Vs: Tolpat ketju Steissin katto vuotaa!!! ...ja siel on kolikoita nois ämpäreis; poppoo käyttää noita kippoja toivomuskaivoina
Vs: Tolpat ketju ...Täyttääkseen rahapulassa olevan, ämpäristä rahoja keräävän toiveen. Hyvää liikettä kuvassa.
Vs: Tolpat ketju Hei, Tää pylväskuva on ihan julistematskua, oli se sitten hyvä tai huono Oon aika allerginen teemakuville, kun ne yleensä jauhaa samaa p:tä mutta tämä toimii. t.a
Vs: Tolpat ketju Mitä tarkoittaa "julistematsku" ? Olen törmännyt siihen useasti. Onko niin, että nykykoteihin ei enää osteta (voi vuokratakin edullisesti taidelainaamoista) oikeaa taidetta? Esim. grafiikkaa, maalauksia, veistoksia, valokuvataidetta ... Onhan ne julisteet tietysti halvempia, että se siitä. kapa
Vs: Tolpat ketju Hei, Tarkoitan kai sitä, että kuvassa on jotkin visuaalisesti sisällöllisest asiat kohdallaan että se sopisi minun seinälleni. En tarkoita julistemaisuudella kuvan tekemisen helppoutta vaan tyyliä, jossa kuva on katsojalle kaunis mutta ei välttämättä ajatuksia herättävä. ts. hieno mutta yksinkertainen. Taidteen olemus on niin vaikea ja yksilöllinen että sen pohtiminen jääkööm minun ulkopuolelleni