Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

TOP-3 asiat jotka vituttaa.

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana Teemu Laine, 20 Toukokuu 2005.

  1. SakkeM

    SakkeM Well-Known Member

    22 838
    3 347
    113
    Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    Ei reisikiipijät nyt aina niin ikäviäkään ole...... tosin kukaan ei ole aikoihin enää yrittänyt.... :(
     
  2. Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    "Maistuu kuin äitin tekemä."
    Se on ÄIDIN!
    Jumakekka, mä en ala enää mitään!
     
  3. Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    Äläs ny pienistä. Nykykielellä sanottaisiin että äipän duunaama. Nuorena jouduin kuuntelemaan hämäläismurteita (korvat on vieläkin arat). Siellä saattoi kuulla että "niinon ko oman äireen laittama". Hämäläisiltä kun ei d-kirjain suju. Eräs japanilainen autokin on "Maksra".

    --# Mb
     
  4. Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    No juu, jos tuossa mainoksessa olisi olut lapsi toteamssa niin sitten, tyylinä voi myös olla tuollainen, mutta ei muuten kirjakieltä käytettävässä puheessa.

    Toinen jurppiva on tämä slummista koko Suomeen levinnyt "pitää maalaa", hitto, ihan kuin jonkun kehityshäiriöisen puhetta, kas kun eivät sano että "kävee kotiin" ;-]
     
  5. sahe69

    sahe69 Well-Known Member

    10 265
    47
    48
    Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    Kui sää ny tommottis sanosit?
     
  6. Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    1. Ääliöt jotka puhkovat autojen renkaita yöaikaan

    2. Autossani oli alla kohtuu uudet talvirenkaat kun ääliöt kävivät pihalla

    3. Kahden uuden nastarenkaan hinta on just sen verran yli omavastuun ettei kannata vaivata vakuutusyhtiötä.
     
  7. SakkeM

    SakkeM Well-Known Member

    22 838
    3 347
    113
    Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    Noh noh...... olikkonää just silloin kippeenä, ku koulusa maakunnat läpitte käytiin?

    Hämäläinen ei KOSKAAN sano 'äiren'.
     
  8. Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    Vois vaikka laittaa "Top Ten" mutta päälimmäisenä:
    1) Taas sataa räntää
    2)Edelleen on PIMEETÄ
    3) Edelleen on kassa sellainen, ettei kannata miettiä Portugalia, mutta ei paljon Lappiakaan. Kummassakaan ei pärjää, alempana ei nakuna, ei edes shortseissa. Ylempänä ei vaikka mitä olis päällä.
     
  9. Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    No mitäs mä täällä teen ?
     
  10. Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    Mikäs siinä on, että autoilijat, jotka päästävät kolmion takaa tulevat pyörälijät kohteliaasti tulemaan, eivät väistä suojatietä käveleviä jalankulkijoita? Niistä ei tule ikäviä skraapuja etumaskiin?
     
  11. Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    No mitäs mä täällä teen ?

    No vittuilet mulle audeista, tiätysti...
     
  12. Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    Miks?

    Ei mua tänään huvita vidduilla
     
  13. Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    :)
     
  14. SakkeM

    SakkeM Well-Known Member

    22 838
    3 347
    113
    Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    Ihan vain rekisteritietojen ajan tasalla pitämiseksi kirjaan, että päivämäärä oli 27.1.2009.
     
  15. Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    Muttatänäänsaattaaehkäkentiesmahdollisestijosluovuussuo
     
  16. Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    Mulle ei muuten koskaan selvinnyt noi nappulat (oikealta säädettiin muistaakseni radion voimakkuutta), eikä penkin säädöt. Oli lokakuussa tuommoinen vuokralla Tukholmassa yhden päivän ja ei ollut noi penkit oikein parimetriselle tehty, varsinkaan kun ei osannut säätää. Muutenkin omalaatuinen kärry kun piti napista laittaa käymään, ihan kun vanha Zetori. Eipä siinä ihan kiva ajettava oli. Niin kuin uudet autot noin yleensäkin, vanhoihin romuihin tottuneelle.
     
  17. SakkeM

    SakkeM Well-Known Member

    22 838
    3 347
    113
    Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    Mun eka auto oli Moskvitsh, -57.  Siinäkin oli muuten jo täydellisempi mittaristo kuin tossa jatke-Audissa.  Niinkuin työkaluvalikoimakin :)
     
  18. Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    :)
     
  19. Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    Noissa taisi olla käynnistyskampikin mukana vielä 70-luvun loppupuolella?
     
  20. Vs: TOP-3 asiat jotka vituttaa.

    Niin tai sitten "Sportti IFA", pahviautossa vakiovarusteena piikkarit ja lattialuukku... Voi juosta vähän kuskinpenkillä lisävauhtia...
    Se muuten oli sosialistiksi heittäytynyt Audi eli auto-union !