaa uskaltanu tuhlata niin kuvasin rullaa ja jostain syystä Panf+ -kuvat kehittyi äärettömän jyrkiksi. Graafisiksi. Normaali N-kehitys tuotti III:n vielä kohdalleen mutta V huitelee jossain missä normaalisti olisi lähes valkoista jo..... Ehkä skanneri tai joku noista jotain pelastaa - 3 - Ne rullafilmit jotka kehityksen puoletsta meni ok (neopan 400 pyrocatissa), paljastivat yhden filmiperän alkaneen kärsiä valovuodosta... Sayonara kuvat :| Onneks oli nyt digi millä näpsin suunnilleen samoja aiheita ja onneks yleensä on vähintään kinopokkari jolla tulee kanssa kuvattua... Nyt noilla ruuduilla on dokumentoituna pala jo kadonnutta historiaa :/
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. Kyllä digi on hyvä, siirrypäs Vuokko kokonaan digiin. "Sinivuokotkin" ovat jo siirtyneet ! Filmi on vain menneisyyden haamu, pikkusen -vanhanaikaisesti- ehkenpä jänskä, mutta silti vain haamu, eikös vain ? ___ Kyllä poliisi hyvää työtä tekee myös (auttaneet minua esim. joskus varsin suuresti ja olenkin siitä kiitollinen). Eikä tuo ollut poliisien vika edes, vaan jonkun verhojen takaa kurkkivan pelkurin, joka oli luullut valokuvaajaa vaaralliseksi terroristiksi, sabotööriksi tai vähintään katujen huligaaniksi. Ei kannattaisi muuttaa Itä-Helsingin rannoille asumaan umpikorvesta, jos täällä ei oikein uskalla elää. Jättäkää nämä tuuliset ja karut mestat aidoille stadilaisille, suosiolla. Henkilötietoni tarkistettuaan jättivätkin poliisit siis minut sitten rauhassa jatkamaan kuvauksiani. On vain jotenkin niin tragikoomista, kun täältä rannoilta on viime vuosina pltettu yksi kesäsauna, tanssilava, grillikatoksia, koko ajan hajotettu puiston/kadiúnvarsipenkkejä ja vaikka mitä. Ja sitten tullaan kuin ratsuväki rauhallisen valivalikuvaajan tykö ... ___ No, virheitä sattuu ... annan tämä heille anteeksi. Kyllähän he itsekin hymyilivät tilanteelle, kun pääsivät kanssani juttusille. - Erska Edit: Parit typot.
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. Tämän päiväisen vitutuksen aiheutti tekijänoikeusjärjestöt. Laskeskelin, että siitä hyvästä, kun studiolla soi ylen radiokanava ja ovi on auki yleisölle, maksan 397,60 euroa vuodessa ja mitä tällä rahalla sitten tehdään? No esimerkiksi tuollaista: Widenation Että voi kyllä vituttaa törkeästi, kun tyhjäpäisten lässyttäjien ja muutaman soittolistabiisin kuuntelemiseksi saa yrittäjä painaa monta tuntia duunia, ansaitakseen rahat tuonkin kulttuurin maksamiseksi. Eli liittyy tuohon -> http://yle.fi/uutiset/kotimaa/2010/04/kulttuurituotteiden_laiton_lataaminen_kuriin_laajalla_kampanjalla_1639236.html (EDIT: korjasin linkin, l puuttui perästä -Frank)
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. Kiitokset Frank, pienestä näytöstä kun tihrustaa, niin ei aina kopiointi osu kohdalleen. Ei toi kanavan vaihto sikäli tuo säästöä, kun Teosto ja Gramex veloittavat sen saman joka tapauksessa. Ne kun laskee summansa neliöiden mukaan ja mulla on täällä yli 100 neliön studio. Ohjelman laatu saattaisi kyllä parantua. Spotify:ä nykyään suosin kyllä enemmän yksin istuskellessani, ennen soittelin shoutcastista jotain. Se on vaan kun on asiakkaita kuvattavana, niin yle suoltaa sellaista neutraalia kohinaa, joka kelpaa enemmän ja vähemmän kaikille. Enkä ollut tuohon laskenut vielä mukaan sitä 230 euroa, mikä menee sen radioyhtiön ylläpitoon.
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. Jos vappukeli tuntuu vähän tunkkaiselta, ja akkunatkin pesemättömiä, niin tämä saa asiat uuteen näkökulmaan: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/7/73/Pale_Blue_Dot.png
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. Vaan nytpä vituttaa taas. Uusi Skyportti pelasi melkein viikon. Ei pelaa enää. Vilkuttaa kivasti testinapista ja johdon kanssa, mutta salamakengässä ei taasen tee mitään, missään kamerassa. Saas nähdä kauanko taas tapellaan takuukorjauksesta. Kuitenkin pientä paistetta risukasaan, sain korjattua vanhan. Paristonpitimessä oli kylmä juotos ja se oli irronnut. Tinasin takaisin paikalleen.
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. En muista nähneeni täällä asiasta keskustelua vaikka tämä tuntuu olevan joissakin piireissä "yleistä tietoa", mutta kaikki isot pojat sanoo että Pocket Wizardit ovat ultimaattinen ratkaisu ja että niitten kanssa ei ongelmia ole. Sitä en osaa sanoa että saako niitä "suomalaisilla radioliikenneluvilla varustettuna", kun en tiedä miten se menee eikä virallista jälleenmyyjää ole Suomessa.