Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. Voipi olla tuolla esitystavallasi tekemistä sen kanssa, että vastaanottokin on ollut asiallista. Tätäpä juurikin tarkoitin. Ei mitenkään vaikea asia jos moisen syy seuraus suhteen ymmärtää. Kyse on ihan perus sosiaalisista taidoista, ei mistään rakettitieteestä.
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. Voi tätä harrastelevien ihmisparkojen katkeruuden määrää ... Nyt jo loukkaannutaan siitä että jotkut loukkaantuvat jostain .. tai jotain. Tsii ja Sus Voi helvetti, miten on suuret murheet, valokuvauskameroidenharrastelijoilla. Ihmispolot ! Järkyttävä paljastus. Onneksi sait heti isällistä Harald-tukea. Voimia kovia kokeneelle ja hyvin lahjakkaalle karvaisien hikipoikien kuvaajalle (Älä ota 100% tosisssasi, kaikkea). Heippis. Ja kaikkee kivaa - Erska.
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. Jaksoit kirjoittaa usean kysymysmerkin. Aika pontevaa. Oletsä jostain katkera ? Hohhoijakkaa ... Rakkautta, vaan , sinnekin kuuppaan - Erska. Edit: kannattais' ottaa hieman kevyemmin - ei tämä nyt NIIN vitun vakava harraste kai ole (netissä lässyttely) ?
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. Ennen kuin ketään *HAHA HAH* nyt ihan julmetusti "vituttaa" (hah), niin kerron että ihan tahallaan kirjoittelen tässä nyt ihan höpöjä. Tosikot. Voi hemmetti - E Haha HAh. Hah haH ... Edit: Hah hAh hah.
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. Eikös Itella joudu lähiaikoina just alentamaan noita, kun ovat karanneet liian korkeiksi? Jostain muistaisin lukeneeni tuollaista. Siitä hinnoittelustahan on ihan laissa säädetty.
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. 1.) sesonki puskee päälle ja kaupparatsu saa laukata ympäri aluettaan 24/7 2.) tehdas ei tahdo pysyä myyntitykkien vauhdissa, vaan "inhimillisiä erehdyksiä" sattuu normaalia enemmän 3.) tuon kakkoskohdan ansiosta ensi maanantaille kaksi vaihtoehtoista ajoreittiä; joko 850km tai 1380km... ja ihan vaan siksi, että tehtaalle tarvitaan pakkausmateriaalia jonka joku unohti "inhimillisesti" tilata ajoissa ja pakkausmateriaalin toimittaja sattuu pyörittämään tehdastaan justiinsa mun alueella... ja tavarantoimitusten deadline on tiistaina. Tuurilla onnistuu, ja iltavuoro saa pakattua romut maanantai-iltana, mutta huonommalla tuurilla... perästä kuuluu perkeleitä ja paljon
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. Toivottavasti. Englannista kirjan tilauksen postikulut noin 5€, suomessa maxi kirjelähetys 7,50. tolkuttomat hinnat täällä. Pitäähän postin tai mikä lie itellan johtajien saada jostain ne tulospalkat?
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. ........................................................................................................
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. 1. Hiukseni ovat hieman sekaisin. - Muuten on kyllä tämä maailma aivan ihana paikka elää, raataa ja rakastaa
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. 1. Suomenkielen väärin kirjoittaminen. 2. Wikipedian virheellisyys 3. Turhan päiväinen k:n käyttö (kuvattu 10k) = (kuvattu 10kuvaa???)
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. Totta, suomenkieli kirjoitetaan aika usein väärin. Kovakalloisia ovat ne, jotka sekoittavat valtion ja kielen.
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. Etkö sinäkään osaa? Keskustelu siirtyy tänne: Väärin kirjoitus sanoissa Suomi ja Suomenkieli
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. Joku lapsi itkee tämän ison kerrostalon sisässä, ei aivan naapurissa ainakaan, mutta sen kuulen ... niin sydäntäsärkevästi että on pakko olla kauheat tuskat. En tiedä mistä on kyse mutta todella järkyttävän ja huolestuttavan kuuloista. Jollen olisi sikaflunssainen (ja pelkäisi tartuttavani tautiani) menisin kuuntelemaan käytävään ja selvittämään minkä oven takaa ääni tulee ja sitten kysyisin mikä hätänä. Lapsiparka ! Edit: Itki kauan ja kun siitä kirjoitin, koht'sillään loppui - varsin outoa ... Olin jo soittamassa jollekin virkavallan edustajalle, voisivatko mennä tarkastamaan tilannetta.
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. Ei nää suoranaisesti vituta, mutta samoihin asioihin olen kiinnittänyt huomiota. Wikissä virheet häiritsee, onneksi niistä voi kommentoida. Suomi-wikissä häiritsee jo lähtökohtaisesti artikkeleiden puutteellisuus. Silti pyrin aina ensin katsomaan suomi-wikin, helpompihan sitä on lukea kuin ulkomaan kieltä. Usein wikin kohdalla vaikuttaa siltä, että englanti-wiki sisältää enemmän tulkinnanvaraisesti otettuja lukuja, suomi-wiki on tarkempi (esimerkkinä vaikka Kölnin tuomiokirkkoon osuneiden pommien määrä).
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. 1. Tehdä muille kuuluvia töitä 2. Tehdä ne helvetin hyvin 3. Kunnian niistä ottavat pokkana (kirjoitettu pienellä, kyseessä ei siis ole Hanne Pokka, viisastelijoille tiedoksi) ne muut T Jukka
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. 1. Köhköh. Laitoin eilen viestin yhteen puljuun joka myy hifiä tai highendiä, kuka mitenkin tykkää ajatella. Ne haluu et ekaks otetaan yhteyttä ni voi laittaa kaikki valmiiks. Et haluisin tulla kuuntelemaan muutamia ämyreitä, pätäkät polttelee taskunpohjia sietämättömästi. No sit tänään menin, viestiin ei tietenkään vastattu mitenkään. Yks jannu ulkona röökillä, kaupassa ei ketään. Näin ovelta et niitä mun juttuja ei oo, yläkerrassa joku sahas jotain. Mulla oli omat levyt mukana et nyt kuunnellaan huolella. Sit tuli jannu ja sillä oliki heti siviilipuhelu (jonkun kolmannen haukkumista), jossain välissä se oli et mitäs sulle? Sanoin et mulle olis nää ämyrihommat läheisiä, laitoin viestinki teille. Tää sit et joo mun kaveri on lomilla. Mä sit et onks niitä (näin ite et ei kyllä oo) ja tää sit kiertelee ja kaartelee ja toteaa et ne mitä mä kysyin on jossain kuvauksessa. Ja palaa puhelimeen jatkamaan juoruumista eikä edes yritä myydä mitään. 2. Ihan sama. Ja fillari on huollossa, edellinen huoltomies oli kasannu sen ihan paskoista palikoista jotka kesti reilun vuoden ympärivuotista käyttöä. Väitti et ei voi käyttää näitä alkuperäisiä kun niihin ei saa enää rattaita. Onneks säästin koska nyt ne vanhat osat vaihdetaan päivitettyinä takas: rattaita saa kun ottaa hyllystä. Se olis joutunu hommaamaan ne. Mikä ihme näitä vaivaa, nää on pari asiaa joista mä olen valmis maksamaankin ihan reilusti kunhan homma vaan pelaa? Jos poka on jo sisällä rahat taskussa ni eihän sitä nyt saa ulos päästää vai kuinka??? 3. Pitääkö kaikki tehdä ite? V-MS