Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. 1. Vatsaa särkee. 2. Selkää särkee. 3. Tarot -mainoksen "musa" aina lähes säikäyttää hiljaisuutta rakastavan kaunosielun.
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. 1. Työpaikan niljakkaat pyrkyrit 2. Esimiehet jotka kuuluvat kategoriaan 1. 3. Se että kohdassa 1. ja 2. mainitut kollegat menestyvät useimmiten parhaiten isoissa organisaatioissa.
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. Luulisin että ei. Mut tuohan on sinällänsä globaali ilmiö. Helvetin valitettavasti.
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. Erään psykologituttavani mukaan johtajiksi hakeutuvat usein infantiileja persoonallisuuden piirteitä omaavat yksilöt. Tarkkailtuani ympäristöäni olen huomannut väitteessä olevan jonkun verran perää. Siitä, että onko tiedosta mitään hyötyä, en sano mitään.
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. Musta on -aikoinaan- parikin kerta yritetty tehdä pomoa, mutta mä olen aina jyrkästi kieltäytynyt kunniasta. - Ne on vissiin luulleet että mä olen infantiili Ihme dorgia (Ette Te - Vaan siis: NE). - Erska
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. 1. Sahen nykyinen avatar 2. Sahen nykyinen avatar 3. Sain krooniseen selkäsärkyyn jätte vahvoja lääkkeitä ja polla meni niin sekaisin etten uskalla mennä koisimaan - pelkään että lähtee hela nirri. Koko kämppä pyörii ympärillä. Olen edesvastuuton* tämänhetken postauksieni suhteen. Huhhuhhuh ! Edit: *Edesvastuuton on väärä termi, en saa päähäni sitä, mikä tarkoittaa että vaillinaisen ymmärryksentason vuoksi ei ole täysin vastuussa tekemisistään. Tää on kauheata ... Edit2: Se sana on *syyntakeeton. Viemäriin. Hirveä lääke, taas yksi mitä ei voi käyttää. - Skeida juttu.
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. 1) Vanhemmat, jotka eivät aseta lapsilleen rajoja 2) Vanhemmat, jotka eivät pidä kiinni lapsille asettamistaan rajoista 3) Vanhemmat, joiden lapsilla ei ole mitään seuraamuksia kieltojen noudattamatta jättämisestä T Jukka
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. 1. Polkupyörävarkaat ja muut köyhiltä voroavat. - Raukat saastat ! 2. Narkkarit ja rappioalkoholistit, jotka eivät anna muiden elää rauhassa. -Möykkäävät kaduilla ja naapurustoissa, rikkovat ja sotkevat kaiken. 3. Katuja terrorisoivat ja heikompiaan kiusaavat väkivaltaiset kriminaalit. - Raiskaavat ja murjovat, naisia ja vammaisia, jopa lapsia ja vanhuksia, perkeleet ! - Antakaa minulle viikoksi ehdoton valta niin siivoan nuo yllämainitut paskat pois.
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. Olen huomioinut kommenttisi ;D Toivottavasti helpotti - valitettavasti en pysty takaamaan tästä pysyvää olotilaa
Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa. 1. Tiedätkö missä lapsesi ovat? 2. Tiedätkö mitä he tekevät? 3. He ovat upouudessa kauppakeskuksessa. He raaputtavat seinät, he maalaavat taginsa seiniin, he rikkovat/sotkevat yleiset vessat, he rikkovat/sotkevat minkä ehtivät. He viittovat kintaalla kaikelle. Poliisi tuo heidät sinun silmiesi alle takaisin kotiin. Miltä sinusta tuntuu? Välitätkö edes?