Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Tolppa 4

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Riksarst, 6 Tammikuu 2009.

Päivän tolppa.
    Opastaa kivestä ylös nousevia

1. Est

Est Well-Known Member

17 936
    2 072
    113
    Vs: Tolppa 4

Miksi et pistä näitä sun taideteoksiasi yhteen ketjuun?
    Kun kerran olet päättänyt lähettää tänne joka ainoan kuvan minkä otat - on hieman kohtuutonta ettei yhdelle sivulla kohta mahdu kuin sinun taideteoksiasi.
    Sivun elinkaari lyhenee;
    Teet murhan.

Ei saa olla tyranni vaikka onki nopsa pikku sormi ja hillitön näyttämisen hinku.

Harkitse ihmeessä oman ketjun 'pystyttämistä' näille taiteillesi, fanisikin löytäisivät ne kätsästi yhden otsikon takaa.

Oletko aivan vakavissasi miettinyt mitä esimerkiksi tämä viimeisin "tolppa4" -kuva itsellesi merkitsee ja mitä haluat sillä katsojille viestiä?

Miksi se on täällä?

Miksi teet mitä teet?

Ystävällisesti, Eero

2. Vs: Tolppa 4

Yhdistetään, jahka ehditään.
    En jokaista tänne laita, eihän täällä olisi kuin 200-300 ketjua/kuvaa päivässä minulta, vain valikoidut ja massasta poikkeavat päätyvät näytille.
    Sormet on nopsat, "hallitus" on asiasta kiittänyt  ;)
    Mulla EI ole tarvetta näyttää tai todistaa kenelläkään yhtään mitään, tiedän mitä/mikä olen ja jos ei kelpaa, niin eipähän ole mun ongelma.
    Olen miettinyt ja pohtinut esim. tätä tolppa4:sta tullut siihen lopputulokseen että se kertoo omaa tarinaansa jokaiselle katsojalle, se mitä se kertoo minulle ja miksi se on a.kuvattu b.laitettu näytille, on sitten mun oma teoriani ja näkemykseni maailmankaikkauden sekavan aikajatkumon vääristymästä nykyhetken hektisyyteen ja kaaokseen.

Kiitos Est rakentavasta palautteesta

Lainaus ketjusta Tolppa

Sitä saa mitä tilaa, vaikka Juhaa on tainnut tarkoittaa lausumansa sarkastiseksi kommentiksi...  ;D

3. Est

Est Well-Known Member

17 936
    2 072
    113
    Vs: Tolppa 4

Joopa joo...

Mut jos siis vaikka nää tolppakuvat olis yhden otsikon alla?
    Vois olla ihan kiva juttu ja kokonaisuus?

En tarkoittanut mitään negoja, hyvä mies, en pätkääkään.

Sulla on rakastettava asenne ja meininki... pikkusen voi reunailmiöitä luonteestaan hioa - meistä jokainen?

Kaunista että myöskin aurinkoista talvipäivän jatkoa täältä Heleesinkisthä (Täällä on söde ilma, ehtispä kuvaamaan).

Rakkaudella,

Sinun
    Aina
    Altis ja
    Aulis
    Eerosi

4. Vs: Tolppa 4

Tolppa kuva ketjujen kuvat yhdistetty

Tolpat ketju

5. Vs: Tolppa 4

^luojankiitos. !

6. Vs: Tolppa 4