Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

TOP-3 asiat jotka vituttaa.

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana Teemu Laine, 20 Toukokuu 2005.

1. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

Keskuudessamme on siis useampikin zombie. Isäni on nukkunut huonosti jo yli 70 vuotta, mutta vielä voi hyvin.
    Ei varmaan yhtään yötä ole hän nukkunut, ettei olisi vähintään kerran herännyt.
    T Jukka

2. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36

Mitä heräämisistä?? Mutta jos unet on 2-4 h.

3. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

Mun yöunet on yleensä välillä 4-5 h, ollut jo yläasteelta lähtien, monesti tuntuu, että väsyttää.
    Kaikki aina ihmettelee, että etkö ole nukkunut, kun noin haukotuttaa.
    TJukka

4. motris

motris Well-Known Member

4 809
    752
    113

Unettomuus on yksi kropan keino selviytyä. Jäänne ajoilta, kun piti savannilla pelätä mursujen hyökkäystä. Kun unettomuus alkaa häiritä ajatustasolla, niin kannattaa jo pikku hiljaa pohtia lääkärin puoleen kääntymistä.

Mua ottaa tällä hetkellä kuppiin, kun ei uskalla käydä nukkumaan. Tietää, että parin tunnin päästä nukahtamisesta herää helvetinmoiseen päänsärkyyn.

Vituttaa kyllä muutenkin taas tää jatkuva päänsärky ja ajoittaiset kovemmat kipukohtaukset.

Onneks kevät on jo pitkällä, kun loppuvat.

5. Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

Mä nukun onneksi kuin pieni possu, paitsi kun on lasikin jotain alkkohooolia kipattu. Silloin narskutan hampaita ja kuorsaan ja aamulla särkee sitten ties mistä, leuka, naama, takaraivo tms. Ja jos tulee napattua parina iltana, vasta kolmantena yönä nukun normaalisesti, sitä edellisenä herään n. kolmelta ahdustustilaan. Nukun kyllä sitten joskus seitsemältä ja siitä herättyä on kyllä ihan normi. Niinjuu, ja tietty jos otan kunnon kumaran, nukun ties miten, ja sitten särkee niska niin ettei yksi 600mg ole mistään kotoisin... Myrkyt tappaa ihmisen -sanovat usijat ;-)

6. Est

Est Well-Known Member

17 432
    1 903
    113

Muhun verattuna te vaikutatte nukkuvan ihan hyvin.

Hyviä unia.

7. Est

Est Well-Known Member

17 432
    1 903
    113

Savannilla mitään saatanan mursuja ole ... tarkotat varmaan niitä hirveitä marsuja ?

8. SakkeM

SakkeM Well-Known Member

22 964
    3 393
    113

Hyvä niin.  Heräämättä voikin jäädä vain kerran.

9. motris

motris Well-Known Member

4 809
    752
    113

Yritin olla vitsikäs.

Anteeksi

10. Est

Est Well-Known Member

17 432
    1 903
    113

Varo myös mannerheimeja, ne hyökkää seiniltä kaikkien hiemankin punakoiden kimppuun ja lahtaa ...

... anteeksi

11. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36

Jotkut pärjää vähällä, mä oon vaan tottunut ja tarvin mielellään vähintään 8 h, mieluummin 9 h unet.
    No, mä olen saanut vielä luvan valvoa lääkäriltä. Nukun kuitenki väliin joskus ehkä kerran viikossa sen 9 h tai jopa lähes kellon ympäri. Mutta en kait enää kovin kauaa saa mennä näin. Mä olen alkanut vaan nähdä ahdistavia unia ja en uskalla sit nukahtaa enää, kun herään ikäviin oloihin.
    Voi että, motris, toikaan ei ole kivaa.

12. motris

motris Well-Known Member

4 809
    752
    113

? Täh?

13. Est

Est Well-Known Member

17 432
    1 903
    113

Nii'in.

Mursut, marsut ja mannerheimit ... saalistavat vaaleanpunaisia, salskeita kuvaajia ...

... varo, rakas ystävä varo !

14. J.Vuokko

J.Vuokko Well-Known Member

8 192
    62
    48

Unettomuus on kyllä perseestä. Onneksi nykyään tarvii enää turvautua uninappeihin ääriharvoin, mutta sitten on tuo lapsi pitämässä taas huolen siitä ettei liiaksi nukuta x_x

15. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36

Ja sitten kun "pitäis" yrittää mennä nukkumaan, kuten mun nyt, ei huvita ja melkein pelottaa, kun tietää, että sitä taas saa pyöriskellä viiteen. Ajatuksia päässä liikaa eikä kykyä niiden pois häätämiseen :(. Toisaalta ovatkin sellaisia ajatuksia, etten kaikista halua päästäkään. Vaikka väsyttäis, valojen sammutus ja peiton korviin kiskominen saa aikaan "silmät revähtää auki" -reaktion.

16. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 892
    116
    63

Kyllä se Heli joku päivä (tai ilta), älä hätäile..

17. Est

Est Well-Known Member

17 432
    1 903
    113

Rakas, vanha Airamin termospullo meni hajalle.

PERKELEEN PERKELE ETTÄ VITUTTAA ! Sain sen omalta mutsiltani lahjaksi kerran.

18. Bester

Bester Member

790
    0
    16

Kirppareilta tms. löytää välillä aitoja Suomi-Airameja. Älä heitä pois hienoa kuorta, jos lasi hajosi, sen saa vaihdettua mahdollisen kirpparilöydön kanssa (toisin kuin uusissa jämäkiinalaisissa).

19. Est

Est Well-Known Member

17 432
    1 903
    113

En minä sitä raaskinutkaan pois heittää, ajattelin laittaa kirjahyllylle koristeeksi. Joihinkin tavaroihin liittyy rakkaista ihmisistä tunnetta ja muistoja.
    Ja ne ei ole enää vain materiaa.

20. Est

Est Well-Known Member

17 432
    1 903
    113

Jep - unettomuus. Onneksi kohta on akut ladattu ja paskat tungettu pöntöön ja pääsee taas ulos hengittämään raikasta Helsingin pakkasta !

Photoja - oi että !