Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. Anteeksi, mitä vikaa niissä on? täsmentäisitkö? olet ilmeisesti erimieltä jostain asiasta? juttelen mielelläni jos haluat.
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. Joo, saahan sitä laskea sen väkivallan miten vain, vaikka vain käsittämään vain kuolemantapaukset, mutta ei se taida esittämääni tilannetta muuttaa. Tässä pari koostetta josta saa muunkin väkivallan käsittäviä tietoja: http://www.teemuhiilinen.info/2009/08/03/vaiettu-tabu-naisten-vakivalta-suomessa/ http://epp.eurostat.ec.europa.eu/portal/page/portal/crime/documents/violent_crime.pdf Jos katsoo laajempia väkivaltarikostilastoja vaikka tuosta Eurostatista ja vertailee niitä väestönmäärään niin huomaa että Suomessa tehtiin vuonna 2007 7861 väkivaltarikosta per 100 000 ihmistä, Englannissa/Walesissa 20173 ja Ruotsissa 11613.
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. Melko huvittavaa tää väkivaltatempoilu. Ihminen on eläin siinä kuin muutkin. Suomessa on hyvä lainsäädäntö, mitä väkivaltarikoksiin tulee. Elinkautinen on elinkautinen jne. Kaikki lähtee kuitenkin kehdosta. Annetaan kaikkien kukkien kukkia. Tilastot on tilastoja.
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. Mikä ettei, Ulla on fiksu nainen. -Eikä se johdu siitä että hän on kanssani samaa mieltä.
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. 1) Pomon typerän lapsellinen omapäisyys 2) Vaimon nalkutus 3) Kaikki muu
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. Ei kuitenkaan noin toimittajaksi kovin kaksisesti suomea osaa... "Kirjoittaja on halikkolainen lääke-tieteen toimittaja."
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. 1) Myyntiin tulee aina mun kaipaamaa tavaraa juuri silloin kun ei ole varaa (esim. laakasuurennuskone, speedi, ...) 2) Aina joku äkillinen rahareikä tulee kun olen myynyt kuvaustavaraa tms.. tarkoituksena investoida niitä muualle kuvauspuolelle. Nytkin rahaa, aikaa ja hermoa on mennyt tietokoneen korjailuun - ehkä tää alkaa jopa toimia. Edessä vielä parin pitkän iltapäivän homma ennenkuin edes perusjutut on asetettu ja backupit palautettu 3) Ankeat talouden näkymät jotka pakottavat siihen että kuvausharrastuksen pitää itse ruokkia itsensä - jos ei muuten niin kalustomyynneillä ja halvempien ostamisilla. Ei kivaa, ei lainkaan... Plussana ratkiriemukkaat piilovittuilut kelan kirjeissä - tänäänkin saapui ilmoitus että minulle on myönnetty peruspäivärahaan täysimääräinen vanhemmuuslisä tms.. Siis hulppeat 4e - verot.. Huumorikirjeitä noi vissiin.. Ja toki samainen kirjelmä sisälsi lausuman jotta päiväraha on lakkautettu koska olen isyyslomalla - kokonaiset 5 päivää tässä kuussa. Pelottaa jo, että siellä on taas joku suojatyöläinen silmäillyt papereita väärin ja ymmärtänyt että olen siirtynyt kokovuotiselle lomalle tai jotain. Ei olisi ensimmäinen eikä edes toinen kerta ko. lafkan kanssa.
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. 1. Vittumaisuus 2. Vittuilijat 3. Vittumaisten vittuilijoiden vittuilut
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. Varmaan tosissasi uskot hänen kirjoittaneen kuvauksen itsestään? ...hän on vähän yksinkertainen kommenteissaan ;-)
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. 1) Työttömyys 2) Kela 3) Päivät menee tietokonetta elvyttäessä, edes visvan service packit ei asentunu nyt.. Perkeleen atk, it, digi, ... Haluun takas lankapuhelinten aikakaudelle!
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. Unettomuus. Tiedä häntä, kuinka kauan sitä selviää aivan liian lyhyillä yöunilla.
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. Okei, tää on hyvä uutinen, ei oo sit mitään hätää. Zombiehan musta on jo tullu, mut mitä siitä.