Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

TOP-3 asiat jotka vituttaa.

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana Teemu Laine, 20 Toukokuu 2005.

  1. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    1) Vita
    2) Jaskau
    3) Jpu
     
  2. Anna mennä vaan ei siinä mitään pahaa vaikka ratkeisitkin. Muuten toi metsänkeiju kuva on otettu reissulta jossa aamupala alkoi Cuba Rommilla ja Colalla. Sitten meni Jamesonia ja Taliskeria....Tossa kello on n. 20-21 illalla. Joten jäämme jännityksellä odottelemaan minkälaisia kuvia tulee huhin avattareen kun huh alkaa ryyppäämään
     
  3. Miks ? Ne pistää kyllä paremmaks mutta mitä muuta ?
     
  4. Heli

    Heli Active Member

    6 689
    0
    36
    :-D olisko hyvä sellainen saunapuhdas?
     
  5. e-0r

    e-0r

    936
    0
    0
    Kas, Tuusulanväylää mäkin tulin juuri. :) Mihins aikaan sitä ajoit? Mä lähdin kai neljältä Makasiinien parkkikselta.

    Joskushan noi pännii oikeasti. Tänään olin lähinnä huvittunut jollekin audipellelle joka tööttäs torvea ja revitti konetta kun mä tyynesti, liikennesääntöjä noudattaen pysähdyin päästämään jalankulkijat ylitse kadun, jolle olin kääntymässä, niin kuin kuuluu. Melkein pystyi haistamaan, kuinka sillä kiehui siellä toisessa autossa päässä. :) Sit kun siitä lähdin niin eiköhän se kohta ampaissu kaasu pohjassa ohi.

    Aamulla taas kävi ammattiautoilija ihmetyttämään. Jos ajan kahdeksan kympin alueella samaa nopeutta, jota edellä ajavakin, mutta pidän turvavälin tarpeeksi pitkänä (mitähän tässä tapauksessa, jotain 40m?), niin miksi oi miksi pitää vilkutella valoja ja syöksyä pikkuruisesta rakosesta hirvittävää vauhtia ohi? Ikään kuin se pääsisi jotenkin nopeammin siellä sen edellä olevan auton perässä kiinni. Samaa nopeuttahan se siellä kulkee kuin minä tässä, enkä minä säästäisi keneltäkään aikaa vaikka en pitäisi turvaväliä, jos kerran ajan samaa vauhtia.

    Mutta ei. Sinne piti mersulla paukata peräpeiliin kiinni. Katselin sitten kuinka jarruvalot vilkkui vähän väliä siellä. Pidemmän päälle lisääntyy bensan, hermojen ja jarrujen kulutus sellaisesta pelleilystä kun joutuu aina jarruttamaan heti kun edessäolija vähänkin hidastaa.
     
  6. Kun tuo Gailord ei jouda vastaamaan,niin kyllä saunapuhdas on hyvä ratkaisu.
    Vastaus huh:in kysymykseen " :-D olisko hyvä sellainen saunapuhdas?"
    PS. Likainen rako on luteen koti
    Kotiliesi 1953
     
  7. 4x5

    4x5

    1 986
    0
    0
    HUH!!!
     
  8. Heli

    Heli Active Member

    6 689
    0
    36
    Neljältä lähdit? Eihän se ole juuri. Mä ajelin Tuusulanväylää öh, jotain puol seittemän?
     
  9. Noita löytyy vieläkin. Ihmetyttää vaan, että miten siihen on varaa nykyisillä naftan hinnoilla: jos kyseessä oli omallaan liikkuva, niin vähitellen syntyy mahdoton yhtälö, kun polttoainekulut ovat suuremmat kuin tuotto ja jos kuski oli renki, niin eiköhän se isäntä rupea vähitellen ihmettelemään kokonaiskäyttökuluja (taksien maailma saattaa olla toisenlainen, mutta rahtipuolella nämä jutut näkyvät hyvin nopeasti).

    Duunissa on nämä jutut otettu sen verran vakavasti, että viime viikonloppuna oli pitkästä aikaa taloudellisen ajon kurssi: normaalisti ajotietokoneen mukaan 27 litran keskikulutuksen Mersu 1828 meni kaikilla kurssilaisilla alle kahdenkympin ja joillain kuskeilla 0:) alle 19 litran.

    Pekka H (18,4 l/100km pikkaisen taksia isommalla Mersulla)
     
  10. Heli

    Heli Active Member

    6 689
    0
    36
    No huh tosiaan. Mitähän työ oikein ajattelette? Mä ajattelin sellaista tylsääkin tylsempää saunapuhdasta pärstäkerrointa. Loppuis tuo huhhittelu.
     
  11. Huh hyvä tässä idea: Ota yläosasta jossa vaikka kaksi Guiness tölkkiä tai Viskiflindaa...Mutta ei Koffia ..jota sulta ei tietenkään kaapista löydy ...eihän ? sano ettei.
     
  12. Heli

    Heli Active Member

    6 689
    0
    36
    ei löydy ei. Öh, ei löydy mitään hyvää. Joku oli juonu kaikki kaljatki ja mä jäin kuivin suin.
     
  13. Käytä mielikuvitusta !!!
     
  14. Heli

    Heli Active Member

    6 689
    0
    36
    Konjakkia löytyis, käykö se? Jotain Planat'ia ja punaista Joni Valkkeria (yök)
     
  15. Punainen joni on yök ! huono blendi...Blendi itsessään ei viskistä huonoa tee)

    Konkku käy hyvin ja tuut kulman takaa niin yks konkku riittää.
    Käyn tauolla ja tuun myöhemmin katsomaan kuvaa sopiko??
     
  16. Heli

    Heli Active Member

    6 689
    0
    36
    Jaah, ehkä se kuva pitää ottaa sitten 15.10.
     
  17. No käyhän se talousviskikin hätätilassa - tosin joudun juuri nyt nauttimaan Laphroaigia, kun talousviski on lopussa.
     
  18. MJK

    MJK

    1 436
    0
    0
    Njoo, vtuttaa vaan kun joka paikassa hehkutetaan digin myyntilukuja, mutta stana kehyksiä ei silti saa. Perustavisräpsijä kuten minä olisi hyvää ostovoimaa, mutta ei kelpaa. Taidan pistää spostia ifille ja fotonetille, että tilaukset on jäissä kunnes kotimaan kehyskulttuuri alkaa toimimaan. Nih. Ensin harjoitellaan rajaamaan kuva oikein kamerassa ja sitten cropataan kuvakäsittelyssä, kivaa.

    Liikenne on ihan oman lukunsa, mun puolesta joka toiselta pässiltä voisi ottaa ajokortin pois. Muistaakseni avauduinkin täällä jo kerran asiasta joten jätän nyt väliin.

    Fockerin ja Huhhin vääntöön suosittelen kameraa jalustalle, vaatteet veks, nesteet napaan, pilli, peliasento ja kliks kliks pari kuvaa jotka sitten esille tänne. Haikii or not.
     
  19. Mennäks me baseen vai ?? ;)
     
  20. Heli

    Heli Active Member

    6 689
    0
    36
    Mihin baseen? Mä en sitten yhtään voi ymmärtää näitä stadilaisia. On mosaa ja basee ja jotain ötistä. huh.