Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. Oikean laidan mainosbanneri. Kerran näin siinä jonkun kameramainoksen. Joskus on ollut jotain googlen linkkejä, jotka tavallaan kai liittyi johonkin, mutta 90% ajasta se mainostaa mulle naisten alusvaatteita. Mistä "ne" tietää, että käytän niitä?
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. Kyllä NE tietää. On niillä ne satelliitit, kamera-autot, piilokamerat ja kaikki. Mullekin tulee mailiin noita pidennysrohtojen mainoksia kaiken aikaa.... Kait NE ovat tarkkailleet.... Niitten tosin pitäisi mun ymmärtääkseni mennä vaimolle, koska omiin tarpeisiin kyllä riittää lyhyempikin.
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. Pääasiassa kyseessä on siis Google, joka on jo pyytänyt asiaa anteeksi yhdysvaltalaisessa verkkojulkaisussa: "Google Responds To Privacy Concerns With Unsettlingly Specific Apology" http://www.theonion.com/articles/google-responds-to-privacy-concerns-with-unsettlin,16891/
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. Hyvä vitsi oli menossa jäbillä, mutta sitten tuli tuo yksi joka palautti meidät kaikki taas tähän todellisuuteen... Onhan se sallittua, mutta, mutta...
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. Kukaan ei kuvitellutkaan, että sinä ymmärtäisit amerikkalaisia huumorijulkaisuja...
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. Vitsi? En ymmärrä mitä tarkoitatte. Oonko mä ainut kenelle pyöritetään pelkkiä alusvaatemainoksia? Jotenkinhan noi valikoituu tohon. e-ville tms. elektroniikkakauppa, kerran nähty. Googlen linkit; ohjautuvat keskustelun aiheiden ja muuten sanojen mukaan mukaan, mutta miksi naisten alusvaatteet? Jostain syystä mut on havaittu potentiaaliseksi asiakkaaksi.
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. Eipä kai, mutta mun mielestä aihan helvetisti joutavaa löpinää, ei siteeksi hitustakaan tolkkua, tulee meittin vuorimies jotenkin mieleen. Mun feivoriitti on toi Kimi jäämies, kun italiaanot kysy että vituttiko kun täräytti seinään. vastaus oli: NO, I only drive for WIN. kuusi sanaa, that`s it.
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. 1. viemäri meni tukkoon 2. kodin putkimies ei auta 3. ISOJA kikkareita tulee lattiakaivosta
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. Eniro, ja nyt vituttaakin sitten oikein urakalla. Enirosta soittelivat tuossa viime viikolla ja kyselivät kaikenmaailman tietoja ja en mielestäni ainakaan ostanut mitään, kun ei hinnoistakaan ollut mitään puhetta. No kuinka ollakaan, tänään oli yli 600€ lasku postilaatikossa. Laitoin aika kipakan mailin sinne, kun olivat juuri laittaneet asiakaspalvelupuhelin kiinni. En aio maksaa laskua, jos ei kerran edes hintoja kerrota etukäteen, tarpeen vaatiessa menen vaikka oikeuteen asti. Perkele.
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. kyllä ja tyylikin on sama. kyllä lämmitti lukea kauppalehden keskustelua. poikkeuksellista täällä määkivien lampaitten maassa että ei aina vaan käännetä persereikää nussittavaksi, nuo pienyrittäjät on ilahduttavan hullua sakkia ärsytettynä. "Ei ollut kyse kuin viidestä sadasta, mutta maksan käräjöinnistä vaikka viisi tonnia, ettei tarvitse noita roistoja ruokkia." http://keskustelu.kauppalehti.fi/5/i/keskustelu/thread.jspa?threadID=150643&tstart=0#3796784
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. Taitavat laajentaa siis seuraavaksi asianajopalveluihin...ne kun ovat tunnetusti aina ollet reilun kaupan pelikenttää.
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. "Hauskinta" tässä hommassa on se, että oikeasti he ovat kuulemma soittaneet viime heinäkuussa, muistan ko. soiton ja olen aina tähän mennessä sanonut etten tarivtse heidän palvelujaan. He ovat kuulemma lähettäneet tilausvahvistuksen, joka ei kuitenkaan ole minulle saakka tullut, sillä ei ole ole Eniron mielestä mitään merkitystä, heille kun ei kuitenkaan ole tullut ilmoitusta ettei tilausvahvitus ole mennyt perille, siis niinkuin että mitä ???? Eli he voivat lähettää milloin vain ja kenelle vain tilausvahvistuksen ja jos siihen ei reagoida tahi he eivät saa jotain viestiä ettei viesti ole mennyt perille/sitä ei ole luetu, niin he voivat laskuttaa. Epäilen vahvasti, katson kortit loppuun saakka.
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. 1) Etupiha on routinut niin, ettei autolla voi ajaa 2) Ajoin autolla kerran ja auton pohjasta irtosi paksu muovipala, ties paljonko maksaa korjaus. 3) Etupihan perusteellinen kunnostus maksaa noin 3000, ainakin. 4) Lapioin eilen vieraspaikkamme tontilta lumen alta, että laitan auton siihen. 5) Otti siinäkin auton pohja kiinni, routinut sekin. 6) Kalliiksi tulee tuo routiminen, TJukka EDIT: Voi että osaakin tympäistä
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. Näinhän ne yrittävät, mutta kyllä noista yleensä selviää. Eniron lisäksi on vastaavia yrityksiä, joista tulee laskun mukana tekaistu tilausvahvistus. Sitten kun kyseiseen yritykseen soittaa, pyytelevät anteeksi, että oho, onpa mennyt väärään osoitteeseen lasku ja niin edelleen. Kaikkea ne yrittävätkin. Kerran Enirolta soitti joku yritysmyyjä, lopetin puhelun lyömällä luurin korvaan. Soitti uudestaan, minä lopetin taas. Kolmannenkin kerran soitti. Ja taas lopetin puhelun löymällä luurin korvaan. Reklamoin sähköpostilla kyseisestä myyjästä Enirolle, eikä sen jälkeen ole sieltä kukaan soitellut. Vielä ainakaan.
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. Eivät vastaa sähköpostilla tehtyihin reklamointeihin mitenkään. En ole heiltä saanut mitään sähköpostia, joten en ole voinut silloin saada mitään tilausvahvistusta, joten mielestäni lasku on aiheeton, kun en ole mitään tilannutkaan.
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. Joltain vastaavalta firmalta tuli minulle laskuja pari vuotta, perintayhtioltakin. En reagoinut niihin mitenkaan, aikaa myoten lakkasivat lahettelemasta.
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. Eivät vastaakaan. Aiheetonhan se on. Mietinpä vain, että maksaako joku näitä tällaisella menettelyllä tekaistuja laskuja? Näin varmaan on, koska niitä ahkerasti lähetelläänkin.
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. Vuokranantaja "ehdottaa" että vuokraa korotettaisiin ~70 euroa. Olisiko nyt oikea aika ostaa omistusasunto?