Vs: Toistaiseksi vielä nimetön kuva - tallensin valoa Paljon mustaa kuvassa, voisi tiivistää... myös henkilön valoa voisi vahvistaa, nyt aika tumma, kestäisi minusta jonkin verran korjausta..
Vs: Toistaiseksi vielä nimetön kuva - tallensin valoa Minä taasen en lähtisi muuttamaan mitään, sopivan herkkä kuva, tosiaan teatterimainen
Vs: Toistaiseksi vielä nimetön kuva - tallensin valoa Hyvä kuva, mun mielestä mustaa saisi olla enemmänkin.
Vs: Toistaiseksi vielä nimetön kuva - tallensin valoa monasti olen jo katsellut. en tätä oikein osaa kommentoida. joskus tuli sellanen elokuva/sarja kuin jeesus, sitä näytettiin uskonnon tunnilla kun olin pieni poika. tästä tulee tuo elokuva/sarja mieleen.
Vs: Toistaiseksi vielä nimetön kuva - tallensin valoa Kiitos Pikkuteemu ja hyvä huomio sinulta, Itsellekin tuli kuvaa katsoessa tunne, että kyllä siinä saattaa olla jotain muutakin kuin pelkän valon kanssa harjoittelua. Selitys saattaa johtua seuraavista seikoista: katseen suunta, torson asento ja valkoinen paita - ehkä ne saavat aikaan tuon raamatullisen fiiliksen. Rehellisyyden nimissä täytyy myöntää, että kaikki nuo eivät olleet suunniteltuja, oma osuus rajoittuu tässä kuvassa mallin sijoittamiseen valon kohdalle ja jälkikäsittelyssä miedon vinjetoinnin lisäämiseen ja värikylläisyyden laskuun. Koitin myös värien poistamista, mutta se ei oikein toiminut. T: Tomi
Vs: Toistaiseksi vielä nimetön kuva - tallensin valoa "Puhdas" kuvaa mielestäni tätä hyvin, ei keekoilua. Kaunis, tykkään kovasti.