Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. Vanhan miehen muutama neuvo: (voi että vielä toi jäärä alkaa neuvoon ...) Kuikurille: Jätä alkoholi hyvällä, miksi sitä ottaa jos tietää seuraukset ? Helille: ala mietiskeleen, ja kohtaa kaikki fobiasi valveilla ollessasi, aluksi ottaa koville, mutta kohta huomaat että hallitset jopa alitajuntaasi,sanot vain sille: melu aivoistani pois ! nyt aijon nukkua ja nähdä mielenkiintoisia unia. Ei näitä temppuja kukaan "aivojönglööri" tee, edes rahasta, ne on tehtävä itse !
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. Tää on hyvä neuvo. Yks hyvä keino, jos ei keksi mitä uni voisi kertoa eikä jaksa pahemmin miettiä, on alkaa pitämään unipäiväkirjaa. Usein tajuaa myöhemmin, että on tehnyt just niin kuin jossain unessa ajatteli.
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. Juu, tämän vuoksi onkin outoa, että maailmassa on ihmisiä, joille alkoholi ei ole vieras -tai tupakka, urheilu, politiikka ja talvi. Muutamia mainitakseni ;-)
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. Lopeta juominen,Quiquern, se ei tee sulle hyvää. Hempskutti. eDIT: Vakavasti: Heti NYT lopetat sen juomisesi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. "I fought against the bottle, but I had to do it drunk." --- 1. Asuntojen hinnat 2. Atlantin ylittävien lentojen hinnat 3. Uusien autojen hinnat
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. Jos joku haluaa vielä lisävalaistusta asiaan, kannattaa tutustua Gurdjieffiin (Googlaa) " neljäs tie" on se tie jota kuljen nykyään. Siinä opitaan muunmuassa sulkemaan tajunnasta kaikki joka sitä häiritsee: Unessa ollaan vuorovaikutuksessa asioiden kanssa joista saa hyvät vibat. Viime yönä juttelin faijani kanssa, Se hyväksyy nyt täysin mun puuhat, kun olen lopettanut "pätemisen". En ole niin nuija että uskoisin tähän täysin, mutta osoittaa vain että omaa mieltään voi oppia hallitsemaan.
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. No juon vain fixiä ja maitoa... Fixi tekee läpinäkyväksi, maitoon voi sitten projisoida kaikki fobiansa...
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. VR, siinä on ihan riittämiin Lisätään vielä päänsärky ja niskan jäykkyss ja itsestään taas vaihteeksi ilmoittelevat välilevyn pullistumat
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. Jahas, vituttaa kun katto vuotaa, onneksi löysin ilmeisen vuotokohdan, nyt pitäisi keksiä korjauskeino.
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. Katto vuotaa? Näillä pakkasilla? Taitaa olla talossa lämpövuotojakin.....
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. Vituttaa tälle foorumille ilmaantunut rasistinen herjaaminen ja kiihkoisa ilkeämielisyys, joiden vuoksi en voi enää osallistua kuvallisiin esilletuloihin täällä. Esitän yksiselitteisen paheksuntani mainituista ikävistä ilmiöistä ja toivon ilmapiirin näiltä osin muuttuvan. Muuten ei sitten vitutakkaan juuri mikään. - Est
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. Nyt mulla on mennyt ohi tää Eeron loukkaamis juttu kokonaan. Laitoin teemakuva puolelle pahoitteluni siitä että olet kokenut vääryyttä, tai oikeastaan pahoitteluni kuvien pois ottamisestasi. Kyllä mua nyt sen verran ihmetyttää tää juttu kun Eero sä olet tämän lähes saman asian kirjoittanut jokaiseen ketjuun missä on kuviasi ollut ja poistanut kuvia. Kerro nyt oikeesti missä kohtaa joku on sanonnut sulle noin pahasti tai loukannut sinua.
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. Rauhoitu, sinä oikeasti oikeamielinen Mies. En halua olla rakkaine fotoineni esillä paikassa, missä vallitsee selkeä pahansuopaisuus ja katkera kiusanteon kulttuuri. Sinä jätät tämän vain huomiotta ja et kiusaa empaattista mieltäsi turhaan. Aikuinen mies tekee itse päätöksensä ja näin minä tein. Hölmöjä tekstejäni silloin tällöin kyllä ehkä lähetän vielä, mutta vähäisemmässä määrin kuin nyt - ollessani vielä aivan kuumissani järkytyksestä. Olen syvästi liikuttunut inhimillisyydestäsi, sellainen on täällä hyvin harvinaista. Terveisin, "Mongoloidi" Edit: Poistin yhden sanan, ylimääräisenä.
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. Hyvin on luettu väärin.. Mutta kun vituttaa vaan niin pitääkin lainata historian sanomaa: "1700-luvulta ja 1900-luvun alkuun saakka suomalaiset luokiteltiin saksalaisen tieteen piirissä mongoliseen rotuun kuuluviksi. Suomalaisen rotututkimuksen yhtenä tavoitteena 1900-luvun alussa oli kumota tämä väite. Saamelaiset luokiteltiin mongolideiksi, mutta suomalaisten katsottiin kuuluvan europidiseen itäbalttilaiseen rotuun tai olevan europidien ja mongolidien sekoitus." Lähde: Mongolidinen rotu – Wikipedia
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. Suositteleen välttämään saksalaisten 200-300 vuotta vanhojen tutkimusten käyttämistä lähteinä heitoissaan, ainakin jos ei lähdettä tai viittauksen huumoriarvoa tuo mitenkään viesteissään esiin.
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. Pointti ei kait ollut se saksalaistutkimus vaan sanojen mongolidi ja mongoloidi ero.
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. No tuollaisessa 100v talossa on lämpövuotoja, pitäs laittaa kaikki ihan uusiks, jotta niitä ei olis olenkaan. Pikkuhiljaa täytyy rempata. Ai niin ja piti sanomani, että ne pakkaset hellitti hetkeksi tuossa vkl. täällä Helsingissä, siitä johtuen alkoi vesivuoto.
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. Aiemmassa käytettiin sanaa mongoloidi. Se tarkoittaa sekä Downin syndroomaa sairastavaa että myös mongolidia ("rotu"). Kumman tahansa voinee helposti käsittää rasistisena.