Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. 1. Maantiefillari pöllittiin 2. Maastofillari pöllittiin 3. Ratafillari pöllittiin ekstrana myös vaimon maastofillari pöllittiin...
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. Joku käynyt tyhjentämässä koko fillarikellarin? Toivottavasti vakuutukset on kunnossa. päivän top 3 1) eipä ole kuvattavia, alkaa markkinointikikat ilmasille potreteille loppua 2) koko harrastus alkaa olemaan kyseenalainen, kun se vituttaa enemmän kuin tuottaa iloa 3) ihmisten kyvyttömyys pysyä sovitussa,tai edes sopia asioita kunnolla..
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. Mä oon itseasiassa miettinyt tähän jo pientä ratkaisua pidemmän aikaa. Mahtaiskohan olla kysyntää jos tänne laittais oman alueen mallien hakemiselle / malliksi tarjoutumiselle? Oletan kyllä että malliksi tarjoutuvista suurin osa olisi karvaisia miehiä ;D
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. Pistäppä Naamakirjaan semmonen ryhmä missä etitään malleja kuvattavaksi ja mallit ettii kuvaajia juurikin paikkakunnan perusteella.
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. 1) työ 2) pomo 3) se, että annan yllä olevien vituttaa vapaa-ajallakin
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. Tuon kanssa kannattaa olla tarkka, koska ko palvelu toimisi todella hyvänä paskankerääjäna. Mallit.fiistä tulee tasaisin väliajoin ilmoituksia palvelun väärinkäytöstä ja GWC-tyypeistä. (guys with cameras..) Jukkis..uso pois kovaa on yritys ja juurikin mainitsemillasi kikoilla. Nyttemmin heitellyt saittia tekstarina milloin missäkin, mutta käyntikortti desing on jo hautumassa.. Mulla on onneksi aika vähän rahaa kiinni tässä touhussa,mutta turhauttaa se silti kun tavaraa lojuu käyttämättömänä..
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. Joo toi on yks syy sille miksi oon ton kanssa vitkutellut monta kuukautta...
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. Samat on vitutuksen syyt täälläkin tai no, vitutus on vähän ylitseampuva sana. Kaikkea aiheeseen liittyvää roinaa on ja lisää tulee. Kaikki tuttavat vaan tahtoo olla samaa ikää kuin itsekin eli Wanha. Ala siinä sitten kysellä tytöiltä (tai edes miehiltä) tahtooko ne tulla kuvattavaksi. Ei oikein toimi, enkä edes uskalla kysyä :] Jos tänne mitä vastaavaa olisi tulossa niin sitten silleen, että jotta sinne saa ilmoituksen niin kaikki tiedot ja mielellään kuvan kanssa pitää olla esillä, ainakin siis kuvaajalta. Jos se auttaisi pysymään asialinjalla. Onneksi tässä kylässä on muutama aktiivisen kuvaajan ryhmä ja kuvausmiittejä on pidetty missä pääsee vähän testaamaan valoja yms.
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. Ei noi mitään auta. Niin kauan kun jotain rahaa ei kuvauksen mukana kulje, niin yhtä tyhjän kanssa ovat. Ensimmäisenä ongelmana on kuvaajat, siellä on tirkistelijät ja sitten ne maailman parhaat kuvaajat jotka nimittävät itseään melkein ammattilaisiksi, joiden makkelista ei välttämättä edes erota, että siinä on henkilö. Nämä kun lupaavat mallille kuvausta, niin yhtä tyhjän kanssa on ja tappaa innostuksen alkuunsa. Tuossa perässä peesaavat sitten vielä kuvapankkikoijarit, ketkä houkuttelevat innokkaat supermallit poseeramaan kuvapalkalla ja myyvät kuvansa eteenpäin, milloin minnekin. Sitten on nämä lapsokaiset jotka haluavat olla arkipäivän supermalleja, joilla ei ole minkäänlaista kosketuspintaa reaalimaailmaan. Tulevat kuvauksiin milloin tulevat, jos tulevat. Poseeraamisesta ei ole pienintäkään käsitystä, eikä ole kärsivällisyyttä sellaista suorittaakaan. Eivät kuuntele mitään ohjeita, eikä heitä nekään oikeastaan kiinnosta, vaikka ovat itse tulleet kuvattavaksi haluten itselleen hyviä kuvia. Sitten jos jonkun ihmeen kautta on saatu niitä kuvia otettua, alkaa loppunäytös, eli kuvien kärttäminen ja levittäminen. Kuvathan on saatava mielellään jo eilen vaikka itse kuvauksen sopimiseen menikin monia kuukausia. Niitä kysellän puhelimitse, sähköpostilla, facebookissa... Sitten kun ne saadaan, niin ne levitellään ympäri internettiä ja niistä tekee kaverit kaikkia kivoja muokkauksia, että ne näyttäis ihqummilta. Tästä kun huomautat, että sopimuksessa ei oikein ole hyväksyttyä tuollainen, niin vastaus on vaan, että Daa... Mitä väliiiii. Eniten tässä vi..ttaa, että kun homma siirtyy tälläiseen pieneen kaupunkiin, niin tuo ilmiö kasvaa exponentiaalisesti. Tampereella noiden kanssa tuli vielä jotenkin toimeen, pari henkilöä oli oikeinkin motivoituneita ja innostuneita, mutta täällä kotikonnuilla nuo on ihan sietämättömiä.
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. Ei kovin originelli idea... http://www.facebook.com/group.php?gid=42207827262&ref=mf Keskusteluryhmä Finnish models and photographers
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. Niin tai Jos haluat nähdä sisällön, kirjaudu sisään tai rekisteröidy Mallit ja Valokuvaajat
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. Ei missään nimessä, kysy vaikka keltä. Kuulet kyllä, miten valo taittuu eri lailla naisen kurveissa....
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. Olishan se vaihtelua Kuva-Ahti taustalla kuvattuihin kuolulaislikkoihin. Vaikka en mä kyllä tuostakaan insipiroidu....
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. ei oo koskaan ollu mitään ongelmaa saada kuvattavia, käyntikortti ja osoite websivuille tai Flickr:iin on ne kaikki yleensä soittanu...