Vs: Tolpat ketju Asioita voi ajatella ja kuvia ottaa myös käsitteellisemmin. Tolppakuvissakaan ei tarvitse näkyä tolppaa, vaan esimerkiksi edesmenneen tolpan jäljet.
Vs: Tolpat ketju Aihe kantaa, mutta kantavatko muut rahkeet? Tarvitsee. Pitää näkyä. Edes menneen tolpan jälki on reikä maassa. mm. Hautakivi ei ole tolppa vaan monumentti/muistomerkki <SIZE size="10"]Minä kun niin koitin pysyä sivussa tästä keskustelusta Tehdään nyt sitten kerralla selväksi: Pidätän oikeuden yksivaltaisesti ja -mielisesti tässä topic:ssa päättää mikä on tolppa ja mikä ei. Vastaväitteitä voi esittää, mutta niitä ei oteta huomioon. Äänestää voidaan, mutta teen päätösen riippumatta äänestyksen tuloksesta. Se on riksakratiaa se</SIZE>
Vs: Tolpat ketju Kätsyt sahatolpat. Suoraan uitosta tukit noitten läpi niin lankkua rupes tulemaan. Vai uittaako ne enään lainkaan, tai koskaan, lautatavaraa? Riksarst, mites se tolppa, se pesis kentällä tehty. Eikö se ole tolppa, vai kuka mitä hä?
Vs: Tolpat ketju Siitä käytetään erheellisesti nimitystä tolppa, vaikka kyseessä on korkea syöttö. Tietysti luonnottoman pitkällä valotusajalla sen saa kyllä valokuvassa näyttämään tolpalta. Pesä(mälsä)pallo vaatisi sääntöjen palautuksen ja pienoista lisäsäätöä noihin vanhoihin hyviin sääntöihin.
Vs: Tolpat ketju Mää sitten tykkään tolppaketjusta: Aihe sopivan yleinen joten kaikki saavat osallistua, eli lisää yhteisöllisyyttä. Jos ei tykkää on helppo koko ketju hypätä yli Higg
Vs: Tolpat ketju Jees toi Anselan uusin tolppakuva!!! Mäkin otin tänään tolppiskuvia, kun vain jaksais kutistella niitä tänne. Jos piristyn, varoitan lähestyvästä tolppakuvamyrskystä. Anteeksi - jo etukäteen. Tämä nyt vain on niin innoittavaa... tämä tolpppaketju. - Eero
Vs: Tolpat ketju Demokraattinen tolppaketju. Tykkään. Sanokaas joku mikä tuossa mun kuvan sommittelussa on vialla. Käyn tuolla joskus toistekin vielä kuvaamassa.
Vs: Tolpat ketju Nyt kun en tiedä kummasta on kyse tornista vai valotolpasta niin: Tornista: 1. lyhtypylväs vasemmalla 2. oikealla tilaa, vasemmalla aivan liian korkea rakennus = sotkee symmetrian 3. torni leikkaa edessä olevan talon harjan väärästä kohdasta Miten olisi yksi katu oikealle päin? Valotolpasta: 1. tumma, hämä, utuinen 2. puuttuu "huippu"/ylä-osa 3. sijainti kuva-alassa väärä Näin mun mielestä.