Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

TOP-3 asiat jotka vituttaa.

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana Teemu Laine, 20 Toukokuu 2005.

    Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    Onko?

    Ei taida olla jos tarkkoja ollaan....
    akkujen lautaukseen käytettävä sähkö
    tietokoneen kuluttama sähkö
    jne
    jne.


    Näistä päästäänkin päivän top neloseen
    1. Sähkön kw/h hinta
    2. Sähkönsiirtohinta
    3. Sähkönkilpailuttamisen mahdottomuus
    4. Median jatkuva turhanpäiväinen höpöttäminen ns. lamasta/taantumasta, jota ei ole.
     
  1. Juke.K

    Juke.K Well-Known Member

    14 670
    215
    63
    Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    Riksarst...

    Pitänee mennä kameran, puhelimen, läppärin ja mitä niitä nyt onkaan, kanssa kaffille jonnekkin jossa on ilmainen kaffitarjoilu. Kaffia juodessa voi ladata ne vermeet notta saadaan niitä he*****n ilmaasia digikuvia. Sitte kipin kapin kirjastoon lukemaan lehtiä huomista kaffitarjoilua varten ja lataamaan kuvat tänne rikkaitten immeisten kiusaksi. Yksi kuva vaan näytille ja linkki omiin kotisivuihin tietty pitää laittaa, jossa on niitä ihmeen mainoksia jotka kerää rahaa pankkiin, pahan päivän varalle.

    ....saat keksiä lisää.
     
  2. Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    ei vituta, mutta ihmetyttää, tuo teknologian "kehittyminen" :numeerinen kuvantallennus, joka itseasiassa on vain siirtomuoto, on saanut sellaisen muodon ja sellaisen teollisuuden ympärilleen että on hämärtynyt se mitä ollaan tekemässä. Mulla on faijani sekä kamoja että opuksia, jossa seikkaperäisesti neuvotaan miten tallenetaan kuva, eli "kuvas" eli negatiivi (vierasperäinen sana yhtä paljon kun tuo laskukontermi) Ei ole vaikeata. Sitten saadaan tuon todennäköisesti aika "ikuisen  Read Only Memoryn" tallenteen sanoma muutettua kaikille käsitettävään muotoon panemalla samanlaisen mutta paperipohjalla varustetun kalvon päälle, ja lasin avulla painettua niin että tulee suht tarkka 1:1 kopio eli kuva. laitetaan koko hässäkkä aurinkoon ja kas, siinähän se kuva on! sitten jos haluaa että säilyy pitkään, eikun lemppaa suolaliuokseen ja vähän huljuttaa ja kuivuttuaan albumiin ja koko suvulle ihasteltavaksi.

    Mitä unohtui, ainakin käydä aikakoneen läpi, psykkauksen läpi, joka saa häpeään vaikka minkä puoskarin, ja todennäköisesti myös pankinjohtajan luona käynti jos halusi alkaa pätemään...
     
  3. Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    1. Täysin "puskista" tulevat ylimääräiset työt jotka eivät kuulu toimenkuvaani

    2. Kohdan yksi töiden vaatima aika jonka voisi käyttää muuhunkin

    3. Se ettei hommasta makseta mitään 
     
  4. Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    Meillä taitaa työnkuvauksessa olla viimeisenä pykälänä " plus muut työnjohdon määräämät työt". Sen perusteella kaikki mitä ylhäältä valuu kuuluu työnkuvaan. Vaan kyllä noita ylimääräisiä hommia tulee ihan joka puolelta. Yli puolet firman koneista on liisattuja ja ne olis jonkun toisen korjattavia kun tulee vikaa, mutta arvaahan tuon kuka voisi vähän vilkaista kun ei ole muuta tärkeämpää tekemistä.
    Onneksi tästä hommasta maksetaan jotain vaikka entisissä vuorohommissa tienaisikin parin D3:n verran enemmän vuodessa, vähän vuorotuksista riippuen. Onpahan viikonloput vapaata.
    Nyt ei oikeastaan vituta muut kuin ulkonäölliset seikat. Aamulla on silmät turvoksissa ja silmänympärykset niin kuivat, että iho hilseilee. Lasit on valkoisia pilkkuja täynnä kaiken aikaa jos ei laita bepanthenia tai muuta rasvaa. Onneksi tätä vaivaa on vaan talvisaikaan. Ei siis edes koko vuotta :]
     
  5. Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    Seppo: neuvo: leikkaa tukka mahdollisimman lyhyeksi, ja rasvaa päänahkaan ja pese melkein joka päivä.
    karvakuono: On niitä muitakin hommia jota tuottaa, ja pienemmällä vaivalla kuin valokuvaus:
    -Sossun jonossa seisominen ja luukulla valitaminen
    -Pullojen kerääminen ja täysiin vaihtaminen
    -auton ratin pyörittäminen  nimellistä korvausta vastaan, en suosittele ellei siinä OTO (oman työn ohessa) voi sitten hoidella
    omia juttujaan mutta pomon löpöillä ja työajalla
    -Konserttilippujen jonottaminen ja sitten törkeellä hinnoilla eteenpäin tyrkäten.

    ihan vain mutamia, paremmista pyydän jo liksaa...

