Vs: Tolpat ketju Tää on ihan testiä. Aatelin koittaa, miten toi konstruktio toimii tossa hommassa. Ensivaikutelma on ihan jees, kun saa sen junailtua mestoille.
Vs: Tolpat ketju Kahlailin tätä ketjua hetken aikaa alkupäästä. Hienoja tolppia. Alkoi näet pänniä hakusanojen korjaus ja puuttuvien vuosilukujen lisäys tuonne Leukuun. Siksipä eksyin tänne minulle rakkaaseen ketjuun. Älkää ihmiset luovuttako, tehdään tästä Laukun kestävin ketju. Ei ole sitä, mitä riksatataari alunperin ajatteli, mutta on varmaan jo antanut meille anteeksi. Tuossa jonkunlaista tolppayritystä. Sääli vain, että lopetti kauppa toimintansa. Sieltä olisi saaneet luontokuvaajat ainakin yhdenlaisia lentäviä. kapa
Vs: Tolpat ketju Ja sitten teitä ärsyttääkseni vielä yksi. Alkaa jo tanssikuviot sujua, joten joutaa tukitolpat syrjään. kapa
Vs: Tolpat ketju Hienon kuvan elementit. Vääntelepä siellä kuvankäsitelyohjelmassasi. Ei se ole syntiä. Hieman enemmän tuota murheellista synkkyyttä tai sitten enemmän kontrastia ruohon tolppaan. Nyt hieman liian tasapaksu. Lisää tuota tasapaksuutta, tai korosta erilaisuutta. Valintasi on sinun. kapa
Vs: Tolpat ketju Masennun moisesta kommentista. Minä, joka suunnilleen olen jättänyt elämäni (vrt. muotikommentti "hanki itsellesi elämä") tämän toppaketjun takia. Että kehtaakin joku saatanan napero tulla elvistelemään tuunauskommentillaan. Tuunaushan on vain pintasiloa, eli pelkkää silmänlumetta. Minä en tuunaa ikinä, en mitään, en koskaan. Jos tehdään, niin tehdään kunnolla,tolppiakin. kapa
Vs: Tolpat ketju Niin tarkoitin omia kuvia. Jokainen tehkööt omilla kuvilla mitä lystää. T. saatanan napero.
Vs: Tolpat ketju Kyllä minä ymmärsin, että tarkoitit omia kuviasi. Siksi kommentoinkin, koska noin väheksyt niitä. T. Perkeleen homeaivoinen kääkkä
Vs: Tolpat ketju No ei nyt moisesta kannata masentua! Aika kun ei riitä meikäläisellä kaikkeen mitä haluaisi tehdä. Pahoittelut asiasta! Napsu