    Seppo: On mulla rajummatkin lääkkeet, mutta ne neuvot vaan yskärillä ja pyynnöstä (ei rahaa pyydetä, guruilu on ilmaista)
     
  6. RDahl

    RDahl Ylläpidon jäsen

    7 892
    116
    63
    Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    Saksalaiset itseään täynnä olevat egoilevat koodarit. Onneksi huomenna on vika päivä, taidan tehdä defectin siitä itsestään vikaksi..... Perkele, mulle ei vittuilla.
     
  7. Est

    Est Well-Known Member

    17 243
    1 841
    113
    Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    1. Hirvittävät tuskat
    2. Pohjaton surumielisyys
    3. Kylmä lohduttomuus
     
  8. Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    voisit Est ryhtyä tangolaulajaksi noilla kakkosella ja kolmosella, Eiks ole lääkettä tohon ykköseen. jos vaikka alkaisit ihan muuten vaan veteleen vähän Morfiinia tai meskaliinia ??
     
  9. Est

    Est Well-Known Member

    17 243
    1 841
    113
    Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    Tässä aivan viime aikoina on vituttanut ennenkaikkea
    käsittämättömät julmat kusipäät, jotka eivät kunnioita edes toisten kotirauhaa.

    Vieraat ihmiset - jotka jostain syystä ovat keksineet yhden yliherkän epäonnistuneen taiteilijarentun joukkohurmosmaisen kiusantekonsa kohteeksi.

    Tulee kaikkea sekoviestia puhelimeen ja sähköpostiin, oven aukostakin.

    Täytyi, PERKELE!!!, ottaa ovikellokin irti.

    Mä oon SAATANA loppu, jokohan päästän itteeni haulikolla kitalakeen tai lähtee muutama muukin mukana kylmiöön? En tiä, mut ei tämänlaatuista hulluttelua kestä Erskakaan kovin kauan enää. Vanhaa ja sairasta ukkoa kiduttaa, miksi?

    Saatanan raukat!


    Näpsimisiin
    - Erska
     
  10. Kasimir

    Kasimir Well-Known Member

    9 680
    543
    113
    Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    Kova kysymys tuo "miksi?" Anna kuitenkin olla, jooko?

    kapa
     
  11. Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    Est: Voisit ottaa yhteyttä yskärillä jos kiinnostaa, jos oott täälläpäin hollilla. Mulla on kaiken tasoista frendiä ja tuki ja takuumiestä ja naista. Niistä vois katsoa jonkun...  Paas tuleen, jos magneetti yhtään on kunnossa ja vetää tännepäin...esimerkiksi mun entinen assari, Kirsi, on mun ja monen muun Joogaopettaja, joka ei alota tosta OUMMM höpinästä vaan panee koneen ekaks kuntoon. Sunmmyllykin ilmeisesti vaatis vähän tuunaamista... Jos liikut vaan kumijalalla, ei sekään ole mikään ongelma, mä oon valantehnyt kuski jolla ilmaiset löpöt...JV
    Jos ajattelet, että ei kannata, niin sanon: Aina kannattaa, niin kauan kuin henki pihisee...
     
  12. Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    1. besserwisserit
    2. Rahoituslaitosten näennäinen perse aukisuus
    3. Rahoitustarpeen kattaminen jo olemassa olevilla omaisuus erillä
     
  13. Est

    Est Well-Known Member

    17 243
    1 841
    113
    Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    Kapa ja Piilis...
    Perkeleen mukavaa kun on vielä kunnon reiluja starboja jäljellä tässä maassa, edes parin kappalein.

    Kiitos kauniista sanoista.

    Mä en ikinä unohda reiluutta  - enkä myöskään tietyn lajin vittumaisuuta.

    Pääsääntöisesti on kuitenkin pärjättävä yksin tässä elämässä -joskus vain hetkellisesti lähes keittää yli. Liikaa paskaa kaadetaan päälle liian lyhyessä ajassa.
    Kyllä se tästä :)

    Mutta nyt on kiire raatamaan..

    Pamlataan lisää ajan kanssa, jos tarvetta ilmenee.


    Heisulivei
    - Erska
     
  14. Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    Voinko minä tehdä jonkun urakoitsijan kanssa sellaisen sopimuksen, että hän puhdistaa pihani ajotiehen asti ja puskee siinä sivussa lumet naapurin ajotielle? vaikka kuluja säästääkseni noin, kun hän kuitenkin velottaa käytetyn ajan mukaan ja on nopsempaa työntää viimeiset lumet siihen lähelle.
     
  15. Est

    Est Well-Known Member

    17 243
    1 841
    113
    Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    Vituttaa että on niin kiire ettei ehdi luettelemaan vitutuksia.
     
  16. timppis

    timppis Well-Known Member

    1 897
    172
    63
    Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    Nyt alkaa ikiliikkujan keksintö olla jo aika hollilla.

    V O I M I A  J A K S A M I S E E N ! ! !
     
  17. Jukkis71

    Jukkis71 Active Member

    Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    Vituttaa tuo hiukan alle 3-vuotiaan känkkäily.
    ON HERMOT NIIN PERKELEEN KIREÄLLÄ.
    T Jukka
     
  18. AndyCapp

    AndyCapp Well-Known Member

    3 561
    159
    63
    Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    Ebay kaupias perui kesken kaiken kohteen jossa Contaflex super B kolmella objektiivilla ja lähilinssi sarjalla ynm muuta zybenhööriä.
    Vitutus ehkä liioteltua, mutta harmittaa kuiten niin.
     
  19. Est

    Est Well-Known Member

    17 243
    1 841
    113
    Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    Merci !